Posted on: جولای 4, 2020 Posted by: admixxxdkn Comments: 0

[ad_1]

یک سوال این است که بیانیه ای که solicits برای پاسخ و یا پاسخ. بر اساس یک روزانه شما بخواهید به پرسش و پاسخ. برخی از سوال باز به پایان رسید که نیاز به توضیح جزئیات و غیره در حالی که دیگر سوال بسته شده نیاز به فقط یک بله یا نه. در برخی موارد از دیگران سوال بپرسید که لزوما نیاز به یک پاسخ اما فقط برای کسی که برای گوش دادن به (شعارهای سوال). بسته به ساختار این سوال پاسخ داد که به شرح زیر باید آدرس چه سوال این است که به دنبال. بسیاری از افراد موفق در امتحانات نمی کند چرا که آنها کسل کننده هستند اما از آنجا که آنها قادر به درک آنچه که از آنها خواسته. عدم بیان این سوال به درستی منجر به اشتباه اقدام و یا پاسخ. پس از ارائه شما باید احساس خوب اگر مردم شما سوال بپرسید. این ممکن است نشانه آن است که مردم درگیر در ارائه و نمایش ایجاد علاقه در دیگران است. چگونه شما جواب این سوالات را افزایش مخاطبان خود را با مشخصات شما و یا افزایش اعتماد به نفس خود را در محصول یا خدمات شما. به عنوان یک حرفه ای شما را مجبور به کارشناسی کارشناسی ارشد هنر از پرسیدن سوالات مربوط اما مهمتر از همه چگونه برای پاسخ به سوالات به طور موثر.

1. سوال درک – قبل از اینکه شما شیرجه رفتن به پاسخ دادن به یک سوال مطمئن شوید که شما روشن را در ذهن خود چه سوال این است که در مورد. وجود دارد هیچ آسیبی در به دنبال وضوح بیش از آنچه که خواسته بودن. درخواست مودبانه “من متاسفم من به نظر نمی رسد به درک آنچه که شما درخواست خواهد ذهن شما rephrasing?” شما ارتباط برقرار خواهد شد بهتر است در چنین مواردی به سادگی از blabbing دور با وضوح و یا درک. به یاد داشته باشید که جوهر از پاسخ دادن به سوالات است که شما را به یک سهم مثبت به کسی است که به دنبال پاسخ. آیا اتلاف وقت نیست. به دنبال درک ،

2. با دقت گوش دادن به تمام سوال – یکی از راه های است که می تواند افزایش اثربخشی خود را در پاسخ به یک سوال در مربوطه و هدف شیوه ای است که به شما اجازه می دهد که فرد پرسیدن سوال هم به پایان پرسیدن. برخی از مردم زمان را مشخص کنید دقیقا آنچه آنها دنبال آن هستید. پاسخ دادن به یک سوال قبل از آن به طور کامل خواسته ممکن است به نظر می رسد بی احترامی. فراموش نمی کنیم که شما می دانید جهت سوال این است که رفتن از این رو, شما می خواهید برای کمک به فرد برای رسیدن به این نقطه است. اگر شما هم اجازه دهید فرد در “ربط” در حالی که شما توجه داشته باشید از نکات کلیدی است. آن را نیز به شما می دهد زمان برای سنتز و فکر می کنم بهترین جواب برای این سوال. توانایی گوش دادن به شما می دهد میزان موفقیت بالا را در پاسخ دادن به سوالات.

3. توقف و فکر می کنم با دقت – شما را به تعیین اگر شما واجد شرایط هستند برای پاسخ به این سوال و یا شخص دیگری است. شما مجاز به صحبت در مورد این موضوع (روزنامه نگاران می تواند به شما امد و شد زیاد حتی اگر شما قرار بود به شرکت سخنگو)? چگونه باید جواب بود ؟ مکث و لحظه سکوت نشان می دهد که شما به سادگی نمی تان شدیدا از هر ماده خام در ذهن خود دارید اما به وضوح از طریق فکر پاسخ در حال آمدن است. شما می توانید در واقع آماده شدن فرد در انتظار پاسخ گفت: “اجازه دهید من فکر می کنم… اجازه دهید من را ببینید..”. به این ترتیب فرد نمی نشستن و صبر کنید فکر شما شنیده نمی, شما به سادگی نادیده گرفتن و غیره. تفکر نیز کمک می کند تا شما را به آمده تا با اظهارات است که شما نمی خواهد پشیمانی در مورد بعد. شما می توانید ارزیابی بهترین راه برای پاسخ به با عقل بدون خروج از فرد مبتلا به زخم یا زخم های تازه.

