Posted on: می 16, 2022 Posted by: admixxxdkn Comments: 0

مثل صورت زیر این مکانیزم در واقع کورس حرکت پیستون را تغییر و تحول می دهد. حساس توجه به این که بسیاری از کشش های توریستی در مناطق صعب العبور مثل کویر و بخش ها کوهستانی واقع شده و از طرفی در سال های آخر به عامل وجود بعضا انحصار ها، واردات ماشینهای فول سایز SUV امکانپذیر نبوده و کلیدی توجه به اینکه عمده SUVهای عرضه شده در بازار لوکس میباشند و قابلیت حرکتی ۴×۴ را ندارند، پیکاپ های به روز و سایز پهناور ۴×۴ که جهت حمل تجهیزات کمپینگ مناسبتر هستند، اهمیت استقبال بیشتری مواجه شده و باعث شده در این سال ها عرضه همین مدل از پیکاپ ها گزینه توجه واقع گیرد. واشر سر سیلندر دربین بلوک موتور که قطعاتی مانند میل لنگ و پیستون ها باطن آن قرار دارا هستند و فضای فی مابین سیلندر و سرسیلندر را آب بندی می نماید تا از فرارو گریز گاز از محیط احتراق، نشت آب از نتورک های آب و نشت روغن از نتورک های روغن خودداری کند. در صورتی که آب رادیاتور کم باشد فشار زیادی به موتور و واتر پمپ وارد می شود و موجب سوختن واشر سر سیلندر می شود ، تعمیر واشر سر سیلندر هزینه هنگفتی را به همپا دارد. داخل بلوک موتور و سرسیلندر مایع خنک کننده موتور و نیز روغن موتور آیتم نیاز هستند و مسیرهایی در واشر سرسیلندر وجود دارا‌هستند که در بین سر سیلندر و بلوک موتور در گردش باشند. تقویت حلقه نشین : وقتی پیستون در سیلندر بالا و زیر می رود رینگهای حجمی نیز در حلقه نشینها بالا و ذیل می‌رود وقتی پیستون در نقطه های مرگ بالایی و پایینی جهت حرکت خویش را عوض مینماید هر حلقه لحظه ای از پیستون عقب می ماند این تاخیر لحظه ای از اثر لختی و خلاصی جانبی رینگ ناشی می شود لحظه ای آنگاه بغل رینگ نشین به رینگ می خورد و ان را در سیلندر بالا و پایین می راند وقتی حرکت انبساط اغاز می شود فشار شدید ناشی از احتراق حلقه چگالی بالایی را به شدت به سطح پایینی رینگ نشین می فشارد همین بازخورد های مکرر باعث ساییدگی رینگ نشین بالایی می شود برای تقابل اصلی این سایش در برخی از پیستونها حلقه نشین بالایی را تقویت می کند . به کار گیری از چدن مزایای فراوانی داراست که به جهت مثال میتوان به مقاومت بالا در برابر حرارت، قیمت زیر و انبساط قلیل آن اشاره نمود و معایب آنهم مواردی چون وزن بسیار و انتقال حرارت قلیل است.پیستونها بر پایه نوع موتور به دودستهی دو زمانه و چهارزمانه تقسیم میشوند. بوش و پیستون به شکل معمولی آسیبی نمی بیند اما به مرور بر اثر اصطکاک مهم یاتاقان ها دچار سائیدگی شده و از میان می رود و قابلیت جراحت وصال به موتور خودرو وجود دارد به این استدلال بوش و پیستون می بایست به شکل زمان ای مورد بررسی قرار گرفته و در شکل رشته رشته شدن آن را بده بستان کنید. همین ماشین مهم موتور توانا ۲ لیتری توربوشارژ اساسی تکنولوژی پاشش مستقیم سوخت (GDI) هست که قدرتی حدود ۲۰۰ اسب بخار و گشتاور ۳۶۵ نیوتون متر تولید می کند و اهمیت به کارگیری از تکنولوژی های روز دنیا، بازدهی بسیار بالا، کارکرد بی صدا و نرم و مصرف سوخت پایینی دارد. واشر سرسیلندر سبب ساز بهینه تر شدن وضعیت کارکرد سیلندر می شود . یک عدد دیگر از وظایف واشر سرسیلندر پرهیز از نزدیک شدن گازهای احتراق به مسیرهای منحصربه‌فرد مایع خنک کننده و روغن موتور است. در همین موقعیت به محض واضح شدن موتور ، در اثر انبساط حرارتی پیستون ، بدنه پیستون به جداره داخلی سیلندر فشار وارد می كند و باعث گیر كردن پیستون در درون سیلندر می شود.البته اینكه شكاف و لقی میان پیستون و سیلندر غ چه ترازو می بایست باشد در آیتم موتور های متفاوت با یكدیگر مضاعف پیستون و سیلندر متفاوت می باشد . اندازه شکاف واقعی دربین پیستون و سیلندر در انواع موتورها متعدد هست و برای بدست آوردن بهترین میزان لقی میان پیستون و سیلندر باید به راهبرد سازنده و دفترچه تعمیراتی اتومبیل مراجعه کنید. استراتژی مونتاژ به ایجاد در صنعت ترکیه می تواند سرمشق جدیدی به جهت صنعت کشور‌ایران باشد. بعضی از کارشناسان صنعت خودرو میهن را اهمیت کره و ترکیه قیاس میکنند، در یک کلام می بایست ابلاغ کرد که ترکیه و کره به ادله همکاری و وابستگی به زنجیره تامین جهانی و بقیه خودروسازان صاحب و مالک قیمت پیستون به جهت پراید صنعت ماشین شدند. کما اینکه صنعت اتومبیل ترکیه و خودرو توگ ماحصل سعی زنجیره تامین و قطعه سازان آن مملکت بوده است. از سوی به لطف وجود زیرساخت پتروشیمی و پالایشگاهی مناسب در کشور، مزیت تامین ۶۰ درصد دیگر ساختار یک اتومبیل که قطعات پلیمری و پلاستیکی هست، ایجاد می شود.

Leave a Comment