Comments: 0 Posted by: admixxxdkn Posted on: ژوئن 5, 2020

برای هر کسب و کار به سود و زنده ماندن آن باید به اندازه کافی (وفادار) مشتریان. این تصمیم از دکتر مایکل LeBoeuf برای نوشتن این کتاب با عنوان “چگونه برای برنده شدن مشتریان و حفظ آنها برای زندگی” است بنابراین ستوده است. LeBoeuf بین المللی منتشر شده نویسنده, مشاور کسب و کار و پویا سخنران حرفه ای است. برای بیش از بیست سال او را به عنوان استاد مدیریت در دانشگاه نیواورلئان بازنشستگی در سن چهل و هفت.

شرکت اعم از فورچون 500 به اندازه شرکت ها به بانک های کوچک و شیوه های پزشکی به نوبه خود به LeBoeuf هر زمان که آنها نیاز به جامد, راه های عملی برای زندگی و کار دقیق.

نویسنده می گوید: این کتاب شامل همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد فروش موفق و همچنین به عنوان چگونه به مشتریان برای زندگی است. این کتاب در مورد چگونه برای تبدیل مردم در هر سازمان به یک مشتری محور و تبدیل بر روی تیم است. با توجه به LeBoeuf موفقیت هر کسب و کار سازمان تا حد زیادی بستگی به دانش از پاسخ به این پرسش انتقادی مانند “چرا برخی از مردم خرید یک بار…و هرگز بازگشت؟”, “چرا برخی از مردم تبدیل به قوی و مداوم مشتریان؟”, “چگونه می توانم شما را عصبانی یا شکایت مشتری به یک خوشحال و راضی است؟”, “آیا پنج بهترین راه برای حفظ مشتریان به آینده?”, و غیره.

این نویسنده می گوید: یکی از بزرگترین کلید به بلند مدت موفقیت کسب و کار می تواند خلاصه در عبارت “کیفیت خدمات مشتریان”. او اضافه می کند که هنوز است درد آگاهی که خدمات برجسته است که بیش از حد نادر است. LeBoeuf تسلیم که دلیل این کار این است که به عنوان یک نتیجه از این سه مشکل: (1) کارکنان نمی دانید اصول اولیه; (2) لحظه ای از حقیقت -آن بسیار مهم نقاط تماس با مشتری است که می تواند باعث شکستن و یا یک کسب و کار – به درستی شناسایی و مدیریت; (3) ضعیف سیستم پاداش: اکثر مدیران موفق به پاداش کارگران برای دادن خدمات عالی است.

او می گوید یک کسب و کار معمولی استخدام یک فرد برای انجام کار می پردازد او در یک تخت دستمزد می دهد و به او و یا او را کم و یا هیچ انگیزه ای برای رفتن که مایل اضافی برای مشتریان. LeBoeuf می افزاید که در این نوع از وضعیت معمولی کارمند نگرش تخریب به یکی از بی تفاوتی و یا حتی تحقیر نسبت به مشتریان است.

این کتاب تقسیم به سه بخش است. بخش اول است که از لحاظ محتوا با برچسب “اصول” و شامل نه فصل است. فصل یک مرز در بزرگترین کسب و کار در جهان است. در اینجا LeBoeuf بر اهمیت آگاهی از رضایت مشتری و مراقبت به عنوان یک راز حفظ مشتری و موفقیت کسب و کار.

“برای یک لحظه متوقف و در نظر گرفتن چقدر ارزشمند مشتریان هستند. آنها به تنهایی این امکان را برای شما برای کسب امرار معاش خود را در راه است که شما انجام دهد. آنها را به خوبی درمان و مشتریان راضی خواهد بود بهترین منبع خود را از تبلیغات و بازاریابی” او تسلیم.

LeBoeuf تاکید می کند که هنگامی که اکثر مردم فکر می کنم موفقیت در کسب و کار آنها فکر می کنم در شرایط دلار, سنت, آمار, آمار و ارقام. در عین حال تمام کسانی که اقدامات موفقیت مصمم هستند با رفتار مشتریان و کارکنان که آنها را در خدمت او آموزش.

در فصل دوم با عنوان “بهتر از فروش”, LeBoeuf می گوید: “بهتر از فروش” اصل این است که در مورد تمرکز بر روی آنچه می خواهید مشتریان و نیاز به کمک به آنها را به خرید چه چیزی برای آنها بهتر است و ساخت آنها احساس خوبی در مورد آن.

او که آموزش این اصل مهم است برای هر کسی که کار می کند و نه فقط کسانی که در فروش. در سخنان خود “شما ممکن است کار در یک انبار در یک آزمایشگاه و یا در یک خط تولید و به ندرت اگر تا کنون یکی از مشتریان خود را. اما که مشتری پرداخت حقوق و دستمزد خود را….”

در فصل سه به شش نویسنده به بررسی مفاهیمی مانند بزرگترین مشتری شما تا کنون برنده; تنها دو چیز مردم همیشه خرید; خرید خیلی بیشتر زمانی که آنها خرید شما; و اهمیت درک مشتری است.

هفت فصل است که بر اساس درخواست طلایی سوال را به نفع مشتریان جدید است. در اینجا LeBoeuf تسلیم که اگر پاداش مشتریان کلیدی برای برنده شدن و نگه داشتن آنها را و سپس آن را به طور طبیعی به شرح زیر است که مطمئن ترین راه برای به دست آوردن مشتریان بیشتر است که به ارائه پاداش است که هیچ کس دیگری است ارائه.

