Comments: 0 Posted by: admixxxdkn Posted on: آوریل 11, 2020

کارآفرینان هاردی سهام. اما گاهی اوقات سرسختی می تواند شما را
به مشکل.

به ویژه هنگامی که شما're بیش از متعهد و می تواند با استفاده از یک کمک کوچک.

همه بیش از حد اغلب صاحبان کسب و کار جدید تصمیم آنها به't نیاز به استخدام هر
خارج از خدمات. شما می دانید که چگونه از آن می رود …. “من می توانم این کار خودم. چگونه
دشوار می توان آن را? آن's فقط ساده پست الکترونیکی مستقیم مبارزات انتخاباتی. ”

اشتباه بزرگ! تلاش برای انجام آن همه به خودتان … مگر اینکه آن's خود را در منطقه از
تخصص …. معمولا هزینه های شما در دراز مدت است. و بسیاری از زمان,
این کار به نظر می رسد بسیار غیر حرفه ای است.

در اینجا's سناریو …

You're شروع یک کسب و کار مشاوره ای. شما تصمیم می گیرید شما نیاز به کسب و کار
کارت لوگو یک جزوه مرتب و یک وب سایت است. بسیار اساسی است. شما
شکل شما می توانید به استخدام افراد مناسب و مدیریت این پروژه های خود را.

بنابراین شما انجام دهد. شما اشفتگی فکری موقتی برخی از اسامی این شرکت اجرای آنها توسط یک
چند نفر از دوستان و یکی را انتخاب کنید و برای کسب و کار شما. بعد شما پیدا کردن یک طراح
که کار شما را دوست دارم و با او ملاقات کند. شما را توصیف خدمات شما'll
ارائه و چه رنگ شما انجام دهد و همین't مانند. شاید شما'll حتی
برخی از طرح ها از آنچه که شما فکر می کنم آرم خود را باید مانند نگاه.

بنابراین طراح (کار با حداقل جهت) شروع به کار می کنند. مگر اینکه
you've او داده شده اطلاعات دقیق در هدف خود را بازار تو رفتگی در دیوار
چگونه شما هویت خود را در حال توسعه این طراح بسیار clueless.
اما او می آید تا با برخی از طرح های. یک بار دیگر شما را به برخی از
دوستان و اعضای خانواده برای انتقادات و پیشنهادات. بر اساس به طور کلی
اجماع شما یک طرح را انتخاب کنید (امیدوارم از آن خواهد شد مناسب خود را با شرکت
نام و آنچه شما انجام دهد). شما هم اکنون می توانید یا آن را ترک تا به طراح
به چاپ نقل قول برای کارت های کسب و کار و ثابت است. و یا شما می توانید
آیا خودتان آن را, و برخی از مقایسه قیمت. You'll نیاز به دانستن
چه نوع از سهام شما'd مانند کاغذ و وزن و مقدار ،

بعد شما می خواهید برای شروع در برخی از مرتب کردن بر اساس از جزوه یا بروشور. آیا شما چوب
خود را با آرم طراح ؟ اگر پس بهتر است مطمئن شوید که شما've دیده می شود برخی از
نمونه بروشور او's انجام می شود. اغلب طراحان تخصص در یکی
محصول و یا دیگر. I've کار با طراحان لوگو که می't
دیگر وثیقه.

و آنچه در مورد وب سایت خود را? خود را طراح لوگو نیز قادر به انجام
طراحی سایت? آنچه در مورد توسعه ؟ همه طراحان
توسعه دهندگان. در واقع بسیاری از آنها't. بهترین توسعه دهندگان I've یافت آغاز شده
به عنوان وب عامیانه در حالی که من بهترین طراحان در حال چسبیدن به آنچه انجام می دهند
بهترین – طراحی گرافیک.

شما همچنین نیاز به تصمیم می گیرید که چگونه بسیاری از صفحات سایت شما خواهد بود آنچه را که آنها
هستند (منو) چگونه شما می خواهید در این سایت به غیر از (نقشه سایت) یا
نه شما نیاز به یک پویا یا استاتیک سایت چه عناصری نیاز به
گنجانده شده است ،

هنوز هم با تصمیم شما خوشحال? بهتر است مطمئن شوید که شما ناخن پایین
هزینه های تمام از این پس شما می're تعجب نیست پس از اتمام.

در نهایت don't فراموش نکنید در مورد کپی کنید. شما نیاز به برخی از بروشور خود را.
شما نیاز به کپی مختلف برای وب سایت شما. آنها're انواع مختلف
ابزارهای بازاریابی و کپی نیاز به, نوشته شده در سبک های مختلف برای
هر یک از. اما همه چیز باید با هم کار کنند (یکپارچه) بنابراین شما
Don't مانند یک منکسر شرکت. بروشور شما و سایت باید
همان نگاه و احساس …. اما رویکرد متفاوت است.

اگر شما're هنوز مدیریت این خودتان – تجلیل. به خصوص اگر شما زمان
برای انجام هر گونه فروش یا شبکه یا پژوهش. چون شما've گرفته شده در
کار تمام وقت به عنوان یک فرد بازاریابی / مدیر پروژه.

به فکر می کنم …. شما می توانید خودتان را نجات داد بسیاری از تشدید و زمان
اگر فقط شما'd به نام در بازاریابی متخصص در آغاز. سپس
you'd باید یک نفر که می تواند به مدیریت تمام پروژه های فوق برای شما:

o همکاری با طراح (یا طراحان) و توسعه دهندگان برای ساخت
مطمئن شوید که همه درگیر درک آنچه شما انجام و که شما آن را انجام دهید

o بررسی و رد یا تصویب طرح قبل از اینکه شما همیشه ببینید
آنها

o نوشتن کپی مناسب برای هر محصول

o غلط گیری
o نظارت بر تمام فروشندگان مختلف برای اطمینان از گردش کار در
برنامه و کار درست است

… و تنها تماس شما برای انتخاب واقع تأیید و یا تصمیم گیری نهایی.

شاید شما مانند یک چالش است. یا شاید شما فقط نیاز به
micromanage همه چیز. چون در آن زمان شما're انجام می شود, شما're
به احتمال زیاد تا پایان با یک بی ربط بازاریابی “برنامه” (برای عدم وجود یک بهتر
کلمه). و هنگامی که و اگر شما در نهایت انجام تماس در بازاریابی فرد به
تجدید نظر در مواد بازاریابی خود را, شما'll احتمالا پیدا کنید که تبدیل
همه چیز را به یک متخصص که آیا این همه زمان خواهد
در واقع شما هزینه کمتر نسبت به انجام آن خودتان.

حداقل شما'دانیم بهتر است دفعه بعد.

Leave a Comment