Comments: 0 Posted by: admixxxdkn Posted on: آوریل 8, 2020

تبلیغات گوگل AdWords اجازه می دهد تا شما را به نشان دادن تبلیغات خود را به افرادی که به احتمال زیاد به علاقه مند در محصولات یا خدمات خود را در حالی که فیلتر کردن کسانی که't.

شما می توانید پیگیری که چگونه بسیاری از مردم خود را تبلیغ نشان داده شد به چگونه بسیاری از کسانی که مردم را کلیک آگهی خود را و بیشتر اگر شما ادغام حساب خود را با تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل. با اندازه گیری خود را, تبلیغات, you'll به سرعت ببینید که در آن به سرمایه گذاری خود را در بودجه و افزایش بازگشت سرمایه گذاری خود را.

AdWords است که اغلب بر اساس هزینه به ازای هر کلیک سیستم که در آن هزینه در هر کلیک است که حداقل مقدار مورد نیاز برای برتر بودن یک رقیب تبلیغ. با استفاده از یک مثال بسیار ساده: اگر رقابت تبلیغ بودجه به ازای هر کلیک 1 دلار و شما $ 5, you'll فقط پرداخت $ 1.01 برای آن کلیک کنید.

هنگامی که شما're اول شروع کردن با لغات آن می تواند یک کمی خسته کننده باشد. Google AdWords خود را گسترده است و هر لغزش-تا می توانید منفجر کردن بودجه خود را. من می دانم که کاملا چند نفر شده اند که سوخته با تلاش لغات بدون واقعا آن را درک.

برای کمک به شما برای شروع من've ایجاد برخی از راهنمایی های مفید است که من've آموخته شده در طول سال.

شروع

ایجاد حساب AdWords گوگل

گوگل آماده کرده است 7 گام راهنمای شروع برای ایجاد یک حساب کاربری را پوشش می دهد که اساسی مانند ایجاد یک ورود به سیستم, راه اندازی اطلاعات صدور صورت حساب و بودجه روزانه.

مقاومت در برابر ضربه برای فعال کردن تبلیغات خود را فقط رتبهدهی نشده است

گوگل's هدف در این نقطه است و پس از آن شما را تشویق به حداکثر رساندن مقدار شما're هزینه های تبلیغاتی خود را. این اولین بار است که دام برای مبتدیان. You'll وارد برخی از کلمات کلیدی گوگل نشان می دهد بسیاری از کلمات کلیدی که بیشتر مفید اما چیزی که بعد از شما می دانید شما've صرف $ 150 در یک روز با فروش و یا منجر به دست آورد.

تحقیق کلمات کلیدی خود را

کامل تحقیقات کلمه کلیدی بسیار مهم برای موفقیت خود را AdWords تبلیغات – اگر شما تمرکز بر روی کلمات کلیدی اشتباه شما می تواند تقریبا مشخص است که تبلیغات خود را برنده't سودآور خواهد بود. شروع وب سایت خود را به ساخت یک لیست از کلمات کلیدی مرتبط به دنبال کلمات اصلی که توصیف آنچه شما انجام, شما محصولات و خدمات خود را. تراز حساب AdWords با ساختار وب سایت خود را.

با استفاده از کلید واژه ابزار گوگل

هنگامی که شما've got لیست خود را از کلمات کلیدی شما می توانید با استفاده از کلید واژه ابزار گوگل برای پیدا کردن کلمات و عبارات مربوط برای یک لیست کامل از کلمات کلیدی ممکن است. مردم ممکن است با استفاده از کلمات مختلف و یا عبارات هنگامی که به دنبال محصولات یا خدمات خود را.

ابزار خواهد شد و سپس به شما نشان می دهد متوسط دوره جستجو هر کلمه (وجود دارد's هیچ نقطه مناقصه بر روی کلمات کلیدی است که هیچ یک از جستجوهای) و میانگین هزینه هر کلیک به طوری که شما باید یک درک بهتر از بودجه مورد نیاز و آنچه شما می توانید استطاعت.

