Comments: 0 Posted by: admixxxdkn Posted on: جولای 20, 2020

[ad_1]

شرکت خود را به تازگی راه اندازی یک محصول جدید بزرگ; شما فقط فرود معتبر مشتری; شما به تازگی به استخدام تاسیس اجرایی بازاریابی برای کمک به ترویج شرکت شما و افزایش فروش است.

هر داستان خود را در حال حاضر آن را دریافت کند امروز وجود دارد!

اگر شرکت شما دارای یک ارزش خبری رویداد است که شما می خواهید برای اطلاع رسانی به رسانه ها و عموم مردم در مورد خود و سپس شما نیاز به آن را دریافت کند وجود دارد. یک راه عالی برای دریافت داستان خود را به رسانه ها در دست است که با آنلاین آزادی مطبوعات ارسال. ارسال آزادی مطبوعات آنلاین می تواند یک راه عالی برای دریافت اخبار خود را در خارج وجود دارد و دریافت قرار گرفتن در معرض شما دنبال آن هستید.

به منظور به درستی ارسال آزادی مطبوعات وجود دارد چند چیز شما باید بدانید و فکر می کنم قبل از ایجاد و ارسال خود را آزاد کند. در مورد من ارائه زیر کمک خواهد کرد که شما را به بهتر آماده سازی و راه اندازی مطبوعاتی خود را آنلاین در شیوه ای موثر.

گام 1: تعیین اگر داستان خود را که ارزش خبری دارند?

اول فکر می کنم شما نیاز به خودتان بپرسید است – این است که داستان خود را قابل انتشار? چه چیزی باعث می شود یک داستان قابل انتشار? خوب است که یک سوال بزرگ است و آن را واقعا پایین می آید به دو سوال ساده:

  1. خواهد داستان خود را به اندازه کافی جالب به گزارش یک روزنامه و نشریه یا رسانه های دیگر خروجی?
  2. است داستان خود را در یک زمان رویداد ؟ معنی است که داستان خود را چیزی است که به تازگی اتفاق افتاده است. اگر شما در حال صحبت کردن در مورد یک محصول است که شما راه اندازی یک ماه پیش پس از آن این است که یک زمان رویداد. داستان شما باید به زمان به منظور newsworthiness.

اگر شما می توانید پاسخ ” بله ” به این دو پرسش سپس به احتمال زیاد شما یک داستان در نظر گرفته است که ارزش خبری دارند. اگر شما نمی توانید پاسخ ” بله ” به این دو پرسش سپس وقت خود را هدر ندهید و یا پول ایجاد و ارسال اطلاعیه مطبوعاتی خود.

اگر شما نمی توانید پاسخ ” بله ” به این سوالات و سپس شما فقط اتلاف وقت از خبرنگاران که در حال خواندن داستان خود را. یکی از چیزهایی که شما نیاز به یاد داشته باشید این است که رسانه ها گرفتار کردن در تمام طول روز با زباله مطبوعات اجازه ندهید که شما یکی از آنها خواهد بود.

مرحله 2: آماده سازی خود را برای آزادی مطبوعات

آماده سازی کلید موفقیت است, زمانی که نوشتن یک اطلاعیه مطبوعاتی. به منظور به طور موثر نوشتن یک اطلاعیه مطبوعاتی شما نیاز به جمع آوری تمام اطلاعات لازم قبل از نوشتن آن است. در زیر برخی از چیزهایی که در نظر بگیرید هنگامی که آماده سازی خود را برای آزادی مطبوعات:

  1. آنچه که داستان خود را در مورد ؟
  2. هنگامی که وقوع داستان خود را?
  3. کسانی که در این داستان ؟
  4. من می تواند جمع آوری هر گونه نقل قول از این مردم ؟ (داشتن نقل قول در اطلاعیه مطبوعاتی خود را از دیگران درگیر نشان می دهد که شما انجام مشق شب خود را).
  5. چه کسی داستان من سود ؟
  6. چرا آن را به نفع این افراد است ؟
  7. چه زاویه خود را? چرا این داستان بهتر از مشابه دیگر داستان ؟ اگر شما یک مدرک معتبر زاویه و سپس زحمت با این داستان چون احتمالا نه که ارزش خبری دارند.

هنگامی که شما جمع آوری تمام این اطلاعات شما آماده خواهد شد به درستی نوشتن مطبوعاتی خود را.

مرحله 3: نوشتن مطبوعاتی خود را – شامل اجزای زیر

در حال حاضر که شما تعیین کرده اید مطبوعاتی خود را به ارزش خبری دارند و شما به درستی آماده و جمع آوری اطلاعات لازم در, شما در حال حاضر آماده برای شروع به نوشتن اطلاعیه مطبوعاتی خود را.

