Comments: 0 Posted by: admixxxdkn Posted on: جولای 13, 2020

امروز روز!

شما به گفته خودتان شما می خواهم ضربه به ورزشگاه پس از کار. اما کار بود بیشتر گیج کننده تر از شما فکر می کنید. در حال حاضر شما خشک شده است. شما درایو پاک اما پس از آن شما را به اشتباه نشستن. شما می توانید احساس می کنید انرژی خود را محو همراه خود را با انگیزه.

شما می دانید شما باید دریافت که تمرین در.

اما این ایده از کشیدن خودتان به ورزشگاه است که به سرعت تبدیل به یک رویا لوله. شما احساس می کنید مثل شما فقط می توانید خودتان را برای به دست آوردن. پس شما تصمیم می گیرید شما می خواهید تمرین فردا به جای. اما این خیلی سوال برانگیز است.

این چرخه می تواند برای روزها… هفته ها… حتی ماه. و این نا امید کننده است چرا که بخشی از ما می خواهد به کار کردن و می داند که ما احساس بسیار بهتر است هنگامی که ما انجام دهند اما بخش دیگری از خودمان نه فقط سقوط بر روی نیمکت.

پس چرا ما بدفع الو قت گذراندن تمرینات?

بیایید نگاهی به سه مجرمان:

1. من بیش از حد شلوغ

2. من نمی خواهم آن را احساس

3. من نمی توانم از خواب بیدار در زمان

1) من بیش از حد شلوغ

آیا شما یافت می شود وجود دارد “مهم تر” همه چیز برای انجام این کار از وارد شدن به ورزشگاه ؟

شاید وجود دارد کارهای اداری برای گرفتن.

شاید وجود دارد لباس ها را بریزید.

شاید شما را به شام.

بخشی از مشکل این است که همه کسانی که ممکن است معتبر است. همه کسانی که ممکن است مهم باشد. اما کسانی که به دلایل می تواند به سرعت تبدیل به بهانه ای. به خصوص اگر آن همان دلایل توقف شما روز پس از روز.

2) من نمی مانند آن را احساس کنید.

برخی از روزها ما فقط در خلق و خوی نیست.

ما خسته.

ما تاکید کرد.

ما احساس نمی انگیزه.

چون ما نه در خلق و خوی سمت راست ما صبر کنید تا زمانی که “روز بهتر” و یا هنگامی که ما در یک “خلق و خوی بهتر”.

پشت این دلیل است که اغلب این باور است که “من نیاز به انگیزه قبل از عمل کنم” – که دور از حقیقت است. من ملاقات بسیاری از مناسب مردم و برخی از روزها آنها gung-ho و فوق العاده با انگیزه هستند اما گاهی اوقات آنها نیست – اما آنها کار را به هر حال. فقدان انگیزه متوقف نمی شود.

3) من نمی توانم از خواب بیدار در زمان

صبح می شود ،

زنگ ما را مختل کامل خواب. بنابراین ما ضربه تعویق یک بار… دو بار… ده بار تا زمانی که در نهایت ما دیوانه وار باید به آماده شدن برای روز.

شاید بستر بیش از حد گرم و نرم

شاید آن را بیش از حد سرد خارج

شاید شما بیش از حد خسته.

می توان آن را سخت بیدار شدن از خواب, به خصوص اگر شما یک جغد است. و یا اگر شما در عادت snoozing ساعت زنگ دار خود را. مطمئن ورزش در صبح دارای مزایای. اما اگر صبح ها کار نمی کنند, پیدا کردن یک زمان است که می کند. برای برخی از مردم ناهار ساعت یا شب کار می کند بسیار بهتر است برای آنها.

پس از آن می تواند هر یک از این و یا ترکیبی از این. هر چه دلیل اجازه دهید نگاهی به دو راه برای جلوگیری از این چرخه از procrastinating تمرینات.

تصور کنید خط پایان

به عنوان شما تصور کنید تمرین بعدی خود را چه به ذهن می آید ؟

آیا شما تصور کنید که چگونه لذت بخش و لذت بخش آن خواهد بود ؟

آیا شما فکر می کنم در مورد چگونه شاد شما در حال رفتن بود در حالی که انجام آن ؟

چقدر سرگرم کننده شما در حال رفتن به ؟

احتمالا نه. هنگامی که اکثر مردم تصور کار کردن آنها تصویر تمام انواع چیزهای ناخوشایند. تمرکز خود را زوم دردناک تمرینات… چقدر سخت خواهد بود… چقدر خسته آنها خواهید بود… چه درد آنها می شود… همه از تماشای آنها…

از آن آسان است برای دیدن چگونه آنها بحث خود را خارج از آن.

با تمرکز بر این چیزها را هر کسی unmotivated. اما درست مثل یک عکاس شما می توانید تنظیم و تغییر تمرکز خود را به دیگر ویژگی های یک چشم انداز است. زیبا تر جنبه. بیشتر جنبه های الهام بخش.

در واقع اجازه بدهید با یک درس از مهر و موم نیروی دریایی در این.

