Comments: 0 Posted by: admixxxdkn Posted on: آوریل 22, 2020

آن را غیر معمول نیست برای بازاریابان موتور جستجو برای پیدا کردن مشکلات در حال توسعه موفق پرداخت هر کلیک (PPC) تبلیغاتی مبارزات انتخاباتی. در اصل دلیل را برای شکست خود را در تبلیغات PPC است که در درجه اول عدم تجربه و درک که چگونه به استفاده از AdWords گوگل به طور موثر.

با برخی از دانش پایه و لغات آگاهی می تواند بهینه سازی خود را پرداخت پستها در طول کمپین کلیک کنید برای کارایی بیشتر. شناخت پیچیدگیهای AdWords گوگل پلت فرم و چگونه سازماندهی منسجم مبارزات و آگهی های گروه می تواند منجر به یک مقدار بالاتر بازگشت تبلیغ صرف (ROAS).

PPC بهینه سازی ضروری است برای حفظ موفقیت با استفاده از Adwords گوگل. در زیر ما لمس بر استراتژی های بسیاری برای بهینه سازی مبارزات انتخاباتی خود را برای بهتر سودآوری است.

درک کلید واژه مطابقت با انواع

اگر چه یک مفهوم ابتدایی در پرداخت پستها در طول تبلیغات کلیک کنید آشنایی با کلید واژه مطابقت با انواع ضروری است موفق باشد. گوگل تجزیه کلید واژه مطابقت با انواع در سه راه اصلی: گسترده [Exact]و “عبارت” مطابقت دارد.

در گوگل جستجو پهن مطابقت اغلب اوقات می تواند بسیار وسیع است. برای مثال برای عبارت کلیدی مانند “کودکان و نوجوانان لباس نظامی” تحت گسترده مطابقت با تنظیم آگهی خود را ممکن است باعث شود برای جستجوهای مانند “کودکان ارتش کت و شلوار” یا “جوانان نیروی دریایی ، در اصل گسترده بازی بسیار وسیع است بنابراین مطمئن شوید که شما می دانید آنچه شما در حال گرفتن به اگر شما انتخاب می کنید به ترک کلمات کلیدی خود را به عنوان گسترده (بدون “نقل قول” برای عبارت مطابقت یا [brackets] برای مطابقت دقیق.)

با استفاده از دقیق کلمه مطابق با اطراف در داخل پرانتز عبارت کلیدی خواهد اطمینان حاصل شود که آگهی های خود را تنها باعث زمانی که موتور جستجو کاربران ارسال کنید که دقیق عبارت و هیچ چیز دیگری. با استفاده از عبارت تطبیق بهتر است شما می توانید به حداقل رساندن هدر برداشت از جستجوهای گسترده و کاهش بودجه-مکیدن کلیک کنید throughs.

چون دقیق عبارت مسابقه ممکن است قادر به نمایش تبلیغات خود را برای جستجوگران که شما واقعی آیا می خواهید برای ضبط یک جایگزین عالی است که با استفاده از تغییر گسترده تطبیق. تغییر گسترده ای است که به سادگی با قرار دادن یک “+” نماد به طور مستقیم در مقابل هر کلمه کلیدی (بدون space) که شما می خواهید به طور خاص ذکر شده در یک کاربر از پرس و جو جستجو. “+” نماد تضمین می کند که این کلمه تنها بسیار نزدیک تغییرات (مانند جمع و مفرد تغییرات) هستند و آنچه باعث تبلیغات خود را. بنابراین اگر ما پیشنهاد کلمه کلیدی “+بچه +نظامی +لباس” تبلیغ ما هنوز هم نمایش داده می شود برای جستجو نمایش داده شد مانند “بچه نظامی” یا “کودکان و نوجوانان لباس نظامی برای فروش” و نه “کودکان نیروی دریایی ،

فراموش منفی پژوهش و کلمه کلیدی

کلمات کلیدی منفی تحقيق تلاش تعیین نامطلوب کلید واژه مشابه دیگر است که در نتیجه ناخواسته این آگهی. به عنوان مثال اگر ما یک فروشگاه تجارت الکترونیک است که فروش جدید “کودکان و نوجوانان لباس نظامی” ما می خواهید به پیاده سازی کلمات کلیدی منفی تنوع برای “استفاده” “چگونه” و یا “رایگان” کودکان و نوجوانان لباس نظامی.

با استفاده از دقیق کلمه تطبیق ما بدون نیاز به نگرانی در مورد منفی تحقیقات کلمه کلیدی; اما با استفاده از تغییر گسترده ای در بازی ما نیاز به تحقیق کسانی که ناخواسته تغییرات. برای بسیاری از بازاریابان این است که یک گام مهم برای PPC بهینه سازی فرایند.

