Posted on: ژانویه 13, 2022 Posted by: admixxxdkn Comments: 0

مسافت سیلندر و پیستون را که همان لقی پیستون میگویند روغن مالامال می نماید که حرکت راحتتر پیستون را به ملازم دارد. وزن کم آلومینیوم باعث کاهش تراکم و در سرانجام آن کاهش نیروی آیتم نیاز به جهت شروع حرکت و حفظ شتابدهی به این قطعه می­شود. اطراف دو شکاف انگشتی پیستون (در داخل پیستون) ضخیمتر ساخته شده است تا استقامت همین سوراخها ارتقاء یابد. در این شرایط فشاری هم اندازه ۲ جی تولید می‌شود که دو برابر ترمزگیری اتومبیلهای ساده است. حیاتی اینکار شرایط رانندگی نهایت سرعت اتومبیل پس از بررسی بخشهای متعدد از گزاره قدمت و وضعیت تایرها بهکار میافتد. این مرحله صاف از طریق ایجاد یک انحنا کوچک بر روی رینگ موتور بوجود میآید که اساسی دیده هم دیده نمیشود. رینگهای روغنی دهانهدار هستند که این دهانه به تنظیم قطر آنان کلیدی قطر پیستون و سیلندر کمک میکند. همانطور که اشاره شد، تعادل داونفورس بخش مهمی از آیرودینامیک است، بدین ترتیب اصلی فعال کردن وضعیت رانندگی غایت سرعت و کمتر طول بالهی عقب، دانفورس جلوی اتومبیل هم باید کاهش پیدا کند. والاس روش فعال کردن وضعیت غایت شتاب شیرون را توضیح میدهد: زمانی که راننده به سرعت ۳۸۰ کیلومتر بر ساعت راضی نشد، کلید منحصربه‌فرد را وارد شیار کرده و میچرخاند. اما شیرون می تواند به پیچ وارد شده و توقف کامل کند. زاویه دار بودن شاتون در کورس توان، نیرویی بر سمت چپ پیستون وارد می کند (اگر میل لنگ اگر درصورتی که در صورتیکه در‌صورتی‌که در صورتی‌که از جلو نگاه شود، در جهت استاندارد عقربه های ساعت بچرخد). همین بالهها در شرایط رانندگی استاندارد به جهت بالا هستند ولی اصلی فعال شدن شرایط نهایت سرعت، صاف می‌شوند تا در راستای کف ماشین و فارغ از زاویه باشند. پس متاع همین قطعه متناسب اصلی موتور مورد نظر ساخته و طراحی می شود . والاس پاسخ همین سؤال را حساس مقایسه عملکرد ویرون و شیرون میدهد: ویرون اهمیت شتاب ۲۰۰ کیلومتر از پیچ خارج شده و در مسیر مستقیم ۸ تا ۹ کیلومتری تا پیچ بعدی، به سرعت ۴۰۰ کیلومتر یا این که بخش اعظم میرسد. سرعتگیری شیرون از ۱۰۰ تا ۳۰۰ km بر ساعت اهمیت ویرون قابل مقایسه نیست. بالهی عقب شیرون که در مقایسه با ویرون، ۳۹ % عریضتر شده است در موقعیت رانندگی غایت سرعت زاویهی ۳ مرتبه پیدا میکند. پیستونها چدنی گهگاه زمان ها با قلع یا این که یک فلز منحصربه‌فرد روکش دیتا می گردند تا جلای صافتر و مقاومت بهتری در درمقابل فرسودگی به‌وجود آورند. بالهی عقب شیرون در اکنون رانندگی در اتوبان یا شتاب ۱۹۰ km بر ساعت، بالا می‌رود تا نیروی روبه زیر لازم مهیا شود. البته از یک جایی به سپس خیر روغن موتور و خیر رادیاتور میتواند کاری کند و دما به شدت بالا میرود . اتفاقی که امروز در شرکت تولیدی پیستون جمهوری اسلامی ایران افتاده همین میباشد که در زمینههای متعدد به قدری صاحب دانش، مهارت و تجربه هستیم که سه خط تولید تام اصلی گنجایش ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار عدد در تمام و هر خط ۴۰۰ هزار پیستون در سال را به طور کامل کلیدی اتکا به علم خودمان منش اندازی کردیم، به این معنی که از چینش ماشینآلات، گزینش ماشینآلات، هماهنگی دستگاه ها و از ساختن فیکچرها، برنامهنویسی CNC، ساختن ابزارهای کنترلی بسیار دقیق و پیشرفته در حد دهم و صدم میکرون، کل این امور را دارای مهندسین خودمان انجام دادیم. در حالت ترمز هوایی، بالهی عقب اهمیت زاویه ۴۹ سکو بالا میایستد تا هرچه سریعتر خودرو متوقف شود. بالهی عقب در موقعیت بسته زاویهی ۱۰- درجه دارااست ولی در حالتهای اتوبان و هندلینگ بهترتیب حیاتی زاویههای ۱۰ و ۱۴ جايگاه بالا میایستد. همانگونه كه ملاحظه مي شود کلیدی وجود حاشیه شيبداري در قسمت بالايي رينگ ، هنگامي كه پيستون و رينگ به سمت بالا حركت مي كنند ، رينگ بر روي لايه روغن روي جداره سيلندر لغزيده و ازجارو كردن روغن به سمت محفظة احتراق جلوگيري مي شود ، درحاليكه زمان حركت رينگ و پيستون به سمت پايين ، به وسیله کناره تيز رينگ ، روغن ها از روي ديوارة سيلندر جارو شده و از طريق جا رينگي و ترک ها و شيارهاي جاررينگي به داخل پيستون و نهايتاً به باطن كارتل هدايت مي شود . محصولات حاذق فراری، لامبورگینی، پورشه و دیگر برندهای شناختهشده در ایجاد سوپراسپرت و هایپرکار، حساس صدای زیر مثل جیغ همراه هستند. متن ذیل اشاره ای به همین مسئله داراست هر چند اکثر کلیدی دید موتورهای بنزینی دو زمانه می باشد اما اطلاعات آن به دسته ای می باشد که برای اشکال دیگر موتورها و از جمله موتورهای دیزل که گزینه به کارگیری ما در خزانه اتومبیل آلات می باشد و برای تعمیرکاران و مدرس کاران نیز می تواند مفید واقع شود. در اینجا بیشتر به بررسی وب وبسایت پیستون جمهوری اسلامی ایران تبریز.

Leave a Comment