Comments: 0 Posted by: admixxxdkn Posted on: جولای 13, 2020

[ad_1]

آیا شما را به هر یک از این 3 مرگبار توییتر بازاریابی اشتباه ؟ در ادامه به کشف این اشتباهات و آنچه به انجام به جای به طوری که شما می توانید تبدیل به یک توییتر ستاره راک.

توییتر یک راه عالی برای استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی برای ایجاد دید رشد لیست خود و سود. اما شما باید بدانید که چگونه به آن را انجام دهد حق است.

من تازه و حتی بازاریابان با تجربه به طور یکسان ساخت همان سه مرگبار و در عین حال اجتناب از اشتباهات. بیایید نگاهی دقیقتر به این اشتباهات و آنچه به انجام به جای. اگر شما خودتان را در هر یک از 3 قابل اجتناب مرگبار اشتباهات نشوید. خوشحالم که شما کشف اشتباه و آنچه در مورد آن انجام و سپس خود را تغییر دهید ، آیا نشستن در اطراف حسرت بیش از اشتباهات خود و گیر وجود دارد. فقط تغییر استراتژی های خود را و حرکت رو به جلو است.

اشتباه 1 – شروع با بازاریابی – این امر به کسانی که تنها با شروع کردن در توییتر و همچنین چگونه برای شروع هر روز در توییتر. هنگامی که شما فقط از شروع, تمرکز بر روابط و ساختمان اتصالات و همچنین به عنوان قابل مشاهده است. از آن فکر می کنم این راه: شما باید برای به دست آوردن حق به بازار است. به شما کسب درآمد مناسب به بازار خوش مشرب بودن. پس از شما باید وقت خود را صرف ایجاد روابط سپس شما می توانید در بازار, رانندگی, ترافیک, ساخت لیست خود و حتی فروش از توییتر. همیشه فکر می کنم رابطه اول.

شروع هر روز در توییتر توسط خوش مشرب بودن. چگونه شما می خواهم آن را اگر همسر شما شروع به شما در بازار اولین چیزی که در صبح همیشه قبل از گفتن صبح به خیر ؟ دقیقا.

اشتباه 2 – جدی بودن در همه زمان ها – من می بینم بسیاری از مردم صدای جیر جیر مانند آنها در حال ارائه یک مقاله در یک کنفرانس بین المللی. در حالی که شما نمی خواهید به طور جدی در مورد آنچه شما انجام, شما همچنین می خواهید برای اضافه کردن کمی سرگرم کننده به عنوان به خوبی. اجازه دهید شخصیت خود را نشان می دهد. این می رود راه طولانی آن کمک به مردم به دانستن مانند و اعتماد شما. که آیا شما می خواهم به دوستان با? کسانی که جدی در همه زمان ها و یا کسانی که درگیر شخصیت و می ترسند به آن را نشان می دهد در هر موقعیتی ؟

اشتباه 3 – آیا درگیر شدن در مکالمات/جامعه – من از این که یک “hit & run” تویتر. این مردمی در آمده کمپرسی پیام خود را (معمولا یک پیام بازاریابی) و سپس آنها از بین رفته اند. اشتباه بزرگ است. درگیر شدن در بحث و پاسخ به سوالات تبدیل شدن به شناخته شده بخشی از جامعه.

شما می توانید در مورد هر چیزی. من به تازگی با استفاده از یک نقل قول از M*A*S*H کردم و به یک coversation با کسی در مورد شخصیت ها از نشان می دهد. ساده ارتباط ساختمان.

و شما لازم نیست که در یک هواپیما و یا رانندگی در سراسر شهر به آن را انجام دهد.

[ad_2]

Leave a Comment