Comments: 0 Posted by: admixxxdkn Posted on: ژوئن 12, 2020

آیا شما در همان محل ؟ آیا شما به دنبال یک استراحت از سال ؟ به دنبال اتهام زندگی خود را? بسیاری از مردم شروع کردن شبکه های کسب و کار با امید اما هیچ ایده آنچه در آن طول می کشد تا آن را موفق. یکی باید درک کنند این ساده اما سخت حقیقت است. ما که در آن ما در زندگی با توجه به راه ما فکر می کنیم و اقدامات ما را. اگر شما در محل شما می خواهید می شود پس ما باید تغییر تفکر ما و اقدامات. ما باید یاد بگیرند که روزانه توسعه عادات موفق خواهد شد که ما از هم جدا به خصوص منطقه از ترس.

مدیریت ترس

من نمی دانم که از هر منطقه ای که ممکن است بیشتر به چالش کشیدن برای بسیاری از ما است. بسیار افراد موفق همیشه به چالش کشیدن خود و عامل خارج از منطقه راحتی خود را. منطقه راحتی خود را به شما کردم که شما امروز هستند بنابراین اگر شما می خواهید به گسترش خود را که در آن شما خواهد شد نیاز به گسترش منطقه راحتی خود را. هنگامی که ما سعی کنید برای غلبه بر ترس های ما با عقل سلیم و منطق ما معمولا تجربه موفقیت محدود است. در هر زمان از چپ مغز (منطقی side) و سمت راست مغز (خلاق یا تخیلی سمت) سعی کنید آن را از نبرد در سمت راست مغز است که معمولا ویکتور. چند بار می تواند ما را به یاد بیاورید ساخت چیزی بسیار بزرگ در ذهن ما است که ما چیزی برای جلوگیری از نزدیک شدن به آن. چگونه در مورد زمانی که ما در نهایت مواجه شده است ؟ آن را به نوبه خود بسیار راحت تر از ما انتظار می رود ؟

ضرب المثل قدیمی است که می گوید: “اقدام درمان ترس” و این درست است. عمل می کند و درمان ترس و بیشتر به شما انجام کاری ساده تر و آسان تر آن می شود. که خوب است اگر ما می توانیم خودمان را به آن نقطه اما این دقیقا مشکل ما چگونه خود را برای عمل ؟ در حال حاضر این سوال است که به راحتی جواب داد و یک بار دیگر من به راحتی می تواند نوشتن یک کتاب در مورد این یک نقطه است. ترس بسیاری از سران آن خود را نشان می دهد در بسیاری از اشکال. ببینید اگر شما تشخیص هر یک از این – تعویق اجتناب و عدم انگیزه, تنبلی, درهم و برهم کمال نه راست نه دانش کافی ، این ها همه نشانه هایی از ترس می تواند شما را به شناسایی آنچه شما به طور معمول انجام دهید ؟ هر زمان ما سعی به گسترش خودت ما افزایش تعامل بین خودمان و دیگران و ما به عنوان بیان ارزش ها و باورهای ما ما باز کردن درب برای دیگران برای رد این. بنابراین ما به عنوان رشد ما همیشه رفتن به تجربه احساسات خارج از ما در حال حاضر از منطقه راحتی. اولین چیزی که به قبول است که از آن می رود با خاک یادگیری به آن را در آغوش.

پس اجازه می دهد سعی کنید برای مقابله با این موضوع در راه است که ما می توانیم نتایج قابل اندازه گیری بدون نوشتن یک کتاب کامل. وجود دارد تنها دو ترس طبیعی است که ما به دنیا می آیند با ترس از سقوط و ترس از صداهای بلند (وجود دارد برخی از بحث که آیا این ترس یا رفلکس). همه ترس دیگر آموخته است. همانطور که ما رشد ما آموخته کاردانی به احساسات و عواطف و اعمال را به موقعیت های خاص. این رویداد را در خود ندارد به این معنی که ما اختصاص داده شده به آن معنی که a,b یا c اتفاق می افتد ما مشخص است که ما احساس x, y و یا z. این می تواند روحی, درد جسمی و درد یا درد ادراک شده. این می تواند از یک تجربه شخصی و یا چیزی است که ما شاهد اتفاق می افتد به شخص دیگری. این همه پایین می آید به ما چگونه دانشیار صورت به نتیجه در ذهن ما است. ما دائما در ارتباط اشیاء و وقایع را با هم. ما لینک این وقایع همراه با تصاویر خود بحث احساسات صداها و بوها. یکی از اولین چیزهایی است که به درک چگونه شما ارتباط این حوادث با هم.

r اکثر مردم از روش اولیه است بحث خود و یا تصاویر هر چند ما همیشه با استفاده از یک ترکیب به برخی از درجه است. بحث خود می تواند بسیار قدرتمند که تقریبا همه از من مربی کشف آنها با استفاده از این در برخی از سطح. بسیاری از مردم یک صدا صحبت کردن با آنها را در همه زمان ها و آنها حتی نمی شناسد و آن را در یک سطح خودآگاه. بنابراین آنچه که ما نیاز به انجام است به rewire مغز ما و به معنای جدید(s) به انجمن که در حال برگزاری آمریکا بازگشت. این است که قطعا رفتن به گرفتن برخی از زمان آرام با انعکاس خود و خود آزمون.

