Comments: 0 Posted by: admixxxdkn Posted on: ژوئن 26, 2020

من قصد دارم برای شروع کردن با یک واقعا قدرتمند نقل قول مایک Murdock که می رود, “راز موفقیت شما در زندگی روزمره خود را”. من تو را دیدم یکی دیگر خوب بیش از حد روز دیگر که گفت: “مردم موفق چه ناموفق افراد آماده به انجام”.

و این دقیقا همان نقطه من: صدها نفر از چیزهای کوچک ما یا در حال انجام و یا انجام نمی دهد که بر درجه ای از موفقیت که ما بدست آورده ایم.

یک عادت است که یک عمل انجام می شود در بسیاری از مواقع که ما حتی نمی باید به فکر می کنم آگاهانه در مورد انجام آن را ندارد.

اکثر مردم معتقدند که 21 روز طول می کشد به شکل یک عادت و تنها 3 روز به شکستن آن. برای مثال وقتی که ما خیلی کوچک بودیم و همه آموزش دیده به قلم مو دندان های ما هر روز صبح. مسواک با خمیر دندان به ما داده بود و ما وحی خار دندان های ما هر روز است. در حال حاضر من نمی دانم کسی در سن و سال من (!) که واقعا فکر می کنم در مورد مسواک زدن خود و یا دندان های خود را. من می دانم که من تلو تلو خوردن به حمام نیمه خواب و مسواک زدن دندان های من به صورت خودکار. چرا ؟ این یک عادت است.

اگر شما زمان را به فکر کردن در مورد خود را در زندگی روزمره شما متوجه خواهید شد که بسیاری از عادات خوب مانند رانندگی در حد سرعت (ج) نوشیدن 2L آب روزانه ، چند سال پیش من تصمیم گرفتم که من نیاز به شروع به نوشیدن آب بیشتر است. بنابراین در 1 ژانویه سال 1998 شروع کردم به خودم مجبور به نوشیدن 2L آب در هر روز. این عادت در زمان برگزاری تنها در 14 روز چون بعد از دو هفته از آن آسان بود و آن را که راه را از زمان.

در حال حاضر در راه همان است که عادات خوب در حال تشکیل عادات بد نیز ایجاد شده به راحتی. من می دانم که افرادی که شروع به صرفه جویی می گویند R100 هر ماه و همه چیز به خوبی می رود برای سه یا چهار ماه. سپس آنها تصمیم به رفتن در تعطیلات و توقف صرفه جویی برای یک ماه. گره این است که آن را پایان نیست تا اینکه تنها یک ماه به این دلیل که عادت آنها ایجاد شکسته شده است. ماه آینده آن را آسان تر برای صرف که R100 در لباس و پس از ماه سوم آنها را به یک مربع!

بنابراین این ماه, من می خواهم به شما را تشویق به فکر کردن در مورد برخی از عادات خوب شما می خواهید برای شروع و اجرای برخی از عادات بد است که شما نیاز به جایگزین کردن با آنهایی که خوب. اگر شما در حال حاضر یک عادت بد در محل کار برروی آن بکشید کاغذ در اطراف و برخورد با آن شروع این ماه با منظم بودن و یا پر کردن آن کار بر روی آن و یا پرتاب آن را دور. هنگامی که شما در حال وسوسه به فقط آن را پرتاب به خود را در سینی و یا شروع به ساخت یک شمع بر روی میز خود را متوقف کند!

به یاد داشته باشید که شما از این قدرت برای شکستن این عادت بد و شروع به ایجاد برخی از آنهایی که خوب. و همان می رود برای رانندگی – اگر شما مانند من هستید و اجازه دهید دیگر رانندگان در جاده ها شما را تحریک متوقف و به خودتان بگویید که شما در حال رفتن به جای همه که منفی رفتار با چیزی مثبت است. شاید شما نیاز به شروع به گفتن چیزهایی مثل “من کاملا آرام و بدون استرس در ترافیک.”

اقدام چالش

1. یک تکه خالی کاغذ و نوشتن عادات کاربرگ راست در بالای صفحه. اگر شما کار در خارج از خانه نگه داشتن یک کپی در خانه و دیگری در کار است.

2. ایجاد یک لیست از هر گونه عادات خوب شما می خواهید برای شروع و عادات بد است که شما نیاز به آگاه تر است.

3. خوانده شده از طریق لیست خود را هر روز به خودتان یادآوری عادات.

4. شروع به اجرای آن است. را مانند نایک و “فقط آن را انجام دهید”

Leave a Comment