Comments: 0 Posted by: admixxxdkn Posted on: جولای 13, 2020

[ad_1]

“همدلی در تلاش است در فرد دیگری کفش – همدردی–پوشیدن آنها.” ناشناخته

همدلی عاطفی و مهارت های لازم برای هر دو درک و عمل اگر شما در حال رفتن به یکی از آنهایی که بزرگ.

بهترین راه برای درک همدلی است به رسمیت شناختن آن است. در زیر چند مثال از همدلی در حرکت است.

1. “آیا آن را ممکن است برای به دست آوردن یک جفت جدید, چرا که آن را یک خطا تولید و من نیاز به رفتن آهسته دویدن در این شب ، خواسته و نه مشتری ناراضی. “من متاسفم آقا اما ما شرکت ها سیاست است و برای ارسال کردن کفش به تامین و آنها را اجازه دهید ما می دانیم آنچه که ما باید انجام دهیم با توجه جایگزینی در حدود 7 تا 10 روز” پاسخ: دستیار مدیر فروشگاه با شرمندگی تن “شما می دانید که واقعا مناسب نیست من” مشتری پاسخ داد: با مخلوطی از سرخوردگی و خشم ” اگر من به شما این معیوب کفش چه هستم من قرار است برای تنه زدن در؟” دستیار مدیر فروشگاه پاسخ داده به عنوان مودبانه به عنوان او می تواند “متاسفم آقا اما این شرکت سیاست های آن را می گوید که در پشت خود رسید. ارسال کردن کفش به تامین کننده بهترین من می توانم من می ترسم!” “خوب است که آن” مشتری گفت: قادر به پنهان کردن است سوزش.

“من خواهد بود زبان خود را به مدیر عامل!” او ادامه داد و با هجوم خاموش در یک هاف در حالی که وجود دارد احتمالا خیلی دستیار مدیر فروشگاه می تواند انجام دهد برای تغییر سیاست های شرکت و همچنین اجازه می دهد تا فرض کنیم برای اهداف داستان که کاملا وجود دارد هیچ جایگزین دیگری برای او باز. چه می تواند او انجام داده اند برای کمک به پخش این وضعیت ؟ او می توانست با استفاده از همدلی است. دستیار مدیر فروشگاه می تواند به اذعان مشتریان احساسات. او پاسخ داد: با یک “من ببینید ما چگونه نا امید هستید. ما واقعا به شما اجازه پایین نمی کنیم؟” این منعکس مشتری احساسات این همدلی را کاسته مشتری ناامیدی و سرخوردگی حتی اگر همه چیز همان باقی مانده است. بدون همدلی تمام دستیار مدیر فروشگاه شنیده شد محتوای آنچه مشتری می گفت. او هرگز به گوش خود احساس سرخوردگی و ناامیدی.

2. “من می تواند به شما واقعا می خواهید آنها را. آنها واقعا دنبال افسانه.” ریتا تغذیه صمیمانه به مشتری. “یه! آنها نگاه بزرگ و احساس واقعا خوب بیش از حد; من فقط در مورد قیمت. وجود دارد هر چیزی که شما می توانید انجام دهید برای من برای پایین آوردن قیمت یک درجه?” مشتری پاسخ داد. “من که شما نا امید هستید به خصوص به عنوان آنها فقط مناسب را به خوبی” ریتا را به جلو. “این به اندازه کافی سخت در تلاش برای پیدا کردن چیزی که دوست دارید و چیزی که مناسب است به عنوان به خوبی و پس از آن برای پیدا کردن که آن را خارج از محدوده قیمت خود را?” او ادامه داد: “نگاه من نمی توانم به شما قول تخفیف, اما آنچه در مورد اگر من باید سریع کلمه با مدیر و دیدن آنچه که او می گوید. اگر من می تواند چیزی را به شما می خواهید به آنها را?” مشتری با لبخند کمرنگ و راننده سرشونو تکون دادن appreciatively,

3. “به طوری که داستان” گفت: بهترین دوست من به عنوان او به پایان رسید او غمگین داستان وای و تلاش برای ایجاد نور از احساسات خود را. “اما این چیزها همیشه اتفاق می افتد برای بهترین آنها نیست؟” “شما صدای بسیار غمگین در مورد همه چیز؟” من جواب داد. “در واقع شما حق, “او گفت: “حقیقت این است که من احساس غم چگونه می تواند به شما بگویم؟”

4. “این مسخره به پرداخت این قیمت زمانی که او را از رشد آنها در پایان فصل” او شکایت کرده است. “من موافقم” اریک پاسخ داد چفت و بست فوتبال بوت جوانان چپ پا. “به نظر می رسد دیوانه به صرف بسیار زمانی که به شما می گویند او تنها یک فصل از آنها. آیا شما به جای من به شما نشان داد چیزی کمتر گران است؟” “چه کیفیت بود هر چند پرسید:” اضطراب ، “من می تواند درک خود را از نگرانی است.” اریک جواب داد: “کیفیت خوب است و من نگران تر خواهد بود در اطراف عرض” او ادامه داد: “این مرد جوان به عنوان شما می دانید واقعا گسترده و گران قیمت کمتر چکمه, به احتمال زیاد خواهد شد بیش از حد باریک است که می تواند ایجاد تاول.” “خوب, من حدس می زنم پس ما فقط باید به نیش گلوله و پس از آن نمی خواهد ما” مشتری گفت: patting پسرش شانه

5. “صبح به خیر, جان, حال شما چطور است این صبح؟” از من خواسته. “یه…ok…” جان پاسخ با آه. “شما صدا کمی از انواع این صبح چه خبر؟” از من پرسید. “من خوب” جان جواب داد: “من فقط به حال واقعا خشن شب با بچه ها شب گذشته. همه آنها بیمار و سامی نیز با اشکال بنابراین من مامان و دختر بچه, دکتر, پرستار و خدمتکار خانه تا حدود 1 صبح امروز” “برای تلفن های موبایل, خشن, وجود دارد هر چیزی که من می توانید انجام دهید برای کمک به؟”

آیا شما در پیدا کردن همدلی در سناریوهای بالا? جزئیات نقل و توضیحات در زیر نوشته شده است. سپس دوباره خواندن فوق عکس های شرح داری. پس از آن شما باید یک درک بهتر از همدلی و آن را به عنوان یک قدرت ارتباطات و اقناع ابزار.

همدلی است:

“توانایی به تصور خود در دیگر محل و درک احساسات دیگر خواسته ها و ایده ها و اقدامات. واضح ترین مثال شاید این است که بازیگر یا خواننده که واقعا احساس می کند بخشی او انجام شده است.” سام Vaknin

“همدلی بستگی دارد نه تنها در توانایی فرد برای شناسایی شخص دیگری احساسات بلکه بر ظرفیت برای قرار دادن خود در شخص دیگر به جای خود و به تجربه مناسب پاسخ عاطفی” Charles G. موریس

“همدلی است مانند کسی روانی آغوش” Lawrence J.

Bookbinder دکترا

[ad_2]

Leave a Comment