Comments: 0 Posted by: admixxxdkn Posted on: آوریل 10, 2020

چیزی در روح انسان است که همیشه خارش برای استقلال و این خارش ترجمه را به یک جریان ثابت از کارآفرینان جدید است که اغلب نسبت به مد طلا و جواهر. چه شده است تا مقاومت در مورد این لوازم جانبی? فراتر از حاشیه سود بالا که مد عمده فروشی طلا و جواهر می تواند باز برای خرده فروشان نهفته ذاتی زیبایی که ایجاد می کند واقعا پوشیدنی هنر است. بله عمده فروشی طلا و جواهر مد ارائه می دهد مقدار زیادی از پتانسیل سود خرده فروشان را قادر می سازد که به نوبه خود سرمایه گذاری کوچک به طولانی ترین علامت در صنعت مد اما سحر و جادو از جواهرات مد زیبایی متوقف می شود مصرف کنندگان در آهنگ های خود را و این جاذبه مغناطیسی بیش از هر چیز دیگری به ارمغان می آورد کارآفرین به خرده فروشی و متخصص در طلا و جواهر.

بسیاری از این مد های جدید طلا و جواهر, شروع کسب و کار در ساده ترین سطح با خرده فروشان عمده فروشی خرید طلا و جواهر مد و ارائه آن به دوستان و همکاران. آسان فروش و جدید یافت می شود سود مشتعل کردن آتش به رشد کسب و کار, اما آنچه در گام بعدی می آید? به عنوان یک بیست و پنج سال کهنه فروشی صنعت طلا و جواهر مد, من را دیده اند پس از کسب و کار شروع کسب و کار در این راه و اغلب رشد برای تبدیل شدن به تامین کننده اصلی لوازم جانبی مد در یک جامعه است. منحنی یادگیری هرگز به پایان می رسد به عنوان مد طلا و جواهر تکامل می یابد و همچنین خرده فروشی تاکتیک اما برخی چیزها هرگز تغییر و کلیدی این تکنیک خواهد شد که تاثیر مثبت خود را در مد طلا و جواهر کسب و کار.

اما چگونه شما می رویم به فروش گنج خود را از عمده فروشی طلا و جواهر ؟ خروجی شخصیت های عشق فروش فعال. بازدید از کسب و کار, انجام, احزاب, راه اندازی در بازارهای کک یا هنر و صنعت نشان می دهد و حباب بیش با شور و شوق به شما معرفی مد خیره کننده طلا و جواهر به مصرف کنندگان است. همه آنها نیاز به یک جمعیت و اجازه راه اندازی شده است. Bingos های جشنواره مدرسه پیک نیک در خودرو نشان می دهد رویدادهای ورزشی-فهرست بی پایان است. سربار کم است و در واقع متوقف می شود زمانی که در خرید و فروش مشغول فعالیت است. اما پس آیا فروش بسیاری ترجیح می دهند آجر و ملات کسب و کار با یک سربار بالاتر اما در ادامه کسب و کار حتی زمانی که شما وجود ندارد.

این ساکت تر روشمند شخصیت ممکن است به این فوران شور و شوق و انتخاب منفعل فروش mode. موفق کسب و کار اغلب ساخت بدون کارآفرین تا کنون درگیر در فعالیت های فروش به مصرف کننده. اتصال آنها با زیبایی مغازه ها و مکان های دیگر برای ارائه مد طلا و جواهر در محموله با صاحب بهره و همچنین به عنوان کارآفرین است. روشمند شخصیتهای فکر کردن جزئیات مانند نحوه رسیدگی به انقباض از آیتم های از دست رفته با هیچ فروش ثبت شده است. افزایش قیمت و کاهش محموله هزینه ها برای جبران ضرر و زیان در هنگام مد طلا و جواهر باز قرار گرفتن در معرض است که می تواند در نتیجه بیشتر میشود. سمت تلنگر است که کاهش خرید و فروش در محیط امن مانند ویترین یا پشت پیشخوان که کاهش انقباض اما متاسفانه همچنین فروش.

خوب هر دو شخصیت باید یک فروش روش آنها راحت هستند و هر دو می تواند به گسترش کسب و کار خود را با بازاریابی آنلاین توسط کار بر روی وب سایت در حالی که فروش خود را در حمایت از آنها به عنوان وب سایت های رشد بالا رفتن بالاتر در نتایج موتورهای جستجوی عمده. اما آنچه در مورد 5 کلید های میانبر برای خرده فروشی ، آنها جوش پایین به قیمت گذاری, انتخاب, ارائه, دانش و مزایای.

-اول می آید قیمت گذاری عمده فروشی مد طلا و جواهر. جدید کارآفرینان اغلب احساس امواج شوک به عنوان آنها را ببینید هزینه های عمده فروشی نسبت به قیمت های خرده فروشی آنها پرداخت می شود به عنوان مصرف کنندگان است. اولین وسوسه است فروختن همه رقابت. جلوگیری از وجود دارد!-از آنجا که طلا و جواهر مد ادواری است و قیمت پایین تولید کم سود که نمی حمل خرده فروشان از طریق بار دشوار است. آیا شما می خواهید به صرف تمام درآمد خود را در تهیه عمده فروشی طلا و جواهر مد و پوشش سقفی? البته نه شما می خواهید به رشد کسب و کار شما و سود و قیمت گذاری مهم است.

خرده فروشی با استفاده از یک اصطلاح به نام کیستون-یک کلمه خوب برای دو برابر شدن قیمت عمده فروشی. را کیستون حداقل برای نشانه گذاری در طلا و جواهر مد و به دنبال موارد است که به شما اتاق را برای دور دیگر علامت یو پی اس. صعودی بدون قوانین. اجازه دهید شهود خود را راهنمای شما به دلیل قیمت می توانید همیشه پایین آمده اما آن را دشوار است به بالا رفتن.