4. در پاسخ به این سوال و توقف – داشتن درک آنچه این سوال معنی, نقش شما این است که به بهترین دانش خود را و متوقف شود. تمایل به داوطلب اطلاعات است که خواسته شده است برای اضافه نمی کند ارزش به شما است. اگر هر چیزی که شما dis-توانمند سازی خود را. من آمده اند در سراسر افرادی که بعد از اینکه پرسید: یک سوال ساده مانند “کجا می روی ؟” آنها را متوقف خواهد کرد و فکر می کنم شما باید تمام روز را به گوش دادن به حذف نام طولانی توضیح دادن تمام پس زمینه خروج شما به فقط می گویند “اوه واقعا aha آه من می بینم”. رسیدن به این نقطه متوقف شود. هنگامی که شما همیشه می گویند mouthfuls از اطلاعات دروغ اجتناب ناپذیر است. شما به راحتی می توانید شروع به اشتباه به خودتان و یا می گویند اظهارات متناقض و بدون توجه به آن. من را دیده اند افرادی که از دست دادن موارد در دادگاه از آنجا که آنها در حفظ و گفت: اظهارات که پس از آن استفاده می شود در برابر آنها را در مرحله بعد از رسیدگی.

5. آرامش و اعتماد به نفس – جالب است توجه داشته باشید که گاهی اوقات همین سوال را می توان برای پاسخ به بسته به اینکه چه کسانی و چه تنظیم سوال این است که خواسته بودن. اگر از شما خواسته شود در یک اتوبوس توسط فرد نشسته در کنار شما; “آیا شما ذهن من گفتن در مورد خودتان”, از آن ممکن است بسیار ساده تر به بیان این سوال از زمانی که شما یک پنل از چهار یا پنج نفر در یک اتاق مصاحبه که در آن شما به دنبال یک شغل. همین سوال را می توانید پاسخ های متفاوت است. در تنظیمات شما می توانید استراحت و صحبت در مورد مسائل اجتماعی در حالی که در تنظیم شما تقریبا احساس می کنید که هر پاسخ باید نقطه به نقطه چگونه سختکوش هستید و همه چیز مثبت در زندگی است. مهم و کلیدی به جریان پاسخ های موثر و پاسخ به یک سوال است برای استراحت و به صورت طبیعی در پاسخ خود را به عنوان امکان پذیر است. شما نمی خواهید به نظر می رسد مانند شما در یک تمرین سخنرانی در جایی که شما در حال تلاش برای به یاد داشته باشید. استراحت و اجازه دهید خلاقیت خود را جریان. تنفس به طور معمول و در سهولت.

6. استاد ماهیت کلی از سوالات – رایج ترین پرسش ها حول چه ؟ (به دنبال برای جزئیات) که در آن? (به دنبال به دانستن محل و یا محل سکونت و یا مرحله) چرا ؟ (به دنبال درک دلایل) چه کسی ؟ (این است که درخواست برای افراد درگیر) ، (به دنبال تاریخ و زمان آن اتفاق افتاده است) چگونه است ؟ (تمایل به دانستن مراحل یا گام به گام شکست یک رویداد) که? (شناسایی مالک). دیگر پرسش ها مانند اظهارات که درخواست برای جزئیات. آنها به شما نشانه ای در چنین اظهارات به عنوان نشان می دهد, توضیح روشن دولت, توصیف, بررسی لیست و…. سازمان دیده بان برای چنین کلمات به منظور ارائه پاسخ که مربوط است به آنچه که به دنبال.

