Comments: 0 Posted by: admixxxdkn Posted on: آوریل 24, 2020

رسانه های اجتماعی بزرگ است وزوز. ما شده ایم جاروب در جریان Linkedin, Facebook و توییتر. ما می توانیم اجازه می دهد تا جریان حمل ما به ارتباطات جدید کسب و کار جدید و عظیم برسد و دید. و یا ما می توانید در riptides که جلو شهرت ما در زیر.

بزرگترین اشتباه در رسانه های اجتماعی است متوجه نیست که رسانه های اجتماعی است ارائه. درست است.

موفقیت در رسانه های اجتماعی به پیروی از قوانین موثر مهارت های ارائه.

اشتباه اول: هیچ هدف یا تمرکز. آنچه که هدف خود را? چرا شما با استفاده از رسانه های اجتماعی است ؟ چه شما در حال تلاش برای به انجام رساندن ؟ برای ایجاد تماس های جدید? برای ترویج خودتان و یا کسب و کار شما? به تحقیق ؟ برای رسیدن به بازارهای جدید? به ایجاد خود را به عنوان یک رهبر فکری? برای پیدا کردن کار ؟

اشتباه دوم: هیچ استراتژی چگونه به شما استفاده از رسانه های اجتماعی است ؟ چگونه اغلب ؟ که به شکل? مکرر ارتباط بهتر است گاه به گاه و ارسال.

اشتباه سوم: صحبت به اشتباه مخاطب است که مخاطبان خود را ؟ شما به سادگی به جمع آوری نام و یا شما را بیشتر هدف قرار داده اند ؟ ارتباط با کسب و کار مانند و حرفه ای. Facebook اجتماعی تر است و گاه به گاه. برای مثال اگر شما جدی در مورد شکار کار شما می خواهید به استفاده از LinkedIn به عنوان به خوبی به عنوان Facebook.

اشتباه چهارم: طرح ریزی تصویر اشتباه است. من خواندن پست در مورد کار بر روی یک پروژه برای یک مشتری. شاید شما می دانید که شما مشتری نیست یکی از اتصالات خود را. اما در مورد افرادی که با اشاره شما ؟ آنچه به شما می گویند که به آنها ؟ مردم تمایل به اجازه گارد خود را بیشتر به راحتی در Facebook. آن را نامناسب به بحث در مورد طلاق تند و زننده, مشکل, بچه ها و یا مستی رانندگی. این یک گفتگوی خصوصی. بدتر هنوز است به استفاده از یکی دیگر از نام در یک نظرسنجی. Ex. “آیا شما فکر می کنم جین سازمان حفاظت محیط زیست است که خوب به دنبال؟” مردم موفق به درک کنند که آنها همیشه در صحنه است. اشتباهات پس از زنده ارائه می شود فراموش شده است. در رسانه های اجتماعی خود را اشتباهات همیشه زندگی می کنند را بر روی اینترنت.

اشتباه پنجم: هیچ پیام واقعی. شما چه برنامه ای برای گفتن دارد ؟ چگونه شما آن را می گویند? چه سبک و لحن در ارتباطات خود? هیچ کس واقعا علاقه مند است که شما در حال تماشای تلویزیون است. این نوع از گفتگوی بورسی است که محتوای رایگان. ارائه ارزش و شما را جذب پیروان بیشتر. جدید مطالب وبلاگ آمار جالب یک لینک به یک مقاله و یا حتی یک فکری نقل قول و یا کتاب مرجع شما را جالب تر است.

اشتباه ششم: فروش سخت: هیچ کس دوست دارد یک مجری به فروش می رساند که از پلت فرم. این هیچ های مختلف در رسانه های اجتماعی. اگر هر پست یک تبلیغ برای محصولات و خدمات شما به زودی قطع شود. اجازه دهید مردم در مورد موفقیت های خود را نمی بینم, اما آنها به خرید.

اشتباه هفتم: نه روابط. بسیاری از مردم قرار داده تا مشخصات و هرگز به بازدید از سایت. حداکثر رساندن حضور خود را با به روز رسانی مشخصات خود را به اجازه دهید مردم می دانند که آنچه شما انجام می دهند. سوال بپرسید. پاسخ به سوالات به ایجاد تخصص خود را. دعوت از مردم برای ارتباط با شما و سپس در تماس باشید. یک منبع. اتصال دیگران است. یک مجری خوب می داند که چگونه برای ایجاد ارتباط با مخاطب است.

هیچ چیز را تا به حال تعویض چهره به چهره در ارتباط است. اما در ملاقات با فرد می تواند وقت گیر است. رسانه های اجتماعی می تواند یک پلت فرم فوق العاده برای ساخت یک شهرت و برای برقراری ارتباط با جهان است.

فقط مطمئن شوید که شما می دانید که چگونه به خودتان پیام خود و ارزش خود را.

Leave a Comment