Comments: 0 Posted by: admixxxdkn Posted on: آوریل 20, 2020

از طریق تجربیات من به عنوان یک داوطلب مربی بسکتبال در المپیک ویژه نیوجرسی مجموعه ورزشی و کار در اردوگاه های مختلف و کلینیک های من مواجه می شوند زندگی در حال تغییر شیوه از طریق آموزش توسعه بسکتبال. بسیاری از مردم فرض کنیم که کودکان مبتلا به اوتیسم و یا دیگر معلول نیست و نیاز به یادگیری مهارت های لازم و مفاهیم مرتبط با بسکتبال است. اما من کشف کرده اند که ضروری است برای تدریس به کودکان مبتلا به اوتیسم همان skillsets و مفاهیم به کودکان بدون معلولیت اما در تغییر شیوه است. به عنوان یک مشتاق کالج بسکتبال مربی من تمرکز بر روی توسعه مهارت های فردی و کار تیمی و ارتباطات است که داوطلبانه. این سه جنبه از بسکتبال چند کلید موفقیت در هنگام مربیگری ورزشی و مهم برای آموزش به کودکان در سنین جوانی است. به عنوان یک داوطلب, من قادر به یادگیری راه های جدید و نوآورانه برای آموزش مهارت های فردی توسعه کار تیمی و ارتباطات است که کمک خواهد کرد که کودکان مبتلا به اوتیسم توسعه مهارت های بسکتبال خود را و به دست آوردن اعتماد به نفس و توانایی های است که کمک خواهد کرد که به طور کلی طیف از زندگی یک زندگی سالم است.

فردی توسعه مهارت های پایه و تبدیل شدن به یک بهتر بازیکن بسکتبال و بازیکن می تواند در بهبود کار بر روی نقاط ضعف خود و گسترش نقاط قوت خود را از طریق مهارت های فردی توسعه است. در هنگام کار با کودکان مبتلا به اوتیسم من را تجربه کرده اند که با برخی از کودکان بدون از کار افتادگی است که بازیکنان بیشتر تمایل به تمرکز به طور عمده در نقاط قوت خود هستند و کمتر علاقه مند به شناسایی یک ضعف است. علاوه بر این بازیکنان معمولا تمایلی به کار بر روی مهارت های است که می تواند با استفاده از بیشتر توسعه است. برای غلبه بر این رشد و نمو موضوع من استفاده از یک اصل به نام “انتقال سریع” برای کمک به کودکان در بهبود نقاط ضعف و یا مناطق که در آن آنها را به عنوان صالح. این “انتقال سریع” اصل تمرکز در کودک قدرت در حالی که به سرعت در حال انتقال به یک کار جدید است که نیاز به توسعه و در نهایت به این بازیکن را از منطقه راحتی. گرفتن یک کودک مبتلا به اوتیسم را به خارج از منطقه راحتی خود را در یک چالش و هیجان انگیز برای من است هنگامی که آن رخ می دهد. من موفق شده اند با اجرای این اصل و نشان می دهد به هر کسی که چالش این است که برای ایجاد انگیزه در کودکان مبتلا به اوتیسم به کار خود بسکتبال ضعف به عنوان نقاط قوت استفاده از اصل “انتقال سریع”. مهارت های فردی توسعه یک عنصر مهم و بسیار مهارتی مورد نیاز به منظور تسهیل استفاده از کار گروهی است.