7. شما نمی دانند ممکن است پاسخ به هر سوال – آن است که یک نجیب چیز اجازه دهید به برخی از پرسش ها منتقل می کند. شما نمی دانشنامه از هر سوال که شما در سراسر آمده است. اعتراف به این که شما نمی دانم جواب این است نه نشانه ضعف. این نشانه آن است که شما خودتان را می دانید و می خواهید برای شرکت در یک بازی حدس زدن است. من احترام زیادی برای کسانی که حتی در مصاحبه به شما بگویم “من هنوز در سراسر آمده است که مفهوم اما آن را برای تلفن های موبایل واقعا هیجان انگیز” از کسی که agonizes بیش از این واقعیت است که هر سوال پاسخ داده شود و هنوز هم زباله های بعدی پنج دقیقه سخنرانی که بی گناه است از حقیقت است. گاهی اوقات در یک محیط گروه اعتراف به این که شما نمی دانید که پاسخ به یک سوال شما را خیلی خرد است که می تواند در شخص شما در حال نشستن در کنار; نوع عقل شما هرگز نمی تواند حتی پیدا کردن کتاب.

8. اجتناب از همیشه در پاسخ به یک سوال با یک سوال – افرادی هستند که هرگز از تلاش برای پاسخ به هر راه دیگری غیر از پرسیدن یک سوال. یک نمونه آن این است که قابل قبول است که در یک کلاس درس راه اندازی که در آن یک دانش آموز می پرسد یک سوال و معلم هیچ سرنخی چه جواب است. او/او می تواند خلاقانه بپرسید “آیا وجود دارد هر کسی که می تواند کمک به با این سوال؟”. او بلافاصله اعتراف به جهل به این سوال می دهد اما معلم زمان به سنتز پاسخ از دیگر شرکت کنندگان است. من همیشه یک قربانی در نظر از پاسخ دادن به سوال مستقیم با یک سوال. چه birthed این موضوع یک سوال من همسرم از من خواست که به سادگی و به نقطه “آیا شما با رفتن به دفتر امروز”. واکنش فوری من بود نه در مورد اما “چرا؟”. پاسخ من شده اند یا یک “بله, من می خواهم وجود دارد هر چیزی که شما نیاز دارید, آیا شما می خواهید به آمده است همراه?” به جای آشکار “چرا” قبل از دادن پاسخ. او بلافاصله به من گفت: “بهتر است شما به انجام یک مقاله در مورد پاسخ دادن به سوالات.

9. اگر شما متخصص سپس آن را نشان می دهد – گاهی اوقات مردم سوال بپرسید به عنوان آنها می دانند که شما بهتر می دانید که بهترین راه حل ، در موارد که در آن شما می دانید مسائل خود را پس از آن ارائه ثروتمند پاسخ مورد نیاز است. پشتیبان پاسخ خود را با مربوط به نمونه های که در آن لازم است. فقط جلوگیری از دادن توضیحات طولانی که در آن یک پاسخ ساده کار کرده اند. در کلاس علوم اگر دانش آموزان بخواهید شما را به توضیح در مورد فرآیند فتوسنتز; شما نمی خواهد جواب این را در یک خط بیانیه اما در تخصص شما بیرون بروید و انواع مختلف برگ به نشان می دهد به طوری که دانش آموزان درک. به طور مشابه, در boardroom, اگر شما رئیس عملیات پس از آن باید آن را نشان می دهد. شما می توانید افراد دیگر به نظر می رسد کارشناسان در منطقه خود را هنگامی که شما وجود دارد. بود که اقتدار خود را در زمینه.

10. اجتناب از قضاوت فرد درخواست – از آن آسان است به فکر می کنم که کسی که یک سوال پرسیدم هیچ دانش در یک منطقه خاص. هنگامی که شما سریع به قضاوت شما در معرض خطر بودن خجالت یک روز. برخی از مردم سوال در مورد مناطق آنها دارای مدرک دکترا در. آنها هدایت بحث در جهت زمینه تخصص. هنگامی که یک سوال پرسیده می شود, جلوگیری از حمله به فرد برای پرسیدن اما چوب به نقطه و پاسخ چه خواسته است. جلوگیری از چنین اظهاراتی که صدای قضاوت. هنگامی که نشانه های قیامت آمده به بحث و گفتگو و سپس این می شود یک مانع برای برقراری ارتباط موثر. هیچ کس را گوش عینی به آنچه شما می گویند. می گویند آنچه شما می دانید و نقل قول آنچه که شما شنیده دیگران می گویند.

[ad_2]

Leave a Comment