Comments: 0 Posted by: admixxxdkn Posted on: جولای 7, 2020

مقدمه

یک راه عالی برای آوردن اعتبار به کتاب خود را با مشتریان. هیچ چیز کمک می کند تا خود را به کتاب اعتبار بیشتر از یک مثبت نقل قول از یکی از چهره های برجسته و یا فرد آگاه در این زمینه از کتاب خود را به موضوع. اعتبار ضروری است برای حرفه ای خود را با موفقیت و فروش کتاب.

در اینجا یازده منابع برای پیدا کردن مشتریان است که شما می توانید در کتاب خود را در وب و در مواد بازاریابی خود را:

1. معلمان و اساتید و مربیان: فکر می کنم در مورد برخی از مورد علاقه خود را به مربیان است که شما تا به حال در مدرسه به خصوص آنهایی که تدریس یک موضوع شبیه به کتاب خود را در موضوع. مطمئن شوید که شما نیز در نظر مربیان با چشمگیر عناوین مانند “دین” و “رئیس” ، بسیاری از این گروه را نیز منتشر شده است, بنابراین مطمئن شوید که معروف ترین آنها و یا موفق ترین یا اخیر عنوان کتاب متصل است به نام خود.

2. نویسندگان وبلاگ نویسان: اگر شما در حال حاضر نوشته شده خود را غیر داستانی, کتاب, شما در حال حاضر می دانیم که این افراد هستند. ایمیل آنها را در خود ناشر و یا در وبلاگ خود و بسیار به سادگی از آنها بخواهید برای یک گواهی نامه.

3. خودی صنعت: عکس های بزرگ در صنعت خود را می تواند مشکل باشد برای دریافت نظرها از, اما شما باید سعی کنید به هر حال. این بسیار آسان تر خواهد بود برای به دست آوردن اگر شما در حال فعال در درون شما میباشد. اما هر کس دیگری در صنعت خود را که خوب است موفقیت یا سال های بسیاری در کار و یا تألیف یک کتاب خواهد بود فقط به عنوان خوب برای شما.

4. رهبران سازمان های حرفه ای: برای رهبران ملی این یکی نیز ممکن است دشوار به دریافت زیرا آنها ترس خواهد بود که شما با دادن یک گواهی نامه آن را می خواهم نگاه خود را به سازمان حمایت شما و کتاب خود را. اما گرفتن این نوع گواهی نامه خواهد بود مانند ضربه برنده تمام پولها. سازمان های حرفه ای مدیران که در سطح محلی خواهد شد بسیار ساده تر برای به دست آوردن یک نقل قول از.

5. محلی مشهور: این است که ارزش پیگیری است. کوچک محلی مشهور از جمله کسانی که در اخبار تلویزیون محلی و یا صاحبان کسب و کار موفق, روزنامه, خبرنگاران, و هر کسی که با یک عنوان فانتزی. بزرگتر مشهور که به نظر می رسد به طور منظم در تلویزیون ملی نشان می دهد که می تواند بسیار دشوار است برای گرفتن.

6. تامین کنندگان: بحث به برخی از تامین کنندگان یا تولید کنندگان است که شما و شرکت شما در برخورد با. بهترین توصیفات را از هر کسی در این شرکت با یک عنوان حرفه ای. اما فراموش نکنید که کسانی که بدون یک عنوان فانتزی نیز می تواند خوب باشد به خصوص اگر آنها دانش مستقیم از شما و کار خود را.

7. سازمان های خیریه: هر یک موسسه خیریه و یا سازمان مذهبی است که شما متعلق به, به خصوص اگر شما به طور فعال درگیر با این گروه است. دوباره سعی کنید کسی که با یک عنوان.

8. مقامات دولتی: در سطح ملی این نیز می تواند بسیار دشوار را برای فرد به طور متوسط. سعی کنید محلی ،

9. رسانه های اجتماعی: نقل قول از رسانه های اجتماعی می تواند بسیار خوب به خصوص اگر شما می خواهید برای دریافت مقدار زیادی از مشتریان. تلاش برای به دست آوردن نقل قول از کسانی که یک زیر بزرگ و همچنین یک کتاب نوشته شده است.

10. مشتریان فعلی: این می تواند برخی از قدرتمند ترین توصیفات و باید بسیار آسان برای به دست آوردن.

11. دوستان و خانواده: بله حتی این می تواند خوب به خصوص از کسانی که با همین نام به عنوان مال شما. ضروری است که آنها در نوشتن صادقانه گواهی نامه در مورد شما و کتاب خود را با استفاده از کلمات خود را.

نتيجه گيری

مطمئن شوید که شما دریافت انواع نقل قول از حرفه های مختلف و صنایع مختلف به عنوان به خوبی به عنوان برخی از خوانندگان به طور منظم که ممکن است لزوما نمی توان در این لیست است. توصیفات از آن با عناوین فانتزی قطعا موثر است و می تواند کمک به شما فروش بیشتر کتاب است. اما توصیفات از کسانی که بدون آن تصور عناوین نیز می تواند کمک به شما فروش بیشتر کتاب و همچنین کمک به شما در ساخت یک بزرگتر زیر از طرفداران اختصاص داده شده. انواع صداها و نظرات کلید به منظور ایجاد و حفظ اعتبار خود را.

Leave a Comment