Comments: 0 Posted by: admixxxdkn Posted on: ژوئن 20, 2020

Buzzword امروزه بازاریابی در همه اشکال از محصولات و خدمات. برای بازار شما باید بارهای از زرق و برق quotients که تولید مورد نیاز تبلیغات و یا مورد نظر اعتیاد به مواد مخدره. و مثل همیشه زرق و برق است که از نزدیک در ارتباط با زنان زیبا.

خلاقیت در بازاریابی به مقدار توانایی خارق العا د ه از تبلیغ به لینک همه چیز را تحت خورشید به زنان و یا دختران داغ. شرق و یا غرب این زنان محور ادراک glamorization در حال رشد است. وجود دارد به طور مجزا موفقیت هوش در ارتباط با این فرایند دیگری پیشرفت نمی خواهد بروید.

سینمای هند در زبان هندی محبوب شناخته شده به عنوان بالیوود پوشش بیشتر جریان اصلی فیلم بوده و زرق و برق و انبار با آن, قهرمانان, قهرمانان, vamps خائنانی و استادانه طراحی شده و رقص و آهنگ توالی. برای آشکار زرق و برق دلایل بالیوود بوده و افزایش ارتباط آن با صنعت مد بیش از حد در زمان های اخیر. مدل بازی همیشه برای هر دو قهرمانان و vamps در فیلم ها و آنها سریعترین به تاسیس در فیلم دنیا.

بالیوود تولید کنندگان و مدیران می خواهید برای تولید حداکثر تبلیغات و اعتیاد به مواد مخدره به خصوص قبل از فیلم بزرگ منتشر شده است. بنابراین آنها اغلب به تصویب مفهوم “آیتم شماره’ که به معنی فن و دیوانه وار هماهنگ رقص دنباله. به این ترتیب و توالی خاص است و هیچ ارتباط و یا تحمل در طرح اصلی تنها انگیزه بودن بیشتر موثر بازاریابی. سرب رقصنده در مورد اعداد’ به نام ‘مورد دختران.

آیتم ایجاد کرده اند متمایز حرفه مورد دختران که ممکن است یا ممکن است در نهایت تبدیل شدن به پیشرو در خانمها. اما فرو برد و در زرق و برق آنها بسیار موفق از نظر پول حرفه ای و قرار گرفتن در معرض. اساسا یک آیتم دختر بچه Rakhi Sawant تبدیل به یک مواج احساس در هند لطف به او واقعیت را نشان می دهد در تلویزیون که یکی از آنها حتی برجسته Rakhi به عنوان یک آینده نگر عروس و ازدواج کردن قبل از تمام ملت است.

با میلیون ها نفر از دوستداران کریکت در سراسر کریکت هند به بازار عرضه شده است بیشتر به شدت توسط ثروتمندترین هیات کریکت جهان, هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) و آن را فقط یک ماده از زمان قبل از کریکت و فیلم به اندازه هر یک از دیگر. متقابلا فراگیر ارتباط آغاز شده و بین آنها که منجر به مگا ستاره فیلم تماشای زنده مسابقات کریکت گرفتن مقدار زیادی از توجه را از زرق و برق شکار رسانه ها در حالی که فیلم شروع به داشتن داستان رسم کریکت. برای زرق و برق بازاریابی به اندازه کافی بود هرگز به اندازه کافی هر چند.

مانند به طور معمول سه ساعته بالیوود فیلم BCCI اختراع هندی Premiere League (IPL) در کوتاه ترین فرمت T20 کریکت که در آن مسابقات دریافت در تکمیل دقیقا سه ساعت. چنین کریکت فیلم ها به باران با زرق و برق است. پس BCCI معرفی cheerleaders در مسابقات IPL. Cheerleaders اساسا ورزشی و جذاب دختران که تشویق در هر عمده اتفاق می افتد در یک مسابقه کریکت با رقص و gesticulating ferociously. اساسا cheerleaders جایگزین برای مورد دختران ، تحریک مقدس میکس و ‘درک’ cricket board بالا سرگرمی کانال های تلویزیونی در هند آغاز مناقصه به صورت عمده در مسابقات کریکت از جمله جام جهانی با بیان هدف از برگزاری جذاب زن لنگر-مفسران مهمان ستاره های مختلف و زرق و برق اذهان عمومی در زمینه فعالیت های.

در مرحله بعدی از زرق و برق های بازاریابی ما قطعا می تواند امید به دیدن متقابل مگا ترکیبی از مدل های مورد دختران و cheerleaders. به سلامتی!

Leave a Comment