-بعد می آید انتخاب و این عاملی است که فروشندگان عمده مانند خوب فروشگاه های بزرگ همیشه در حال مبارزه برای گرفتن حق است. قدم زدن از طریق یکی و شما خواهید دید آنها را کاهش کارکنان در طبقه بنابراین انتخاب اغلب خود را به فروش برساند. خوب فروشگاه نیاز “نه خانم” انتخاب ها و منابع پیش بینی, آمار, و روت خریداران به این تصمیم است. کوچک خرده فروشان نیاز نیست برای منصرف شود چرا که این علم موشک نیست و شما در حال نزدیک شدن به مشتریان در محل سکونت خود را از هر عمده فروش و خرده فروش.

ساخت کامل انتخاب مبتنی بر سن و جمعیت اصلی خود پایه مشتری. اضافه کردن این به روند مد فصل و نزدیک به کامل است. چگونه می توانم به شما نگه دارید تا با تمام کسانی که سریع تغییر روند مد ؟ به خوبی تغییر سریع یک افسانه است. روند تغییر بسیار آرام-اغلب بیش از یک دهه. بله رنگ و تنظیمات ظریف رخ می دهد هر فصل اما امروز ما در میان کلاسیک روند آغاز شده است که در اوایل قرن 21 و یک آینده امیدوار کننده. بیشتر در این زمانی که ما در پوشش دانش است.

-در حال حاضر برای ارائه-ساخت طلا و جواهر مد نگاه ویژه است. تا به حال متوجه چگونه گردنبند clumped با هم در یک سه راهی نوار در بالای یک ویترین به نظر می رسد به فریاد “من در فروش” در حالی که این مسائل در ویترین زمزمه “من خاص هستم”. که ارائه و چگونه آن را تغییر داده است و حتی برای فروشگاه های بزرگ.

Teri Agins در پایان مد جزئیات چگونه فروشگاه های بزرگ است که یک بار “اولین تماس تصویری با مد” و “معرفی کالا مفاهیم به مشتریان” را در اواخر قرن 20 به مجموعه ای از علامت های تجاری. Agins به نقل از یکی از مجلل خریدار که “وحشت زده شد زمانی که او کشف $19.99 نه غرب کفش های نمایش داده شده در سمت راست در کنار $350 Chanels” در مورد علاقه خود فروشگاه است که به خطر انداختن تصویر خود را از نخبگان مد. ایجاد یک آیتم خاص نگاه کنند و آن را در درک ارزش بالاتر.

-بعد می آید دانش است که به ارزش بیش از قیمت. باور نمی آن ؟ فکر می کنم از اقلام خریداری شده شما به این دلیل که فرد فروش را تحت تاثیر قرار شما با درک عمیق از این محصول است. بود که به ارزش بیش از قیمت. من شخصا این تجربه درس زمانی که من یک نشان تجاری با یک همکار. به من گفت: من مشتریان مد طلا و جواهر بود و ارزش واقعی در قیمت می باشد. خود فرد فروش رنگ یک کلمه عکس از مد عمده فروشی طلا و جواهر با فصل پوشاک و نوشت: بیشتر سفارشات بدون مشتریان حتی دانستن قیمت.

دانش دانستن روند و دانستن این مورد. اعتماد مصرف کنندگان یک منبع مطلع و هنگامی که شما می دانید آنچه که امروز سبک و به همین دلیل به نظر می رسد در سمت راست مشتری شما حذف بار انتخاب از خریدار.

دانش امروز عمیق تر می رود زیرا کلاسیک روند در مد طلا و جواهر به ارمغان بیاورد جواهر اجزای پوسته مورانو سبک شیشه Millefiore و بیشتر به طرح های طلا و جواهر. یک داستان است که ارزش حجم در توضیح شیشه ای طلا و جواهر و دانش از سنگ های قیمتی است که حذف این شک و تردید در مورد اینکه آیا آن را واقعی است. نمی توان ضعف در مورد شناخت روند و دانش امروز از اجزای چرا که همه چیز دقیق است در یک گزارش مد عمده فروشی طلا و جواهر-سحر و جادو از روند (پیدا کردن یک لینک به این گزارش در پای این مقاله).

-در نهایت مزایای وجود دارد. فکر می کنم از مزایای به عنوان چشم انداز-آنچه که مشتری به دنبال. هر کسی که اقدام به خرید طلا و جواهر مد می خواهد به ایجاد یک بیانیه مثبت. آنها می خواهند یک نگاه این است که چاپلوس و مناسب است. بنابراین مانند ماشین های تجاری در حال اجرا در رادیو و تلویزیون, ویژگی های توصیف جزئیات مانند طول و رنگ و بافت و شکل در حالی که مزایای گویند “مسابقات پوشاک در حالی که مکمل رنگ خود را”, “توجه به بلند و باریک خود را گردن” یا “ایجاد می کند جوانی است که پس از شما”. ضرب المثل قدیمی از فروش صدای هیس کردن نیست استیک به نقطه ای می شود. انتخاب مورد مناسب برای مشتری صادقانه و فروش صدای هیس کردن.

تمام خواهد شد و این کار در کاهش اقتصاد ؟ کاملا! نگران کننده زنان بار قدر یک دریچه فرار از برخی از جدید خرید. آنچه در برآورده کردن این بهتر از مد طلا و جواهر ؟ درخواست پنج کلید های میانبر و آسانسور خود را به مشتریان ارواح با یک احساس خوب را تجربه کنند.

Leave a Comment