Comments: 0 Posted by: admixxxdkn Posted on: آوریل 12, 2020

تئوری مدت و جزئیات این جدید (هنوز باستان) رهبری فلسفه خدمتگزار-رهبری توسعه داده شد توسط رابرت Greenleaf که مشغول به کار به مدت چهل سال به عنوان مدیریت آموزش و تحقیقات تخصصی برای AT&T. در حالی که at&T Greenleaf, تجربه کرده, رهبری و مدیریت واقعیتهای دنیای واقعی شرکت های بزرگ امریکا است. بازنشسته و از AT&T در سال 1964 به عنوان معاون رئيس جمهور از پژوهش است. در حالی که at&T, او کشف کرد که او تا به حال توسعه یافته قوی نظرات در مورد مدیریت سازمان ها و کارگران است. او منعکس شده بر تجربه و تصمیم به استفاده از آن برای کمک به دیگر رهبران مقابله موثر با مسائل آنها مواجه شده است.

بنده رهبری پذیرای این ایده که رهبران سازمان ها و نهادها باید تلاش خود را برای بهبود مراقبت و کیفیت خود را به مردم تلقین بنده-رهبری فلسفه و مدل به عنوان بخشی از یک تغییر پارادایم برای قرار دادن نیازهای کسانی که به رهبری نیاز دارد جلوتر از رهبر یا سازمان بخشی از این رویکرد تازه به رهبری, ساختار تصمیم گیری است. این مفهوم جدید به نام بنده-رهبری – تاکید بر افزایش خدمات به دیگران; یک رویکرد جامع به کار; ترویج یک حس اجتماعی و های قدرت در تصمیم گیری است.

رهبری خدمتگزار را تشویق می کند به طور خاص کسانی که در موقعیت رهبری به دوباره فکر می کنم و رویکرد خود را به در حال حاضر در بیشتر شخصی مسئولیت و پاسخگویی با این هدف نهایی که برای ساخت بیشتر و مراقبت از جامعه است. بسیاری از استدلال کرده اند که آن را نه لزوما که “سیستم” است که منبع از جامعه's مشکلات بلکه یک شکست از شرکت و یا سازمان و رهبری به ویژه رهبری ارشد. بنده رهبر مؤمنان کرده و سبک جدیدی از رهبری با رهبران که بیشتر مراقبت و خدمت به کسانی که آنها را منجر شود. اجرای خدمتگزار-رهبری ممکن است یک عامل تعیین کننده که در آن شرکت های, شرکت و یا نهاد ماندگار و زنده ماندن زمان بار تلاش. اولیه ویژگی های یک رهبر خادم (از Greenleaf و نیزه و دیگران) شناسایی خاص بنده-رهبر ویژگی های است که عبارتند از: پیش بینی, آگاهی, گوش دادن عقب نشینی و پذیرش همدلی و اجبار.

بنده رهبری پیروان به شدت مخالف با فرمان و کنترل رهبری و یا مد استبدادی و سلسله مراتبی رهبری است. در بنده, رهبری, روشن, رهبر,'s تعهد به سازمان به عنوان نهایی سرپرست و رهبران باید با تمرین بیشتر بنده-رهبر اصول به اطمینان حاصل شود که آنها در واقع ایجاد یک سازمان بهتر.

بنده رهبری بر بنده رهبران خود را, کارکنان خود را به شرکت's مشتریان و جوامع خود را اولویت شماره یک و نه نفس از رهبران و یا ممکن است خود را پاداش.

یکی از منحصر به فرد یافته های حاصل از تحقیقات من بود و اهمیت به شانزده برجسته و رهبران موفق من شخصا مصاحبه برای من, رهبری, پایان نامه دکترا بود اهمیت بودن یک “رهبر خدمتگزار” و بیشتر به طور خاص “بنده فروتن رهبر.” “فروتن” در این زمینه شد به معنی این نیست که شما نیاز به ضعیف و با حوصله اما نه روشنفکر در لحن تعلیم و خدمت به کسانی که به شما منجر شود.

اهمیت داشتن رهبری خدمتگزار در شانزده موفق و برجسته رهبران من مصاحبه شد و بارها و بارها بیان شده توسط شرکت کنندگان با استناد به نمونه های خاص از اهمیت بودن بنده رهبر. برجسته رهبران ابراز بارها و بارها که با کار و یادگیری از رهبران بنده تا به حال تغییر زندگی خود را.

