Comments: 0 Posted by: admixxxdkn Posted on: آوریل 15, 2020

در حال حاضر در جنگ ارزیابی باید ساخته شود به شرح زیر است: در ابتدا برآورد درجه دشواری; دوم ارزیابی دامنه عملیات; سوم محاسبه نیروهای خود; چهارم, مقایسه نیروهای; و پنجم ایجاد شانس پیروزی. بر اساس ویژگی های زمین درجه سختی برآورد شده است. بر اساس درجه سختی دامنه عملیات ارزیابی شده است. بر اساس محدوده عملیات محاسبه نیروهای خود ساخته شده است. بر اساس محاسبه از خود نیروهای مقایسه ارزیابی می شود در مقابل کسانی که از دشمن. بر اساس ارزیابی شانس پیروزی پس از آن می تواند تاسیس. – فصل چهار سان تزو هنر جنگ

با توجه به خورشید زی وجود دارد پنج مرحله شما نیاز به نگاه برای ارزیابی شانس خود را برای پیروزی و آنها اولا برآورد درجه دشواری; دوم, بررسی دامنه عملیات; ثالثا, محاسبه نیروهای خود; چهارم, مقایسه نیروها و پنجم ایجاد شانس پیروزی.

کسب و کار نرم افزار

اجازه دهید's نگاهی به نحوه اعمال این پنج مرحله به استراتژی کسب و کار ارزیابی است.

درجه سختی

مرحله اول درجه سختی به تفصیل شرح داده شده توسط سان تزو شما باید برای نگاه در زمین به تصمیم می گیرید. زمین در جنگ خواهد با مراجعه به فرهنگ هدفمند مصرف کننده در بازار, سیاسی و اقتصادی نیروهای قوانین وضع شده برای اقتصاد و صنعت است. در خلاصه این بدان معنی است که ویژگی های بازار هدف. و شما می توانید از این حرکت به مرحله بعدی ارزیابی است که ارزیابی دامنه عملیات.

دامنه عملیات

دامنه عملیات در کسب و کار به معنی اگر شما در خرده فروشی چگونه بسیاری از فروشگاه ها که محل عرضه و شبکه حمل و نقل و غیره. اگر شما به تولید آن خواهد بود تعدادی از کارخانه ها که در آن کارخانه ها باید شبکه توزیع و…. و از همه این عوامل سپس شما می توانید نگاه در سومین منطقه است و محاسبه نیروهای خود.

محاسبه نیروهای خود

محاسبه نیروهای خود خواهد بود همه در مورد منابع انسانی. آیا شما فرد مناسب برای هر شغل ؟ آیا شما مناسب مردم را به انجام کمپین های بازاریابی خود را ایجاد خود را از زنجیره تامین و لجستیک شبکه? آیا شما 'right' خط مقدم کارکنان ؟ آن است که یک ارزیابی از تعداد و کیفیت منابع انسانی است که تعیین اگر شما قادر به تحمل دامنه عملیات و به نوبه خود در خدمت بازار هدف.

مقایسه نیروهای

بعد چهارم منطقه است که مقایسه یک's نیروهای نظامی به دشمن's. این چهارمین منطقه خواهد بود ارزیابی اگر شما در حال ورود به بازار است که حداقل یک تاسیس رقیب فعال در آن است. اغلب آن است که زمانی که شما در حال رفتن به یک بازار خارج از کشور. این پس از آن شما را به یک مقایسه که کارکنان صالح است که مناطق خود را از قدرت و ضعف و آنچه شما به عنوان به خوبی. آیا قدرت خود را اجازه می دهد تا شما را به تصرف بخش زیادی از بازار خارج از کشور برای کسب و کار خود را ماندگار?

پس از همه این است که تنها پس از آن شما می توانید تعیین و محاسبه شانس خود را برای پیروزی. هنگامی که شما را محاسبه شانس خود را برای پیروزی شما سپس می توانید تصمیم بگیرید که آیا برای اجرای استراتژی خود را یا نه.

Leave a Comment