از تجربه من با کمترین هزینه به ازای هر کلیک I've دیده است در اطراف $ 0.80 c و بالاترین $ بود 16. بنابراین عاقلانه را انتخاب کنید. کلی را انتخاب کنید و کلمات کلیدی خاص و گروه های مشابه کلیدی آگهی گروه هدف برای 5-20 کلمات کلیدی برای هر آگهی ،

انتخاب کلمه کلیدی مطابقت با انواع

این یکی دیگر از تله برای مبتدیان. گوگل's تنظیمات پیش فرض 'broad match', که اجازه می دهد تا شما برای رسیدن به بیشترین تعداد از مردم فراهم می کند اما حداقل کنترل بیش از زمانی که تبلیغات خود را در حال نشان داده شده است.

برای مثال اگر من یک مربی شخصی است و من پیشنهاد 'آموزش شخصی' برای جذب مشتریان جدید با استفاده از broad match, من, آگهی خواهد شد نشان داده شده به مردم نیز جستجو برای 'آموزش شخصی گواهینامه', 'آموزش شخصی گواهینامه' و ', شخصی, آموزش حقوق و دستمزد. ' واضح است که هیچ یک از این افراد به دنبال استخدام یک مربی شخصی. من یا دریافت بسیاری از بی ربط کلیک هدر رفتن بودجه من یا بدون کلیک است که فقط به عنوان بد چون گوگل می خواهد من با کیفیت پایین نمره و I'll مجبور به پرداخت بیشتر.

اساسا بالاتر شما نمره کیفیت (در یک مقیاس از 1 تا 10) کمتر you'خواهید به پرداخت برای هر کلیک. عکس کلید است. کلمات کلیدی جدید اختصاص داده خواهد شد یک نمره کیفیت در عرض یک روز یا بیشتر.

کلید واژه مطابقت نوع گزینه های

Broad Match: وسیع ترین جستجو ممکن است که شامل تعدادی از کلمات کلیدی که ممکن است مربوط به کسب و کار خود و در همه eg 'زنان's کلاه' مطابقت می توانید جستجو برای 'خرید خانم ها کلاه'.

عبارت بازی: یک هدف بیشتر گزینه است که مطابقت به مردم جستجو برای کلمات کلیدی شما مشخص شده اند به عنوان مثال 'زنان's کلاه' مطابقت می توانید جستجو برای 'خرید women's کلاه'.

مطابقت دقیق: هدفمند ترین گزینه ای است که مطابقت به مردم که در حال جستجو برای کلمات کلیدی خود را دقیقا به عنوان شما را تایپ و آن را به عنوان مثال 'زنان's کلاه' تنها می تواند مطابقت جستجو برای 'زنان's کلاه'.

منفی بازی: با استفاده از کلمات کلیدی منفی تا حد زیادی می تواند کاهش هدر کلیک بدون در نظر گرفتن کلمات کلیدی که don't مربوط به کسب و کار خود را به عنوان مثال اگر شما فروش عینک مطالعه و استفاده از ', عینک,' خود را به عنوان کلمه کلیدی آگهی خود را نمایش داده می شود و به مردم نیز جستجو برای' شراب ' اضافه کردن', شراب 'به عنوان کلمات کلیدی منفی خواهد از بین بردن این مشکل است.

انواع کمپین

آن's مهم است به درک این تفاوت به دلیل عملکرد آنها بسیار متفاوت است.

جستجو در شبکه تنها: هدف افرادی که به طور فعال در جستجوی محصولات یا خدمات خود را. این است که برای مبتدیان توصیه می شود.

شبکه نمایش تنها: هدف افرادی که در حال مرور وب سایت هایی که حاوی مطالب است که در برخی از راه مربوط به محصولات یا خدمات خود را. از تجربه من این است موثر برای کوتاه مدت مبارزات خاص و تبلیغات به عنوان مثال یک فروشگاه آنلاین's آگهی برای حمل و نقل رایگان برای 7 روز بعد ظاهر می شود در کنار یک مقاله در مورد نحوه مدیریت پرخاشگری در توله سگ.

جستجو و نمایش شبکه: ترکیبی از این دو من شخصا ترجیح می دهم به نگه داشتن مبارزات جداگانه برای بیشتر موثر نظارت بر عملکرد.

