Comments: 0 Posted by: admixxxdkn Posted on: آوریل 9, 2020

صبر یک فضیلت است که مدت طولانی است که موعظه در بسیاری از محافل. مهم این است که در بسیاری از جنبه های زندگی است. این درست است به خصوص وقتی که می آید به موفقیت در یک کسب و کار کوچک. داشتن یک کسب و کار کوچک است و برای بی تاب فرد است. موفقیت در یک کسب و کار کوچک نیاز به یک تعهد به آن را برای دراز مدت است. این مقاله مورد بحث دو دلیل اصلی که چرا صبر مهم است که در یک کسب و کار کوچک و چرا آن را انجام دهد یک صاحب کسب و کار خوب به یاد بگیرند که صبر کنید همه چیز.

# 1: کسب و کار کوچک نتایج اغلب دیده می شود در دراز مدت

آن's همیشه مهم است که به طور واقع بینانه در انتظارات خود را تا آنجا که نتایج نگران هستند. به یاد داشته باشید که کسب و کار شما همیشه باید رقبا و اغلب اوقات این رقبا یک لبه بیش از شما از نظر تجربه و شاید یک محصول برتر است. این به این معنا نیست که شما نمی توانید نتایج را ببینید اما این به آن معنا شما را به کار سخت تر برای رسیدن به نتیجه است.

اما از صبر و شکیبایی شما همیشه خواهد پرداخت کردن در دراز مدت. آن's always مهم به گام به عقب و فکر می کنم در مورد که در آن شما آغاز شده و چگونه شما را ساخته اند پیشرفت های پس از آن. برای مثال اگر شما برای اجرای کسب و کار آنلاین وب سایت شما ممکن است بسیاری از نمایش ها و یا بک لینک هنگامی که شما برای اولین بار آن را راه اندازی. شما نیاز به شبکه و نوشتن مقالات برای وب سایت خود را برای دیدن نمایش. شما به عنوان شبکه و نوشتن مقالات در هر ماه شما شروع به توجه کنید که وب سایت خود را بیشتر نمایش هر ماه است و بیشتر افرادی که در حال مشاهده مقالات خود را در واقع با کلیک کردن به وب سایت خود را ببینید. اما آنچه شما باید درک است که این یک فرایند است که ماه ها یا حتی سال نه روز یا چند هفته.

# 2: صبر مهم است که در دیگر جنبه های کسب و کار

صبر مهم است که نه تنها در دستیابی به نتایج و همچنین در برخورد با مسائل دیگر در کسب و کار از جمله شرایط نامطلوب. اغلب اوقات بهترین راه برای رسیدگی به وضعیت نامطلوب این است که به عقب برگردد و خود را ارزیابی گزینه های مختلف و تصمیم گیری است که بهترین روش عمل به عنوان مخالف به وحشت. برای مثال اگر یک مشتری شکایت به جای ناراحت شدن و یا ساخت یک ضربه محکم و ناگهانی تصمیم, it's, بهترین و به یک بحث مفصل با مشتری در مورد مشکل و ارزیابی چه راه حل های در دسترس برای مشتری و همچنین به عنوان چگونه به درستی جبران مشتری برای مشکلات خود را.

Leave a Comment