کار تیمی است که ستون فقرات بسکتبال و سایر ورزش های تیمی. اگر چه این مهم است که بازیکنان بهبود در مهارت های فردی خود را, آنها باید تمام بازی به عنوان یک تیم به منظور دستیابی به یک هدف کلی. کار تیمی است چالش برانگیز ترین جنبه از آموزش کودکان مبتلا به اوتیسم اما می توان آن را انجام داده است. کلیدی در اینجا این است برای شروع با معرفی یک مفهوم اساسی از دو نفر در همکاری با یکدیگر برای ایجاد یک پاس نمره یک سبد دریافت دفاعی توقف و یا هر مفهوم دیگری از این ورزش است. هنگامی که بازیکنان در حال راحت با دستیابی به یک هدف مشترک را به عنوان دو نفر مناسب انتقال آنها را به یک گروه کوچک با اضافه کردن شخص دیگری به معادله. هنگامی که تبدیل شدن آنها به صالح در این منطقه ادامه با اضافه کردن بازیکنان دیگر تا زمانی که شما رسیدن به هدف از پنج بازیکن در تیم مشارکت به مفهوم کلی هدف. مربی مایک شیشفسکی سر مردان بسکتبال مربی در دانشگاه دوک به یک نقل قول است که بار خوانده شده “دو بهتر از یکی است تنها اگر دو عمل به عنوان یکی.” این نقل قول تجسم کار تیمی و بازیکنان را تشویق می کند به درک این مفهوم است که کار و همکاری به عنوان یک تیم کار انجام می شود به طور موثر و کارآمد ضروری است که به کودکان مبتلا به اوتیسم را یاد بگیرند. در حالی که کار تیمی ضروری است و کار تیمی نیاز به سمان در ارتباطات است.

ارتباطات در بسکتبال یکی از چیزهایی است که می تواند جداگانه یک تیم خوب از یک تیم بزرگ. ارتباطات صدا است که بخواهد یک تیم برای پیروزی به دلیل آن را ایجاد انرژی فراهم می کند و ساختار و نظم است. کودکان مبتلا به اوتیسم ممکن است انواع مختلف ارتباط کمبود. برای مثال من مربی کودکانی که ارتباط خوبی با من با استفاده از کوتاه دقیق کلمات و جملات و دیگران که نمی شفاهی بیان خود را در تمام. در هنگام برقراری ارتباط با کودکان مبتلا به اوتیسم, من آموخته ام به نگه داشتن دستورالعمل مستقیم و دقیق و همچنین تکراری و نشان دادن دقیقا همان چیزی است من می خواهم آنها را به انجام. عمل نشان دادن مهارت خاص یا مفهوم فوق العاده کمک می کند در توسعه مهارت های بازیکنان و آنها به نظر می رسد برای لذت بردن از قادر بودن به یک رهبر به آینه و تقلید پس از. سه کلید موفقیت در هنگام مربیگری بسکتبال به کودکان مبتلا به اوتیسم در ارتباطات به نظر می رسد مهم در توسعه یک تیم بزرگ و بازیکنان بزرگ.

در نتیجه به عنوان یک مشتاق کالج بسکتبال, مربی, من به طور مداوم در تلاش برای آموزش و یادگیری راه های جدید و نوآورانه برای کمک به بازیکنان. علاوه بر این من متعهد به کمک به ورزشکاران تبدیل به وجدان اجتماعی و جامد شهروندان جامعه است. کودکان مبتلا به اوتیسم نیاز به عشق و مراقبت از کودکان بدون معلولیت و نیاز به قادر به شرکت در فعالیت های فیزیکی اگر آنها تمایل به انجام این کار. بسکتبال یک راه عالی برای معرفی مفاهیم مهارت های فردی بهبود کار تیمی و ارتباطات و کمک خواهد کرد که با دستیابی به یک هدف کلی. جالب ترین و جذاب ترین عنصر در مربیگری است رضایت قادر به مربی و کمک به متنوع بازیکنان. که من به کمک این بازیکنان از پس زمینه های مختلف و توانایی های آنها در نهایت کمک به من در بهتر شدن مربی و معلم و مربی و رهبر. من امیدوارم که این مقاله به معرفی چند مفاهیم کلیدی در مربیگری بسکتبال به کودکان مبتلا به اوتیسم است که شما می توانید به پیاده سازی راهکار خود را.

Leave a Comment