Comments: 0 Posted by: admixxxdkn Posted on: ژوئن 18, 2020

شروع یک سیستم خصوصی اتصال به یک تفکر پرانرژی و بدیهی است که منطقی است ، اما هنگام شروع بازی ، باید بدانید که محاسبات و متخصصان گوگل قبل از شما هستند. به شرط خاموش بودن سیستم شما توسط Google ، تغییرات کلی برای همه مقصدهای موجود در آن ترتیب خواهد داشت.

در این بخش ، بخشی از مهمترین رویکردهای Google را برای تمایز PBN و رویکردهای مدیریت آن ، مرور خواهیم کرد.

1. فضاها همه به خاطر یک فرد است

یکی از استانداردهای Google برای تشخیص سیستم های ارجاع شخص ثالث ، تملک منطقه است. به شرط اینکه همه افراد محلی در یک سیستم که یکدیگر را تقویت می کنند ، دارای مکانی با یک فرد مشابه هستند یا در یک سازمان بین المللی ثبت نام کرده اند ، رابطه آنها ساده خواهد بود.

برای اجتناب از این مسئله ، مناطق شما باید در نامهای افراد مختلف قرار گیرند یا داده های Whois مربوط به افراد محلی پوشانده شود. بدیهی است ، پوشش دادن داده های Whois برای شما هزینه بیشتری خواهد داشت و این باعث می شود که گوگل به طور فزاینده ای نسبت به این فضاها مشکوک شود. بنابراین ، پیشنهاد می شود که فضاها به نام افراد مختلف ثبت شود.

داده های غیر قابل تشخیص مقصد و IP های محلی مرتع اتصال را تشخیص می دهند

2-پیوندهای ترتیب محلی در میزبان یا سرور قرار دارند

تشخیص سازمان IP سازمان تسهیلگر یک وظیفه اساسی برای Google است. در شرایطی که مقصد روی سیستم شما که یکدیگر را تقویت می کنند همه در یک منبع مشابه و با یک IP مشابه قرار دارند ، خطر تشخیص اثبات سیستم توسط Google برای همه اهداف و مقاصد زیاد خواهد بود.

برای مراقبت از این موضوع ، شما باید از سازمان های مختلف تسهیل شوید یا به هر سایت IP متعهد بدهید که این امر باعث افزایش هزینه ها و نظارت بر مقصد خواهد شد.

یکی از روشهای اصلی برای پوشش داده های تسهیل کننده ، استفاده از مدیریتهای CDN ، به عنوان مثال Cloudflare است که DNS سایت را تغییر می دهد و اولین داده های تسهیل کننده را کوچک می کند. جالب است بدانید که حتی با این دولت ، IP اول هنوز هم برای Google قابل مشاهده و قابل تشخیص است!

3. مناطقی که خریداری می کنید با ماهیت و ماده جدید کار می کنند

برای غلبه بر مشاغل برون مرزی به بیش از کارما نیاز دارید و برای کسب و کار فرعی نیز بیش از کارما نیاز دارید. از آنجا که با تغییرات اساسی در ماده و ساختار یک سایت ، Google ممکن است ورود آن به یک ارتباط را سازماندهی کند.

پیش بینی کنید که شما یک سایت قدیمی و قانونی را در زمینه صنعت مسافرتی کشف کرده اید که به دلایل ناشناخته ای کار خود را ترک کرده است. با خرید این منطقه ، سایت دیگری با ساختار موقعیت متناوب و ظاهراً ماده کاملاً جدید خواهید داشت.

سعی کنید ماهیت و ماده مقصد را در PBN تغییر ندهید

از بین رفتن اتصالات داخلی در سایت ، تخلیه مواد ضبط شده و بدیهی است عدم وجود صفحاتی که در خارج از اتصالات قرار گرفته اند اعتبار و تخمین این منطقه را کاهش می دهد. یک روش برای مدیریت این کار مراجعه به Archive.org و بررسی صفحات درج شده در این منطقه است.

در امتداد این سطرها ، صفحات قابل توجهی در فضای شناخته شده و تمایل به ساختار و محتوای صفحات دوباره در میزبانهای شما تقلید می شوند.

4- اطلاعات تماس و علامت گذاری سایت تغییر کرده یا مقایسه ای هستند

شاید بیشترین خطای شناخته شده توسط PBN ، استفاده از داده های مشابه ، مارک ، ماده و تصاویر در همه مناطق باشد. این امر باعث می شود تا Google ارتباط بین مقصد و هدف شما از راه اندازی سیستم را تشخیص دهد.

برای حفظ فاصله استراتژیک از این موضوع ، اطمینان حاصل کنید که آرم ، اطلاعات تماس ، منطقه زمین شناسی ، تصاویر و متن سایت ، صفحه در مورد ما و… برای هر سایت کاملاً صریح و دقیق است.

داده های مخاطب اختصاص داده شده برای محل های PBN

5- محتوای سایت قابل تجدید یا مقایسه نیست

پیش از این ، هنگامی که شما یک منطقه یا وبلاگ دیگری را ایجاد کرده اید ، کافی بود و شما می توانید بدون تکرار مطالب با تکرار مطالب از مقصد های قابل احترام ، از جدیدترین و پیشرفته ترین ها بمانید. در هر صورت ، در صورتی که امروز می خواهید PBN را اعزام کنید ، به یاد داشته باشید که هرکدام از محل های موجود در سیستم باید ماده صریح و کاملاً بی نظیری داشته باشند.

منبع

Leave a Comment