پیشگامانه یافته از من در عمق رهبری تحقیقات برای رهبری پژوهش با شانزده عمده رهبران (که تا به حال تمام غلبه بر سختی) بود و این اهمیت را در نظر آنان به طور خاص بودن “بنده فروتن رهبر” است که آن را به مثبت تغییر زندگی خود را.

داشتن روشنفکر مربیان بودند که بنده رهبران تا به حال کوتاه چرخه آموزش کمک به آنها برای خارج شدن از مشکلات و جلوگیری از مشکلات دیگر و در نظر خود را ساخته و آنها را قوی تر و همچنین به عنوان ساخته شده است آنها را به قوی و قدرتمند و در عین حال “بنده فروتن – رهبران. ”

من به اشتراک گذاری چند بخش مستقیم نقل قول از رهبری و غلبه بر سختی تحقیقات از برخی از رهبران موفق با افکار خود را در موضوع خدمتگزار-رهبری و اینکه بنده فروتن-رهبر از مصاحبه های شخصی با آنها.

من مصاحبه دکتر آنتونی Bonanzino به عنوان یکی از شانزده برجسته رهبران که غلبه سختی. Bonanzino یک کارآفرین موفق و مدیر عامل شرکت به طور خاص اظهار داشت که شخصی خود را مشاهده و یا “دیدگاه رهبری است که در یک بنده رهبر است.”

عرصه سیاسی این است که یک محل غیر منتظره برای شنیدن و نه فقط یک بار بلکه دو بار سود و ارزش خدمتگزار-رهبری بسیار کمتر از دفاع بودن بنده فروتن رهبر. در طول شخصی من تقریبا چهار مصاحبه در واشنگتن, DC, ایالات متحده سناتور اورین هچ در دفاتر خود در هارت سنا ساختمان اداری و در جلسه اتاق ایران دولت سنا سناتور هچ گفت که او نیز در آغوش گرفت و مورد استفاده در زندگی خود مفاهیم اساسی خدمتگزار-رهبری و اینکه بنده فروتن رهبر مهم بود که او به طور خاص اشاره کرد که یک رهبر “باید بنده از همه است.” دوم صدای دفاع از رهبری خدمتگزار بود و ایالات متحده سناتور دانیل Inouye در طول مصاحبه من با در مارس 2005 در آمریکا دفاتر در واشنگتن, DC, به طور خاص تاکید کرد که به اعتقاد او در این کیفیت است که “رهبران باید دلسوز و مهربان.”

در طول مصاحبه ما در اوایل ماه مارس سال 2005 در خانه و مزرعه اسب, در نزدیکی ما Armt پایه در فورت براگ در کارولینای شمالی از عمده کلی Sid Shachnow (ما ارتش Ret) در مصاحبه اش با من مشاهده شده است که “بودن یک رهبر خوب یک نیاز به یک خوب پیرو. “من شخصا مصاحبه کارآفرین رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت Medistar, Monzer Hourani به مدت دو روز در دفتر کار خود و در دسامبر سال 2004. Monzer نقطه ساخته شده است که: “رهبر باید فروتن.”

این مقاله به طرح آنچه که رهبری خدمتگزار است و اهمیت داشتن رهبری خدمتگزار در شانزده موفق و برجسته رهبران. این رهبران برجسته ابراز بارها و بارها که با کار و یادگیری از رهبران بنده تا به حال تغییر زندگی خود را. این شانزده عمده رهبران بود که همه غلبه بر ناملایمات در زندگی خود بود و این اهمیت را در نظر آنان به طور خاص بودن “بنده فروتن رهبر” است که آن را به مثبت تغییر زندگی خود را.

بنده رهبران کاملا انتقادی به بقای شرکت ها موسسات و سازمان ها به خصوص در این زمان آشفته. بسیاری از درد و رنج ما شاهد در بانک و شرکت شکست از آنچه که من را با برچسب “دانه از حرص و آز شرکت های بزرگ” خواهد ساده وجود ندارد اگر مفهوم اساسی که بنده درست-رهبر موجود در شرکت ها و موسسات.

این نتیجه گیری من که روشنفکر بنده رهبران کمتری داشته باشد مشکلات به صورت که کسانی که با تمرکز بر غرور خود را و یا حرص و طمع است. در نظر رهبران موفق گرفتند تا با استفاده از رهبری خدمتگزار در واقع آنها را بهتر رهبران و همچنین به عنوان ساخته شده است آنها را به قوی و قدرتمند و در عین حال “بنده فروتن-رهبران.”

Leave a Comment