Posted on: جولای 9, 2020 Posted by: admixxxdkn Comments: 0

[ad_1]

خودرو تبلیغات آژانس های خواسته شده برای ارائه اطلاعات بیشتر به کمتر تحکیم صنعت خودرو در پاسخ به کاهش حجم فروش حاشیه سود و خودرو بودجه های تبلیغاتی. راه حل این است که اغلب مورد نهفته است در این اهرمی استفاده از فن آوری های اعمال شده به یک ثابت در صنعت خودرو — تغییر دهید. یکی دیگر ثابت است که می تواند در صنعت خودرو طبیعت انسان است. این دو ثابت و تغییر طبیعت انسان و قدرت انفجاری رشد استفاده از رسانه های اجتماعی توسط خودرو, آژانس های تبلیغاتی. متاسفانه این تغییر اتفاق می افتد در پیچ و تاب سرعت در اینترنت فوق العاده بزرگراه ها و سازمان ها نمی دانند چه آنها نمی دانند وقتی که می آید به فن آوری های جدید و برنامه های کاربردی در حال توسعه برای کسب درآمد از رسانه های اجتماعی.

تلاش برای ارائه یک حضور برای فروشندگان خودرو در سایت های شبکه های اجتماعی مانند Facebook, MySpace و Twitter را به همان دلایلی که این جوامع آنلاین از دوستان بسیار موفق می شوند با مصرف کنندگان است. مردم نفرت نمایندگی مجاز و فروش خودرو و آنها اغلب به نوبه خود برای مشاوره از همفکر مصرف کنندگان در شبکه های اجتماعی به دور از آنها. خودرو آژانس های تبلیغاتی که در اعمال این مکالمات شخصی خود در خدمت پیام های فروش اغلب طرد و حتی virally حمله به عنوان یک مزاحم. پتانسیل آسیب به شهرت آنلاین خود فروشنده خودرو مشتریان نشان دهنده یک خطر برای پاداش فرمول مجبور است که بسیاری از سازمان ها به رها کردن رسانه های اجتماعی به عنوان یک زنده کانال برای ارائه یک خرده فروش و یا سرویس پیام.

خوشبختانه همان رسانه های اجتماعی است که می آموزد که مصرف کنندگان چگونه به خرید یک وسیله نقلیه می تواند ارائه فروشندگان خودرو با اطلاعات و ابزار است که آنها نیاز به فروش آنها یکی است. شبکه های اجتماعی پورتال توسعه یافته توسط, تبلیغات, حرفه ای, خودرو, فروشندگان و نمایندگی مجاز و فروش خودرو اجازه می دهد تا اعضای خود را برای به اشتراک گذاشتن بهترین شیوه با فلسفه رایج است که افزایش جزر و مد شناور تمام قایق. هر جامعه دارای شخصیت خاص خود را دارد و قوانین از جاده ها برای حفظ اعضای خود را در خط. وسوسه به فروش به هر یک از دیگر کنترل می شود همان فشارهای اجتماعی وجود دارد که مصرف کننده رو به شبکه های اجتماعی برای کسانی که فراموش کرده ام که چرا آنها وجود دارد — برای گوش دادن و یادگیری به طوری که آنها می توانید تصور خود آموزش نمایندگی مجاز و فروش خودرو چگونه آنها می توانند فروش خودرو و خدمات به دوستان آنلاین خود را.

در علاوه بر این به اشتراک گذاری بهترین شیوه های بسیاری از خودرو آژانس های تبلیغاتی استفاده از رسانه های اجتماعی به کشف فن آوری های جدید و برنامه های کاربردی فروشنده که هنوز کشف نشده بوده اند توسط جریان اصلی صنعت خودرو. کشفیات اخیر که من می تواند کمک به جستجوهای من در رسانه های اجتماعی شامل یک خودکار تولید فیلم های پلت فرم است که تولید مقیاس پذیر تعاملی ویدئوها از تصاویر با استفاده از صدای انسان به روایت آنها قرار داده شده است که بر روی فروشنده خودرو وب سایت و تحت فشار قرار دادند از طریق یک API اختصاصی با یوتیوب بر روی شبکه جهانی وب است. به همان اندازه انقلاب کشف شد یک مصرف کننده محور موجودی بازاریابی سیستم عامل ارائه می دهد که فروشندگان خودرو لیست فایل های رایگان و آگهی رایگان را با توانایی برای خرید زمان واقعی بازار تجزیه و تحلیل و پروفایل های شبکه های اجتماعی است که توانمند سازی فروشنده برای پاسخ به سوالات مشتری حتی قبل از اینکه آنها را از آنها بخواهید. هر یک از این فروشنده های کاربردی معرفی شدند که به بازار خودرو از طریق تبلیغات در شبکه های اجتماعی جوامع است که آنها را قادر به گوش دادن و یادگیری از اعضای خود را در مورد چگونه آنها می تواند در بهبود محصولات و خدمات خود را قبل از آنها معرفی آنها به بازار به طور کلی. من دسترسی به این خودرو تبلیغات راه حل بود و تنها ممکن است به عنوان یک نتیجه از آن زمان من سرمایه گذاری در رسانه های اجتماعی به دنبال آنها را به طوری که من می تواند به ماندن یک قدم جلوتر از رقابت.

وبلاگ آنلاین ایستگاه های رادیویی بحث میزبانی بر روی خودرو تبلیغات, شبکه, پورتال ارائه یکی دیگر از رسانه های اجتماعی و فروم برای پیدا کردن و بررسی, جدید, خودرو, راه حل های تبلیغاتی. به طور منظم برنامه ریزی شده در وبلاگ بحث های رادیویی نشان می دهد با زنده مصاحبه از توسعه دهندگان از خونریزی لبه خودرو تبلیغات برنامه های کاربردی اجازه می دهد خود را آنلاین مخاطبان به درخواست فروشندگان سوال در فروم. این باز تبادل ایده ها در یک راه حل مشکل قالب کمک به فروشندگان آنجا که خودرو تبلیغات تصمیم گیرندگان است که به دنبال نشان می دهد. یک تلفن همراه جدید فروش ارائه پلت فرم با یکپارچه آموزش جزء به تازگی مورد بحث در وبلاگ بحث های رادیویی نشان می دهد به درخواست بازخورد از مخاطبان است. بینش خود را مورد استفاده قرار به تغییر پلت فرم قبل از فروشنده خود را آغاز کرد تست بتا آن در دنیای واقعی صرفه جویی در هزاران تلف دلار و در ساعت است که به طور معمول نیاز به خود نرم افزار است.

این فرصت را برای خودرو آژانس های تبلیغاتی و فروشندگان خودرو به گوش دادن یادگیری و کمک به شبکه های اجتماعی جوامع اجازه می دهد تا آنها را به کشف آنچه که آنها نمی دانند در حالی که آنها اجازه می دهد فرصت برای به اشتراک گذاشتن آنچه که آنها نمی دانیم. نمایندگی مجاز و فروش خودرو مردم بیش از حد/ همان بازده و تمدید منابع که جذب مصرف کنندگان به رسانه های اجتماعی برای تحقیقات بعدی خود خودرو خرید منابع توسط خودرو آژانس های تبلیغاتی که نیاز به ماندن یک قدم جلوتر از رقابت در تحکیم صنعت خودرو که خواسته های بیشتر برای کمتر است. خودرو آژانس های تبلیغاتی نمی دانم چه آنها نمی دانند اما آنها قطعا می توانید پیدا کردن در صنعت خودرو متمرکز رسانه های اجتماعی. پس از همه دوستان برای!

[ad_2]

Leave a Comment