Comments: 0 Posted by: admixxxdkn Posted on: می 23, 2020

این که آیا شما یک مشاور و یا پیمانکار مقدار قدرت یا نفوذ شما را در یک قرارداد است و هیچ ربطی به مقدار داده شده به شما. این همه پایین می آید به مورد از درک قدرت خود را به مشتری گزارش سرپرست و یا حتی همکاران شما.

شرکت های استخدام پیمانکاران به دلایل مختلف از آنها استخدام مشاوران. به این ترتیب خود را درک قدرت متفاوت است. بسیاری از پیمانکاران در حال استخدام برای تکمیل فعلی کارکنان تمام وقت با اضافه کردن منابع اضافی برای یک یا چند پروژه ها. در این مورد یک پیمانکار درک قدرت است در اکثرهمان که با توجه به کارکنان تمام وقت آنها در حال کار با. مشاوران از سوی دیگر اغلب استخدام برای تخصص خود را در یک یا چند موضوع یا زمینه های کاربردی. یک مشاور را درک قدرت در و یا حتی بالاترکه از گزارش خود سرپرست.

فقط یک پیمانکار

زمانی که مشاور در برخی از بزرگتر محیط کار را مشاوران اغلب تحت درمان همان راه به عنوان پیمانکاران. فرض من این است که این شرکت بسیاری از شرکت های پیمانکاری در آمده به کمک منابع آنها به سادگی نمی دانم که برای چه. اگر چه برابری جنسیتی در نیروی کار است که قرار است به یک چیز خوب وقتی که می آید به درک قدرت این است که همیشه خوب نیست.

در این نوع از محیط زیست پیمانکاران (و بنابراین مشاوران) به عنوان ناتوان است. شما حتی ممکن است از شنیدن یک یا بیشتر مدیران در محل کار می گویند که لازم نیست برای گوش دادن به و یا انجام هر کاری پیمانکار/مشاور می گوید از آنجایی که آنها “فقط یک پیمانکار است.” به عنوان یک حرفه ای سعی کنید به سخن گفتن شخصا; آن را تا به چیزی برای انجام با توانایی های خود را و یا مجموعه ای از مهارت های.

شرکت هایی که مدیران با “فقط یک پیمانکار” ذهنیت احتمالا تا به حال یک تجربه بد با پیمانکاران در گذشته است. اگر شما به خودتان پیدا کنید در این نوع از محیط زیست می باشد که برای انجام بهترین خود را سعی کنید برای تایید خود را منفی و نادرست و کلیشه ای.

دستیابی به درک قدرت

بسیاری از مشاوران استخدام بر اساس شهرت این شرکت کار می کنند ، بیشتر مشاوره شهرت شرکت به طور کلی بالاتر از درک قدرت از مشاور. این فوق العاده است اگر شما برای یکی از بزرگ “شش” اما اگر شما نیست, سپس شما را درک قدرت ممکن را به دست آورده راه قدیمی از مد افتاده; از طریق کار سخت است. متاسفانه هیچ “جادویی” راه به دست آوردن درک قدرت. درک قدرت به دست آورده است به عنوان یک نتیجه مستقیم از کار شما تولید برای مشتری است.

یکی از راه های رسیدن به درک قدرت است که به سادگی که صالح در منطقه شما استخدام شده بودند ، آن را نیز می تواند به دست آورده بودن و حرفه ای خود را در رفتار و ارتباطات است. به عبارت دیگر به یاد داشته باشید این سه قانون:

  1. برقراری ارتباط با وضعیت پروژه های خود را با مشتری اغلب.
  2. هرگز اجازه ندهید که مشتری خود را گرفتار کردن گارد بالقوه بد یا اخبار منفی.
  3. هر آنچه که شما انجام دهید مطمئن شوید که مشتری خود را نمی شنوند بد یا اخبار منفی از سرپرست خود را قبل از شما آنها را گفتن. اگر/وقتی اتفاق می افتد که نه تنها ممکن است که از بین بردن هر گونه توانایی و قدرت درک شما ممکن است خود را از بین ببرد فردی شهرت و/یا که از شرکت خود را.

راه دیگری برای رسیدن به قدرت است که با پیشنهاد ایده های جدید. گاهی اوقات آن را طول می کشد یک فرد خارجی به نقطه آشکار است. شما همچنین می توانید دستیابی به درک قدرت به طور مستمر نشان می دهد راه هایی برای بهبود فرآیندهای در حال حاضر. به یاد داشته باشید که موفقیت شما بستگی دارد موفقیت خود را. بسیار مهم است که این پیشنهادات را به شما بدهد و تصمیم گیری آنها بر اساس خود را معتبر و موجه پژوهش است.

از دست دادن تمام توانایی و قدرت درک

متاسفانه وجود خواهد داشت بار زمانی که مهم نیست که چقدر موفق هستید و یا چقدر مشتری بهره مند از خدمات خود را. اگر یک کارمند تمام وقت “است و شما در مناظر” خود را درک قدرت مهم نیست که چگونه بزرگ آن را یک بار بود می تواند به کاهش بسیار کم و یا هیچ در تمام. من را دیده اند این اتفاق می افتد به برخی از بهترین مشاوران من تا کنون کار کرده ام. مهم نیست که اگر کارمند منطق برای تمایل شما رفته موجه است یا نه, شما همچنین ممکن است شروع به دنبال یکی دیگر از مشتری به کار در.

از آنچه من قادر به رعایت این گاهی اوقات اتفاق می افتد زمانی که همه چیز شروع به پیشرفت سریع تر از یک مدیر و مایل است آن را به. به عنوان مضحک به نظر می رسد که گاهی اوقات واقعا عالی مشاور می توانید کار خود را بیش از حد خوب است. این به نوبه خود باعث می شود که مدیر احساس خود را و یا کار خود را ممکن است در معرض خطر (همیشه به یاد داشته باشید هیچ چیز مانند وجود دارد به عنوان “امنیت شغلی”). از مدیران از آن پایین می آید به پایه نبرد “او می رود یا بروم.” شما می توانید حدس بزنید که چه کسی برنده این نبرد (اشاره: این نه شما).

مطلق “درک” قدرت

شاید شنیده اید که می گویند از Lord Acton “قدرت تمایل به فساد و قدرت مطلق فساد مطلقا.” قدرت مطلق حتی اگر آن را درک می نیز فاسد کاملا. مهم نیست که چه شما قدرت واقعی خود را و یا نفوذ است; و نه باید آن را. در اکثر محیط های آن را همه چیز در مورد درک قدرت. اگر مشتری خود را درک شما به عنوان یک متخصص هستید. اگر آنها درک شما فقط به عنوان یک مکمل منابع است که تمام قدرت یا نفوذ شما; مگر اینکه شما در کسب درآمد بیشتر است.

همه در همه, مشاوره می تواند یک تجربه بسیار پرارزش است. به یاد داشته باشید, مشاوره است نه در مورد شما و یا موفقیت خود را; آن را در مورد مشتری خود را به موفقیت. پاداش خود را این است که چگونه موفقیت خود را می تواند به طور مستقیم مربوط به برخی از کار شما برای آنها انجام می شود.

Leave a Comment