Comments: 0 Posted by: admixxxdkn Posted on: جولای 5, 2020

گوش دادن موثر است مسلما مهم ترین مهارت های ارتباطی و ضروری برای هر کسی که جدی در مورد بهبود خود و موفقیت است.

برخی از مردم حسادت کسانی که ” هدیه ای از دروغ گفتن و همیشه به نظر می رسد به مرکز توجه. اما این به این معنا نیست که خوب سخن گفتن خوب ارتباط برقرار; در واقع آنها اغلب فقط مخالف است.

هنگامی که مشغول مکالمه با آن را بسیار آسان به پرداخت توجه کمی به آنچه که فرد دیگری است که در واقع گفت. ما می تواند تبدیل به راحتی پریشان بی شماری دیگر افکار و چیزهایی که اتفاق می افتد در اطراف ما و یا فکر کردن در مورد آنچه که ما در حال رفتن به می گویند بعدی.

مانند بسیاری از مهارت های ما می توانند یاد بگیرند که برای برقراری ارتباط و گوش دادن بهتر است اگر ما واقعا می خواهید به وجود دارد بسیاری از کارشناسان ارتباطات در دسترس است که می تواند کمک کند. علی رغم آنچه بسیاری از مردم ممکن است فکر می کنم ارتباط خوب است همه چیز در مورد تمرکز در سراسر خود ما دیدگاه ها و نظرات. گفته شده است که ما با توجه به دو گوش و یک دهان, دلیل خوب است و هنگامی که در تعامل با دیگر مردم ما باید صرف حداقل دو برابر زمان گوش دادن به عنوان ما صحبت کردن.

اساسی ترین و مهم – مهارت های ارتباطی هستند که توانایی گوش دادن بی طرفانه به تلاش برای جذب جوهر از آنچه که دیگر کسی گفت و واقعا درک نقطه نظر آنها. این مهارت است که ما را بهتر ارتباط بهتر با دوستان و همکاران و قطعا کمک به ما کلی شادی و موفقیت.

بهبود خود (persian) نقل قول روز:

“یک شنونده خوب است که نه تنها محبوب در همه جا اما پس از در حالی که او می شود به دانستن چیزی است.” – Wilson Mizner

Leave a Comment