Comments: 0 Posted by: admixxxdkn Posted on: جولای 11, 2020

بیایید شروع با یک نقل قول از Suw Charman-اندرسون در مقاله فوربس منتشر شده در ژوئن 19, 2012.

“این همه به نظر میرسد که موفقیت یک ماده از شانس است و خارج از این نویسنده را کنترل کنید. که جذاب فرضیه به دلیل آن طول می کشد تعهد به طور کامل خاموش نویسنده اما این کاملا درست نیست. چه تفاوت به فروش ویژه برای اولین بار-تایمر خوب بررسی در کتاب فروشی آنلاین مانند آمازون است. کتاب خود را نمی خواهد به نظر می رسد بالا در جستجو و یا بالای 100 لیست و نه آن را برداشت تا با توصیه های الگوریتم های بدون آنها. به جای آن شما گیر در یک دور باطل در جایی که هیچ کس می بیند کتاب خود را به طوری که هیچ کس در آن, که به معنی آن می شود هیچ بررسی می کند و افزایش یابد تا در نتایج جستجو و یا به نظر می رسد در توصیه.

“تنها راه برای شکستن این چرخه است که به بررسی و این بدان معناست که ترویج کتاب خود را. شما باید برای به دست آوردن آن را در مقابل دوستان و خانواده, کتاب وبلاگ نویسان و منتقدان و حتی غریبه ها تصادفی در اینترنت. آیا شما که از طریق شبکه های اجتماعی مانند Twitter و یا Facebook یا ایمیل را به دوستان خود و یا فروشگاه در Goodreads و LibraryThing, شما باید برای انجام کاری. فقط هیچ راهی وجود دارد دور آن است. حتی انتشار یک دوم یا سوم کتاب نمی شکستن چرخه, آن را فقط به این معنی شما باید دو یا سه ناشناخته کتاب که فروش نیست.”

خانم Charman-Anderson باعث می شود بسیار موجز و دقیق مشاهده است. چهار سال پس از این مقاله منتشر شد, من فکر می کنم آن را عادلانه می گویند که بسیاری از نویسندگان آگاه هستند از اهمیت کتاب بازاریابی قرار گرفتن در معرض بررسی و رتبه بندی. یکی از تنها نیاز به بازدید از یک کتاب, ارتقاء, Facebook, گروه و یا صفحه توییتر به رسمیت شناختن چگونه بسیاری از نویسندگان در حال رقابت برای به دست آوردن دید از طریق رسانه های اجتماعی, کتاب وبلاگ نویسان و منتقدان.

آیا کتاب بازاریابی پرداخت کردن ؟

اما هر یک از این در واقع کار? شاید اما من تصور واقعی از تعداد کتاب هایی که در حال رسیدن به جریان اصلی خوانندگان بسیار کوچک است. برای نشان دادن این نقطه من به تازگی بازدید یکی از برجسته ترین کتاب ارتقاء گروه در Facebook. در تصادفی تاریخ و زمان من در نگاه اول پنج کتاب listings وقتی که من باز صفحه بحث. پنج روز بعد من چک رتبه بندی برای هر کتاب در آمازون است. من عمد را شامل نمی شود واقعی نام کتاب یا نویسنده برای جلوگیری از شرم آور هر کسی.

این است آنچه که من در بر داشت:

کتاب #1: #3,212,608 کتاب

کتاب #2: #238,283 پرداخت در فروشگاه Kindle

کتاب #3: #560,430 کتاب

کتاب #4: #205,932 پرداخت در فروشگاه Kindle

کتاب#5: 1,098,578 پرداخت در فروشگاه Kindle

کتاب شماره یک و شماره پنج به وضوح تلاش برای به دست آوردن دید. در حالی که این رتبه بندی از کتاب شماره دو و شماره چهار باید برخی از کشش این مهم است که به نگه داشتن این در زمینه. در واقع در حالی که بینش آمازون سیستم رتبه بندی را دشوار است برای تعیین برخی از منابع تخمین می زنند که آمازون پرفروش رتبه بندی بالاتر از 100,000 نشان می دهد که یک کتاب فروش کمتر از یک کپی در هر روز. من تصور این نویسندگان در حال اعمال بسیاری از تلاش برای فروش تعداد بسیار کمی از کتاب.

کتاب بازاریابی بدون عرق سهام

پس چه می کند این همه چیست ؟

رسانه های اجتماعی, لیست ایمیل, کتاب, خریدهای, کتاب, جلسات باشگاه نویسنده کنفرانس ها گردهمایی های اجتماعی, بررسی تقاضاها… مسیر موفقیت را برای خود نویسنده منتشر شده می تواند طاقت فرسا است. پازل موفق ترویج کتاب باید حول عظیم بالقوه یک واحد انتشارات جامعه است. در پنهان نویسنده اعتقاد ما این است که مهار قدرت خرید خود نویسنده منتشر شده است, جامعه و ترویج بزرگ کتاب به خوانندگان است که غافل از این محصول با کیفیت است که در دسترس است کلیدی برای ایجاد حرکت بزرگ کتاب نیاز به رسیدن به جرم بحرانی است.

پس از همه, شما جای نمی نوشتن به جای فروش ؟

Leave a Comment