یادگیری برای انجام این کار این است که در واقع بسیار آسان است و بیشتر از فقط آگاه شدن از افکار خود را – برای تلفن های موبایل و عکس و یا احساسات در حال اجرا از طریق ذهن ما است. چه حالت اولیه که شما استفاده می کنید ؟ معدن قطعا خود صحبت کنید اما تصاویر نیز بسیار قدرتمند برای من. در حال حاضر فکر می کنم از چیزهایی که شما را ناراحت و یا ترس. شاید آن می تواند چیزی مانند تماس سرد کسی که بر روی گوشی شما نمی دانید. هنگامی که شما از نو خلق کردن این در ذهن شما چه می گذرد ؟ آنچه در تصاویر می بینید ؟ آنچه برای تلفن های موبایل را می شنوید ؟ چه احساسات شما تجربه می کنید ؟

در چه بخش هایی از بدن خود را? من کشف کرد که من وقتی عصبی من سفت کردن در قفسه سینه و تنفس کم عمق. فقط با تمرکز بر آرامش بخش که با نقطه و تنفس عمیق به من کمک کرد یک معامله بزرگ است. در ابتدا آن را در زمان کمی تلاش در حال حاضر وقتی که تشخیص دهند که احساس می توانم بگویم به خودم 3, 2, 1 و از بین رفته است. آن را تبدیل خواهد شد که سریع و آسان! من آغاز شده توسط تصویر گوشی در دست من در حالی که نشسته در یک ساحل گرمسیری در یک محیط است. من تجربه آن را به حداکثر می بینم ساحل احساس شن و ماسه بین انگشتان پا احساس خورشید و نسیم برابر بدن من از شنیدن صدای کودکان در حال بازی و زني از گشت و گذار در ساحل و در آغوش آرامش در کل من احساس می شود.

من با استفاده از بحث خود به خودم تبریک می گویم اقدام با استفاده از affirmations مثبت است. من پس از آن را مخالف – من تصویر تمام درد من می توانم فکر می کنم با ساخت تماس بگیرید. من تصویر خودم کار برای من قدیمی,, خسته, نا امیدی و تنهایی. درد و لذت دو تا از بزرگترین محرکها ما استفاده از هر دو را به نفع خود. من این کار را زمانی که من با استفاده از مراحل 3 و 4 این است که چرا با قرار دادن تصاویر و سخنان مهم هستند. زمانی که من استفاده از زمان آرام در صبح رفتن بیش از آنچه که من باید انجام برای روز زمانی است که من با استفاده از ورزش از بسته شدن چشم من و ایجاد تصاویر مثبت, احساسات خود صحبت کنید. من فقط تصور کنید که چگونه من می خواهم که رویداد خاص برای رفتن و دیدن آن را با یک نتیجه مثبت. من پس از انجام این کار برای من مهم رویدادهای روزانه, هفتگی, رویدادها و هدف زندگی. این را در زمان کمتر از شما انتظار می رود و شما خواهد بود قدرت را در روز و چالش های آن. من هم این کار را درست قبل از من اقدام در این رویداد است. انجام روزانه این ذخیره کردن پایه و اساس برای ذهن ناخودآگاه خود را برای جذب این نتایج مورد نظر شما و کمک به شما در غلبه بر بزرگترین ترس.

1. یادگیری برای تبدیل شدن به آگاهی از افکار و احساسات و عواطف خود صحبت کنید ،

2. شناسایی مناطق که باعث شود شما بزرگترین تنش و ترس و اضطراب

3. شناسایی آنچه که حالت اولیه خود را برای دست زدن به ترس مانند کمال فقدان انگیزه و غیره

4. دریافت تصاویر به نقل از, و هر چیزی که معنی دار که در آن شما آن را ببینید هر روز

5. صرف برخی از زمان آرام در مرحله 4 رفتن را از طریق چالش های روزانه

6. در حال حاضر ضمیمه تصاویر مثبت, برای تلفن های موبایل و تصاویر و احساسات به صورت (رجوع کنید به یک نتیجه مثبت)

7. ضمیمه تصاویر منفی برای تلفن های موبایل, تصاویر, احساسات, اگر شما اقدام نکنید

8. انجام این کار به صورت اصلی خود اهداف روزانه و هفتگی اهداف و نهایی خود را در شیوه زندگی

خط پایین این است-اهداف و رویاهای خود را باید به بزرگتر از خود ترس است. یکی که تا کنون به شما غذا بیشتر خواهد شد درایو شما; آیا شما می خواهید به هدایت می شود ترس خود را و یا رویاهای خود را ؟ به یاد داشته باشید انجام آنچه شما باید انجام داده و همیشه به شما چه شما همیشه به حال. انجام این کار خواهد پرداخت سود سهام!

Leave a Comment