یکی از ساده ترین راه برای رفتار منفی در تحقیقات کلمه کلیدی است برای باز کردن “دیدن واژه های جستجو” از ویژگی های. این واقع شده است و تحت “کلمات کلیدی” تب از گروه آگهی شما در هستند. در اینجا شما می توانید یک لیست از تمام عبارات جستجو که باعث تبلیغات خود را بیش از یک دوره معینی از زمان. در نظر گرفتن یک نگاه در تمام این جستجو می تواند بسیار چشم باز و همچنین روشنگر به دقت اشاره کردن به منفی کلمات کلیدی برای پیاده سازی به تبلیغ ،

هنگامی که شما را به حفر کردن بر روی کلمات کلیدی که شما می خواهید برای اضافه کردن به عنوان منفی فقط با کلیک بر روی چک باکس به صورت ناخواسته کلمه کلیدی و آمار “اضافه کردن کلمات کلیدی به عنوان منفی” است که در بالای لیست جستجو نمایش داده شد. این به طور خودکار پیاده سازی کامل عبارت کلیدی به عنوان یک بازی دقیق خود را به لیست کلمات کلیدی منفی برای خاص که تبلیغ ،

ایجاد تنگ تبلیغ گروه (با چند کلمات کلیدی)

یک اشتباه معمول است که تبلیغات آنلاین را در حالی که در حال توسعه مبارزات انتخاباتی PPC و آگهی های گروه ضعیف است کلید واژه گروه بندی. در اغلب موارد, آگهی های گروه با بیش از حد بسیاری از کلمات کلیدی به مقصد به شکست است. چرا که تنها یک تبلیغ می تواند در خدمت تمام آگهی های گروه تنها چند بسیار نزدیک کلمات کلیدی مرتبط باید گنجانده شود.

توسط بخش بندی کلیدی بسیار متمرکز آگهی های گروه بازاریابان می توانید نوشتن تبلیغات هدفمند با بیشتر ربط به کاربر. در علاوه بر این به آگهی کپی کلید واژه تنگ آگهی های گروه اجازه تبلیغ برای استفاده بهتر صفحات فرود. نه تنها ایجاد کانونی آگهی های گروه های افزایش دقت, آگهی, و آن, صفحه فرود, اما بیشتر تنگ آگهی های گروه را افزایش می دهد کلید واژه کیفیت نمرات و به حداقل رساندن CPC (هزینه هر کلیک).

جامد اولین گام برای بهینه سازی آگهی خود را در گروه است که به تجزیه و تحلیل ماهیت و کیفیت نمرات هر گروه. چگونه بسیاری از کلمات کلیدی آگهی خود را در گروه ؟ آیا کیفیت نمرات از کلمات کلیدی خود را? چقدر فعالیت هر یک از کلید واژه ها در دریافت (برداشت/کلیک)? چگونه از نزدیک مربوط به کلمات کلیدی در تبلیغ ؟ ؟ ؟

امیدوارم پاسخ به این پرسش شما را قادر به دقت اشاره کردن کلمات کلیدی آگهی خود را در گروه است که می تواند به یک تبلیغ جدید گروه. در گسترده تر لغات حساب با بسیاری از مبارزات گاهی اوقات یک کلمه کلیدی می توان به بیشتر مربوط به آگهی گروه که در حال حاضر وجود دارد. این یک مشترک PPC بهینه سازی استراتژی به عنوان مراجعه کننده “پوست & استیک”.

تقسیم-تست آگهی خود را کپی و صفحات فرود

لغات اجازه می دهد تا شما را به اجرای چندین آگهی های مشابه دیگر برای هر آگهی ، بنابراین به جای ایجاد فقط یک تبلیغ برای هر گروه تبلیغ سعی کنید به نوشتن سه تا پنج تبلیغات با آگهی های مختلف کپی کنید. به طور پیش فرض لغات را شروع به نمایش تبلیغات است که در حال انجام بهترین, اما, لغات به حساب نمی اهمیت آماری ربط و یا اعتبار. که لغات شروع خواهد شد علاقه یک آگهی بیش از دیگران تنها پس از یک تعداد انگشت شماری از برداشت و کلیک در زمانی که اغلب اوقات بیشتر اطلاعات مورد نیاز را معتبر تصمیم گیری که در آن تبلیغات مشغول به کار هستند بهتر از دیگران است.

اگر شما در حال تقسیم-تست تعدادی از آگهی تغییرات مطمئن شوید که به انتخاب این گزینه به “چرخش به نشان دادن تبلیغات به طور مساوی” است که در زبانه تنظیمات خاص برای مبارزه است. به این ترتیب شما می توانید اجازه دهید خود را ads اجرا برای مدتی قبل از اندازه گیری اثربخشی (یا ناکارآمدی) آگهی کپی کنید.

به همان اندازه مهم است (اگر مهم تر) تقسیم-تست صفحات فرود خود را. این ممکن است یک گزینه است اگر شما تبلیغات یک فروشگاه تجارت الکترونیک با محصول خاص صفحات به عنوان مقصد آدرس ad. با این حال برای کسب و کارهای دیگر صنایع و تست های مختلف, صفحه فرود, طرح ها و مفاهیم بسیار مهم است به خصوص برای کلمه کلیدی رقابتی اهداف. سعی کنید تست انواع مختلف تماس به اقدامات و همچنین متفاوت با استفاده از صفحه فرود کپی کنید. یکی دیگر از استراتژی بزرگ است که برای استفاده از فیلم ها و تصاویر که در آن مرتبط است.

کاربران بسیاری از انتظارات این روزها در حالی که مرور وب, بنابراین مطمئن شوید که برای بهینه سازی خود را پرداخت پستها در طول کلیک کنید کمپین به پتانسیل خود را بداند.

Leave a Comment