به درستی نوشتن یک اطلاعیه مطبوعاتی شما باید شامل اجزاء زیر باشد:

  1. عنوان / تیتر – قبل از نوشتن خود را به عنوان تیتر به یاد داشته باشید این: رسانه ها علاقه مند است در رانندگی بازدید کنندگان به وب سایت خود را و شما با داشتن پول بیشتر است. آنها علاقه مند هستند در این داستان به طوری که آنها را یک عنوان است که به دقت منعکس کننده داستان در به عنوان چند کلمه به عنوان امکان پذیر است. گرفتن نفس خود را خارج از آن و توقف تلاش برای فروش برای یک دقیقه. اثبات کوتاه و دقیق عنوان راه رفتن است.
  2. زیر عنوان / زیر هدر – یک زیر-عنوان ضروری نیست اما می تواند کمک به کمی توضیح بیشتر به خواننده خود را در مورد مقالات اخبار. اساسا آزادی مطبوعات زیر هدر به شما می دهد این فرصت را به گوشت از زاویه خود را و بیشتر قلاب خواننده بدون پله در هیجان از آزادی مطبوعات تیتر.
  3. مقدمه / سرب – بند سرب باید شامل چه کسانی, چه, که, کجا و چگونه از داستان است. اگر خواننده تنها به خواندن منجر خوب مطبوعاتی او/او می خواهم که همه چیز او نیاز به گرفتن آغاز شده است. بنابراین مطمئن شوید که شما منجر پاراگراف معرفی داستان خود را در شیوه ای موثر.
  4. بدن / مطالب – بدن و یا محتوای مطبوعاتی خود را برای تحکیم چه تیتر و منجر به بند فقط در مورد صحبت کردیم. اینجا جایی است که شما می خواهید که شامل یک نقل قول برای کمک به قرار دادن در برخی از چشم انداز و یا شما ممکن است بخواهید یک متخصص برای یک نقل قول برای تعیین کمیت و داستان خود را.
  5. شرکت Boilerplate – در نهایت صرف یک یا دو جمله توصیف شرکت شما و آنچه شما انجام دهد به ارائه یک نمای کلی از است که با ارائه این آزادی مطبوعات.
  6. پایان – یک پایان مناسب به آزادی مطبوعات است که همیشه کلید. استاندارد پایان سه ###.
  7. اطلاعات تماس – اگر شما آزادی مطبوعات است که ارزش خبری برای newpaper انتشار و یا دیگر خروجی رسانه ها و سپس یک خبرنگار ممکن است بخواهید برای تماس با شما. اگر این اتفاق می افتد که باید با آنها تماس بگیرید? است که مسئول برای ارائه اطلاعات بیشتر در مورد این داستان ؟ هر کس این ممکن است به اضافه کردن اطلاعات تماس خود را به پایین از آزادی مطبوعات.

گام 4: پیدا کردن یک آنلاین کانال توزیع

به منظور به طور موثر ارائه مطبوعاتی خود را, شما نیاز به قابل اعتماد کانال توزیع برای کمک به شما انجام این کار. وجود دارد مقدار زیادی از وب سایت های که ارائه آنلاین مطبوعاتی توزیع شده است. مورد علاقه من است:

روابط عمومی سایت (http://www.prweb.com/) – همانطور که در روابط عمومی سایت برای کسری از هزینه های سنتی در مطبوعات و یا تبلیغات اینترنتی شما می توانید ارسال خود را به انتشار اخبار از طریق PRWeb برای گفتن داستان خود را آنلاین افزایش رتبه بندی موتور جستجو خود و به درایو ترافیک به وب سایت خود را.

بهترین از همه, با PRWeb شما خواهید بود با استفاده از برتر آنلاین دید موتور مورد اعتماد با بیش از 40 ، 000 کسب و کار سازمان های صنفی و سازمان های غیر انتفاعی.

گام 5: ارسال آزادی خود را

هنگامی که شما در انتخاب یک کانال توزیع برای آزادی مطبوعات را در آن زمان به ارائه نسخه خود را. اما قبل از ارائه نسخه خود را از شما خواسته می شود را انتخاب کنید خود را رها سطح. روابط عمومی سایت دارای چند نسخه سطوح بسته به نیاز شما. همه از PRWeb اخبار منتشر شده تحویل آنلاین دید. چهار سطح وجود دارد از اخبار منتشر شده که حاوی تدریج افزایش درجه و توزیع و نمایش ویژگی های جستجوگرها, رسانه های اجتماعی و عملکرد و قابلیت های گزارش دهی. لطفا به جدول مقایسه برای پیدا کردن بسته که بهترین نیازهای خود و اهداف.

پس از شما خود را انتخاب کنید سطح آزادی و استفاده از هر گونه ابزار جستجوگرها برای بهینه سازی آزادی خود را و سپس شما آماده به ارسال آن. را انتخاب کنید یک روز که خوب به ارائه نسخه خود را. بسته شما از نوع خود را از کسب و کار ممکن است آن را بیشتر حس برای ارسال در یک صبح روز دوشنبه اما در موارد دیگر ممکن است این احساس را برای ارسال در یک آخر هفته – تعیین چه چیزی بهترین را برای صنعت خود را انتخاب کنید و تاریخ خود را.

که از آن مردمی است. من می دانم که این به نظر می رسد مانند بسیاری اما صادقانه بگویم که شما با نوشتن و ارسال خود را انتشار اولین بقیه بسیار آسان تر خواهد بود. اگر شما به دنبال این 5 گام برای ارسال مطبوعاتی خود را پس از آن شما خواهد شد مطمئن شوید که به طور موثر ارائه.

[ad_2]

Leave a Comment