به گفته وی تقریبا هر بازرگان موفق شما بپرسید به شما خواهد گفت که پیدا کردن و ملاقات با برآورده نشده می خواهد نام این بازی که آن را می آید به مشتریان برد. LeBoeuf اضافه می کند که “پیدا کردن قابل اجرا سودآور پاسخ به سوال طلایی بیشتر یک هنر است تا یک علم و یک که اغلب شامل مقدار زیادی از خطر”. او ارائه می دهد راهنمایی در مورد چگونه به پشته شانس به نفع شما در این زمینه است.

در فصل هشت و نه LeBoeuf توصیه در مورد نیاز به درخواست پلاتین سوال برای حفظ مشتریان برای زندگی و به همان اندازه ارائه می دهد پنج بهترین راه برای حفظ مشتریان آینده.

دو بخش است بطور تعمید “مدیریت لحظه ای از حقیقت: ده عمل آماده استراتژی” و شامل ده فصل است که فصل ده تا 19. در فصل ده LeBoeuf در مورد چه باید بکنید هنگامی که مشتری به نظر می رسد تماس و یا هرگونه پرسش. مهم ترین تماس از همه یکی از اولین است که مشتری را با کسب و کار شما, چرا که اگر شما از دست دادن او و یا او را در اینجا او به احتمال زیاد برای همیشه از دست داده می گوید: نویسنده. او ارائه می دهد راهنمایی در مورد چگونه به ایجاد اولین برداشت مثبت.

در فصل 11 به 14, LeBoeuf در مورد چه باید بکنید هنگامی که مشتری عصبانی است یا دفاعی; چه زمانی که مشتری درخواست ویژه; چه چیزی را به انجام زمانی که مشتری نمی تواند را تشکیل می دهند ذهن خود را به عنوان به خوبی به عنوان چه باید بکنید هنگامی که مشتری را بالا می برد در اعتراض به خرید.

در فصل 15 بر اساس چه زمانی که مشتری می دهد و سیگنال خرید, نویسنده می گوید آن است که همه بیش از حد معمول برای فروشندگان به صرف نیم ساعت فروش و خدمات خود را دو ساعت خرید آنها را به عقب. یک زمان وجود دارد به بحث در یک زمان به گوش دادن و در یک زمان به او آموزش اضافه کردن است که بهترین زمان برای فروش است که مشتری آماده است برای خرید. LeBoeuf مورد بحث چگونه به رسمیت شناختن و تقویت سیگنال خرید و کلامی سیگنال خرید.

در فصل 16 به 19 او تحلیلی X-rays مفاهیمی مانند چه زمانی که مشتری اقدام به خرید; چه چیزی را به انجام زمانی که مشتری حاضر به خرید; چه چیزی را به انجام زمانی که مشتری شکایت; و چه زمانی که مشتری در حال رفتن به نا امید.

آخرین قسمت این است که شتابزده برچسب “سه گانه برنده سیستم پاداش” و شامل سه فصل است که فصل 20 تا 22. در فصل 20 با عنوان “چه می شود پاداش انجام می شود”, LeBoeuf تسلیم است که مردم رفتار سیستم پاداش آنها را می آموزد به رفتار. “بزرگترین مانع برای عملکرد موثر در اکثر سازمانها است غول عدم تطابق بین رفتار مورد نیاز و رفتار پاداش. سازمان ها از همه نوع سقوط به دام امید, پاداش, B و تعجب که چرا آنها ب” افشا نویسنده.

در فصل 21 و 22, LeBoeuf پرتوهای تحلیلی افکن در مورد چگونه به نگه داشتن کانون توجه مشتری و همچنین کیفیت خدمات مشتریان در طرح اقدام است. به گفته او وقتی که می آید به ارائه خدمات عالی, بسیاری از کسب و کار امروز صاحبان و مدیران متوجه است که خدمات خود را با کیفیت است که بیمار است و در جدی نیاز به بهبود. با این حال او اضافه می کند که به جای ساخت یک تعهد جدی به, بهبود, آن, آنها, انتخاب کردن برای گروه کمک راه حل های.

سبک نگارش این کتاب بسیار عالی است. جدا از سادگی زبان عمق مطالب ستوده است. این واقعیت است که متن این است که تقسیم به سه بخش است که به خوبی بیان می سازد آن را آسان به مطالعه است. در آغاز هر فصل LeBoeuf استفاده می کند یا افسانه ای نقل قول و یا کلاسیک اشاره به دستیابی به مفهومی تقویت. او همچنین استخدام انعکاسی تصاویر برای دستیابی به تحلیلی وضوح.

این طرح از کتاب نیاز به بهبود. نیز, “و”, هماهنگی همراه اضافه شده است باید به جای استفاده از “&” در عنوان کتاب به انتقال زبانی تشریفات.

به طور کلی این متن کلاسیک است. اگر شما می خواهید کسب و کار خود را برای زنده ماندن از طریق آگاهی از چگونگی پیروزی و حفظ مشتریان در سال جدید شما نیاز به خواندن این کتاب. استراتژیک این است که آشکار است.

Leave a Comment