سال پیش در مهر و موم نیروی دریایی در یک معضل 76 درصد بالا خود را نامزد بودند انداختن بیرون.نیروی دریایی می دانستم که این استخدام شد و بیش از قادر به هنوز چند شد ساخت برش. به طوری که آنها به نام روانشناس اریک Potterat به شکل از چگونه برای افزایش استخدام’ چقرمگی روانی. Potterat ایجاد چهار عادات (به نام چهار بزرگ) که به خوبی کار کرده است این افزایش نرخ فارغ التحصیلی 50 درصد!

یک عادت شد شناخته شده به عنوان “تصور چقدر خوب آن را احساس خواهد کرد”.

زمانی که نیروهای مورد نیاز افزایش به نگه داشتن آنها را از طریق یک تمرین او آموزش داده و آنها را به تصور کنید که با موفقیت به اتمام تمرین. این اجازه به آنها ضربه بزنید به احساسات قدرتمند مانند احساس موفق و انجام چیزی. و این به آنها اجازه داد تا به قدرت از طریق آن.

در اینجا چگونه شما می توانید استفاده از این:

تجسم یک تمرین موفق

تصور کنید خودتان را با موفقیت به اتمام تمرین.

فکر می کنم چقدر خوب است که احساس می کنید در پایان.

احساس می کنید که موفقیت و دستاورد.

حتی اگر آن را فقط یک تمرین آن را هنوز هم یک دستاورد است.

حتی اگر شما نمی تواند انجام دهد و همچنین به شما به عنوان استفاده می شود به آن را هنوز هم یک دستاورد است.

تجسم آن را به عنوان بهترین عنوان شما می توانید.

را به عنوان بسیاری از حواس به عنوان شما می توانید.

و شما لازم نیست که به تمرکز بر روی تکمیل کل تمرین. شما می توانید با استفاده از این برای بخش های خاصی از تمرین خود را; با استفاده از چیزی Potterat تماس “بخش بندی.”

در مصاحبه با کسب و کار خودی, Potterat متحده:

“اگر شما در حال رانش به ظاهر قریب به اتفاق استرس زا, بهترین چیز شما می توانید انجام دهید این است که فقط نوع مدیریت یک گام در یک زمان و تمرکز بر آنچه که قابل کنترل است.”

انتخاب کردن برخی از تمرینات و چگونه آنها احساس خواهد شد هنگامی که شما آنها را انجام.

برای من, من لذت بردن از انجام کشش یو پی اس. اگر من تصور انجام کشش یو پی اس بسیار انگیزه. اما اگر من تصور کنید آنچه در آن مانند پس از اتمام جلو و یو پی اس آن را بسیار انگیزه. استفاده از آن برای برخی از تمرینات است.

هنگامی که شما شکستن آن را مانند این, آن را تا حدودی مانند عبور کردن آیتم در چک لیست. شما می توانید خودتان را افزایش موفقیت با اتمام هر یک از این گام های کوچک.

در اینجا برخی از جنبه های اضافی شما می توانید تمرکز بر روی:

هنگامی که شما انجام می شود چقدر بیشتر هشدار و انرژی خواهد شد و شما احساس می کنید ؟

چقدر صلح بیشتر از ذهن خواهد شد و شما پس از کار کردن ؟

چقدر بهتر خواهد شد و بقیه روز خود را احساس می کنید ؟

آیا شما فکر می کنم که احساس موفقیت را حمل با شما بقیه روز ؟

5-تعهد دقیقه

کار به عنوان یک حرفه ای تناسب اندام, من یاد گرفتم که موفق ترین مشتریان به بعضی چیزها مشترک هستند.

که یکی از آنها مقدار از تمرینات آنها خود به خود (به نام “آف روز تمرینات”). در بسیاری از موارد این امر باعث شکستن و یا مردم. شما ببینید زمانی که مردم نیاز به نشان می دهد تا برای یک جلسه با یک مربی آنها پاسخگویی. پس از آن بیش از حد دشوار است به نشان می دهد تا.

اما آن یک داستان متفاوت است که آنها را به نشان می دهد تا خود به خود.

بنابراین من به آنها یک چالش است.

حتی اگر شما خسته هستید.

حتی اگر شما احساس نمی مانند آن.

حتی اگر شما نمی انگیزه.

حتی اگر شما در خلق و خوی.

5-تعهد دقیقه

  1. تمرین برای 5 دقیقه

  2. اگر بعد از پنج دقیقه شما هنوز هم احساس نیست و پس از آن خانه بروم.

حدس بزنید چه ؟

در اغلب موارد آنها را به پایان برساند کل تمرین. به جای انتظار برای انگیزه به اعتصاب آنها را مانند رعد و برق آنها عمل کرده و راه خود را به انگیزه. آن را شبیه به این نقل قول توسط William Butler Yeats “آیا منتظر نیست برای اعتصاب تا آهن داغ است; اما آن را داغ توسط قابل توجه است.”

خود را متعهد به فقط پنج دقیقه.

بدترین سناریو شما هنوز انجام یک تمرین کوچک.

بهترین سناریو شما پایان همه چیز است.

Leave a Comment