Comments: 0 Posted by: admixxxdkn Posted on: آوریل 9, 2020

به قول معروف

“ما اعتقاد بر این از همان آغاز که اگر ما به ارمغان آورد و مشتری محصولات با کیفیت در قیمت مناسب و ارائه خدمات عالی ما می تواند تغییر خرده فروشی در ایالات متحده است. امروز ما این مدل از آنچه خرده فروشی باید باشد.”

شروع کسب و کار

در اواخر دهه 1970 برنی مارکوس و آرتور خالی شد و هر دو کار در یک مرکز خانه های زنجیره ای در جنوب کالیفرنیا به نام دستی دن که زیگفرید S. Sigoloff شناخته شده برای خلاصی از مدیریت ارشد در شرکت او خریداری, خریداری مبارزه Daylin Inc., دستی دن's شرکت مادر. پس دستی دن سودآور مارکوس و خالی شد برخی از شغل خود مطمئن بودند. اما آنها در اشتباه بودند. به اتهام دروغین آورده بودند در برابر دو است که اتهام آنها اجازه داده بود که یک تابع برای باز کردن یک حساب کاربری و استفاده از منابع برای مبارزه با یک اتحادیه در دستی دن فروشگاه در سن خوزه.

قبل از آنها از کار اخراج شدند اما مارکوس و سفید مشغول به کار بود برای پیدا کردن راه سود از تنزیل در یکی از دستی دن مکان. آنها اشاره کرد که توسط مارک آیتم های پایین و حجم افزایش و هزینه ها به عنوان یک درصد از فروش کاهش یافته است. در زمانی که آنها شغل خود را از دست آنها برنامه ریزی شده بود برای اجرای کشف خود را در رسانه های دیگر اما در حال حاضر آنها شروع به ساخت و ساز در سراسر کشور صفحه اصلی-مرکز زنجیره ای خود را. آنها برنامه ریزی شده به منظور توسعه یک فروشگاه که در آن محصول انتخاب عالی بود و قیمت ها نگهداری می شدند به عنوان کم به عنوان امکان پذیر است و که در آن آموزش دیده و آگاه و مفید نمایندگان خدمات مشتری ارائه بهترین خدمات در دسترس است.

سرمایه گذاری آغاز شد در حومه آتلانتا با پول از نیویورک شرکت سرمایه گذاری. آنها نگردند قفسه های خود را برای اولین بار دو فروشگاه با 18,000 محصولات مختلف, همه چیز از لوازم رنگ به ابزار تخصصی برای تعمیرات و کاهش قیمت تا آنجا که آنها می تواند و استخدام و آموزش کارکنان خود را. در روز افتتاحیه آنها به بچه های خود را در یک پشته از $ 1 قبوض به دست مشتریان می گویند با تشکر از شما برای خرید در فروشگاه اما در پایان روز هنوز وجود پول در سمت چپ و بچه ها بودند در پارکینگ با استفاده از پول به تلاش برای متقاعد کردن مردم به رفتن در یک نگاه.

هر دو نژند و محزون. مارکوس به یاد می آورد که “[his] همسر می't let [him] برای چند روز. او نمی خواست [him] به یک تیغ در [his] دست.”

ساخت یک امپراتوری

چند روز پس از افتتاح یک مشتری بازگشت و با نشانه ای از قدردانی خود را – یک کیسه بامیه برای مارکوس – برای تجربه مثبت از خرید در خانه انبار. هر چند او نمی مانند بامیه آن را یک نقطه عطف بود و کلمه از دهان شروع به گسترش کرد.

پول هنوز هم تنگ (کارکنان انباشته خالی جعبه مقوا و قوطی رنگ در بالای قفسه طوری که در این فروشگاه به نظر می رسد بیشتر بسته بندی شده با محصولات از آنها در واقع شدند) اما پس از دو فروشگاه برای اولین بار انجام شد و خالی و مارکوس تصمیم به باز کردن دو این بار در منطقه میامی. دو میامی فروشگاه ها به دنبال دو ماه بعد. در 22 نوامبر سال 1981 شرکت عمومی رفت و سرمایه گذاری و سود منفجر شد. زنجیره ای گسترش یافته و سودآوری به مراتب بیش از انتظارات. در اصل پیش بینی شده در 9 میلیون دلار ارزش فروش در فروشگاه میانگین فروش رفت و فراتر از $ 17 میلیون. قبل از سال 1990 118 صفحه اصلی انبار شدند کشیدن در معادل 2.7 میلیارد دلار در فروش.

در کمتر از دو دهه توسط 1999, the Home Depot تبدیل شده بود the world's بزرگترین فروشنده صفحه اصلی بهبود (persian) کالا. علاوه بر این, آن را تبدیل به یک خرده فروش های بین المللی با فروشگاه در کانادا و آمریکای جنوبی و ادامه خواهد داد به گسترش است. سفید اصرار دارد که اصول بنیادی از شرکت خود را هر چند از آن شده است به طوری گسترده “بودند سمان در آن سال های اولیه و تغییر کرده است. قیمت های ما کم بود و آنها هنوز هم کم امروز. و خدمات ما بسیار عالی بود و هنوز هم امروز است. ”

ارزش های اصلی و اسرار شرکت

مارکوس و سفید همانطور که در کتاب خود “ساخته شده از ابتدا” ویژگی موفقیت خود را به هشت هسته ای ارزش:

– به خدمات به مشتریان عالی.

– مراقبت از مردم خود را

– توسعه روحیه کارآفرینی.

– احترام همه مردم است.

– آیا درست; Don't, فقط انجام کارهای حق.

– به بازگشت به جامعه به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از کسب و کار.

– مراقبت از خود سهامداران است.

– ایجاد روابط قوی با همکاران و مشتریان و فروشندگان و جوامع است.

موفقیت انبار خانه نیز می تواند دیده می شود, چگونه آن را به تشویق مشتریان خود به انجام آن خود را. فروشندگان در انبار خانه استخدام می شوند برای خود دانش و درک از خانه تعمیرات و می تواند به طور مستقیم مشتریان به تجهیزات آنها ممکن است نیاز به یک پروژه داده شده. دست کوتاه-در کلاس های آموزشی نیز ارائه شده در فروشگاه خود به آموزش جنبه های مختلف تعمیر و بازسازی است.

سفید و مارکوس را “سفرهای جاده ای” را نشان دهد و اعلام نشده در فروشگاه خود را. آنها می گویند این تجربه برای آنها خوب است زیرا آنها به طور مداوم یادگیری از همکاران خود – که استراتژی های بازاریابی را تغییر داده اند از آنجا که از این فرصت برای یادگیری از کسانی که در این طبقه که دانستن بیشتر در مورد محصولات و مقابله با مشتریان به طور مستقیم.

علاوه بر سفید و مارکوس عمل با توجه به “running scared” روش مدیریت که در آن 90 درصد از جلسات خود را در مقابله با مشکلات, چگونه برای شکست دادن رقبای' روش محصولات است که در تقاضا و چه مشتریان در حال پیدا کردن در فروشگاه های خود را. خود را دیرینه هدف این است که به طور مستمر برای بهبود کار امروز's استاندارد. و قطعا آن را برای آنها کار کرده است.

Leave a Comment