خرید: است که باید اگر شما به فروش محصولات آنلاین و نیاز به ایجاد یک حساب تاجر Google و برخی از تنظیم برای ایجاد یک محصول خوراک. این اجازه می دهد تا محصولات خود را به ویژه بصری با متن در نتایج جستجو.

نوشتن تبلیغات خود را

توضیح دهید که چرا یک مشتری بالقوه باید خرید محصولات یا استفاده از خدمات خود را به جای یک رقیب. شامل کلمه کلیدی خود را به طوری که آن را جذب توجه است. شخصیت محدود است اما سعی کنید بهترین خود را برای تمایز خود از دیگر تبلیغات است.

گوگل سخت در تبلیغات دستورالعمل برای اطمینان از تبلیغات با کیفیت خوب, اما من دیده خطرناک گرامر از طریق لغزش. 'من شما را با ارائه بهترین توصیه', را از مردم می دانند که تفاوت بین مشاوره و راهنمایی کند.

یک تماس به عمل است نیز مهم است که برای مشتریان بالقوه به درک آنچه شما می خواهید آنها را به فیلتر کردن مردم است که't آماده به اقدام مورد نظر به عنوان مثال خرید در حال حاضر تماس امروز, درخواست نقل قول کسب اطلاعات بیشتر فهرست در حال حاضر.

در این صفحه شما لینک به وب سایت شما نیز مهم است ایجاد یک صفحه سفارشی در صورت لزوم خود را برای مطابقت با ad. اگر آگهی خود را ترویج 20% توستر اطمینان حاصل شود که آگهی خود را امتیاز به توستر دسته با یک بنر برجسته 20 ٪ خاموش. آن را آسان برای مردم را به عمل به شما وعده داده شده در آگهی.

لینک به گوگل آنالیز برای ردیابی تبدیل

دسترسی به تجزیه و تحلیل ترافیک ضروری است برای مدیریت AdWords خود را کارآمد – بدون آن هیچ راهی برای دانستن اگر شما در حال دستیابی به اهداف خود و یا که مبارزات گروه های آگهی و کلمات کلیدی موفق هستند و که هستند نیست. هنگامی که شما ایجاد یک حساب Google Analytics شما'll نیاز به اضافه کردن یک قطعه کوتاه از کد رهگیری به وب سایت خود را و سپس شما می توانید لینک حساب با هم.

ردیابی تبدیل فراهم می کند اطلاعات مهم مربوط به چه کسی پس از کلیک کردن بر روی آگهی شما. آیا آنها خرید و ارسال پرس و جو خود را دانلود نرم افزار? این اطلاعات کمک می کند تا شما را به تعیین موفقیت خود را.

لغات است نه یک “تنظیم و فراموش کرده ام” پلت فرم و به آن نیاز دارد به دقت تحت نظارت و مدیریت به ویژه هنگامی که شما برای اولین بار شروع.

به طور معمول توصیه می کنم در حال اجرا AdWords برای حداقل 2 ماه و متعهد به هفتگی نظارت برای تعیین اگر آن را's مناسب برای کسب و کار شما. شما نیاز به زمان به آن را بهترین شانس را برای موفقیت است.

که در آن برای یادگیری بیشتر

آن's ممکن نیست برای من برای پوشش همه چیز را در مورد AdWords. من 3 هفته مطالعه در اطراف من کار تمام وقت برای Fundamentals Google AdWords, Google Search و Google Display امتحانات گواهینامه برای اطمینان از دانش من است اکثر تا تاریخ.

من به شدت توصیه که شما حداقل خواندن Google AdWords اصول راهنمای مطالعه برای درک بیشتر در مورد ساختار خود را حساب مناقصه استراتژی های کیفیت, نمره, محل هدف قرار دادن.

هنگامی که شما've فعال تبلیغات خود من توصیه چک کردن در پیشرفت هر روز برای هفته اول به دست آوردن درک درستی از چگونه سریع بودجه خود را صرف بودن و چه نرخ گزاف گویی است برای کلمات کلیدی خود را. نرخ گزاف گویی بالا به طور کلی نشان می دهد که وب سایت خود را در صفحه مربوط به جستجو سعی کنید با تنظیم کلمه کلیدی نوع مسابقه و یا به سادگی قابل تامل آن است.

Leave a Comment