Comments: 0 Posted by: admixxxdkn Posted on: جولای 4, 2020

[ad_1]

یک عامل حمل و نقل برای حمل و نقل کارگزاری فراهم می کند یک سرویس ارزشمند است که او یا او در مسابقات شرکت های باربری که می خواهید به حمل و نقل کالاهای خود را با شرکت های حمل و نقل که واجد شرایط هستند آماده, مایل و قادر به حمل و نقل آن را برای آنها است. نمایندگی های حمل و نقل و حمل و نقل کارگزاران باید دسترسی به تعداد زیادی موتور حامل و به راحتی می توانید به دست آوردن تجهیزات مناسب برای این حرکت است که می تواند صرفه جویی در اهرم با ارزش زمان در گرفتن محصول خود را به بازار است.

خدمات ارائه شده توسط حمل و نقل کارگزاری هستند و ایده آل مناسب برای کوچک و اواسط اندازه شرکت است که اختصاص داده شده به پرسنل مسئول ساخت ترتیبات حمل و نقل. در واقع با توجه به حمل و نقل مورد نیاز بسیاری از شرکت ها می تواند صرفه جویی در مقدار زیادی از پول سالانه با برون سپاری حمل و نقل نیاز به واجد شرایط حمل و نقل کارگزاری یا یک شخص ثالث شرکت تدارکات (3PL). شرکت های بسیار بزرگ نیز می توانید از خدمات حمل و نقل کارگزاری یا 3PL ارائه دهنده راه حل به عنوان مقدار کالا در حال حمل به صورت روزانه ممکن است بیش از ظرفیت داخلی خود بخش تدارکات در نتیجه حمل و نقل تاخیر و هزینه بیش اجرا می شود.

شرکت های باربری که قرارداد با حمل موتور به طور مستقیم ممکن است سهوا استخدام غیر مجاز ناامن و یا تحت بیمه حمل و, که اغلب می تواند منجر به مسئولیت نامحدود برای شرکت های باربری در صورتی که وجود دارد هر گونه آسیب و یا از دست دادن حوادث منجر به آسیب جدی و یا مرگ ناشی از حامل.

با توجه به حکم نیوجرسی, دیوان عالی کشور, شرکت های باربری ممکن است مسئول برای “استخدام غفلت” از موتور حامل. شرکت های باربری در حال حاضر باید قادر به ثابت کند که آنها انجام داده اند خود را به علت سعی و کوشش به همان میزان که 3PL را انجام دهد. این مهم است که شرکت های باربری استخدام موتور حامل درک آنچه در دادگاه ها به دنبال تعیین آنچه به منزله استخدام غفلت. شرکت های باربری می تواند به طور قابل توجهی کاهش می دهد و دیگر این مسئولیت خطرات استخدام با تجربه حمل و نقل کارگزاری که در حال حاضر اجرا صدا حامل صلاحیت روش.

در اینجا برخی از صدا حامل صلاحیت روش است که تمام شرکت های باربری باید دنبال کنید:

بررسی موتور حامل اقتدار و بیمه براده

ایجاد یک فایل داده ها برای هر موتور حامل شما استفاده و نقد و بررسی آن را به طور کامل قبل از مناقصه حمل و نقل برای اولین بار و در هر زمان شما را دوباره استخدام که حامل. این فایل باید شامل یک کپی از حامل را عامل اقتدار و بیمه براده به عنوان به خوبی به عنوان حامل ایمنی امتیاز با FMCSA. بررسی کنید اگر موتور حامل اقتدار فعال است و قدرت نوع است که به صورت مشترک و یا قرارداد. همچنین بررسی کنید که یک BOC-3 عامل برای خدمت فرایند منصوب شده است و به درستی ثبت شده.

بررسی موتور حامل ایمنی رتبه بندی با کسب یک کپی از موتور حامل ایمنی رتبه از وزارت حمل و نقل. حامل داشتن “رضایتبخش” رتبه بندی باید استفاده نمی شود. نگاهی حامل ایمنی ارزیابی منطقه (دریا) نمرات. یک دریا امتیاز بیش از 75 در نظر گرفته شده است به عنوان فقیر; در نتیجه حامل دریا با اعتبار بیش از 75 نیز باید استفاده نمی شود. اگر حامل ایمنی امتیاز رضایت بخش است, اعتبار کسب و کار خود مراجع تماس خود را ارائه دهندگان خدمات بیمه به بررسی کنید که تمام سیاست های خود را در حال حاضر و تا به تاریخ و امضا موتور حامل توافق قبل از مناقصه هر بار. اگر حامل’ ایمنی امتیاز مشروط است به دست آوردن یک کپی از گزارش با توجه به حامل نشان ایمنی آن امتیاز این است که “مشروط” و به همین دلیل است. شما باید بپرسید حامل مورد خاص چه قدم هایی برای باقی می ماند در انطباق کامل و امتیاز خود را ترمیم رضایت بخش است. اگر حامل ایمنی امتیاز است “Unrated” یا “هیچ” بررسی چه مدت حامل شده است در عامل. اگر حامل است که با نام تجاری جدید و یا صاحبان به تازگی تحت مالکیت یا اداره دیگری شرکت حمل و نقل پرس و جو چه اتفاقی افتاده است و آیا این شرکت است که هنوز هم در کسب و کار یا نه. بعلاوه, سوال در مورد حامل روش ها و سیاست های مربوط به ایمنی از جمله ماده کنترل تست پزشکی و امتحانات, آموزش رانندگی مقررات و راننده انطباق با ساعت سرویس مقررات برای هر موتور حامل. همچنین است یک ایده خوب به درخواست منابع و بررسی سرویس حامل رکورد با آن مراجع.

چک حامل مسئولیت حمل و نقل بیمه. همیشه صحبت می کنند به حامل بیمه ارائه و بررسی کنید که پوشش بیمه دقیق و به روز برای هر موتور حامل. به دست آوردن یک لیست از استثنائات است که در حال حاضر در خود را بیمه. مطمئن شوید که حامل نام در گواهی بیمه و در FMCSA عامل اقتدار دقیقا همان, و اطمینان حاصل شود که وجود دارد این است که یک امضای مجاز در پایین گواهی بیمه. آن را نیز یک تمرین خوب است که به منظور بررسی کامیون و تریلر ذکر شده در بیمه نامه واقعی کامیون و تریلر رانده شدن توسط حامل در زمان بار وانت و نه یکی که ایجاد.

انجام منظم حامل نقد و بررسی و محافظت در برابر مبادله دو. موتور حامل فایل دیتا را نگه داشته و زمان. اطلاعات جدید به دست آمده باید ثبت شود و بلافاصله فایل را باید مورد بررسی قرار گیرد اغلب برای بررسی تغییرات بالقوه در سازمان رتبه بندی ایمنی و بیمه نامه پوشش. پیدا کردن اگر موتور حامل نیز کارگزار قدرت. برخی از حمل موتور با کارگزار قدرت یافت شده است به دو واسطه بارهای دیگر حامل که احتمالا می تواند غیر مجاز ناامن و تحت بیمه برای محموله های حمل و نقل محموله. این می تواند یک مشکل بزرگ برای شرکت های باربری که بی اطلاع هستند که کالا حمل و نقل به طور بالقوه مخفیانه و غیربهداشتی در بسیاری از موارد ممکن است حتی نمی دانند که در واقع تخلیه حمل و نقل خود را.

اگرچه همواره چالش ها در هنگام انتخاب موتور حامل اجرای حامل صلاحیت سیاست ها و روش می تواند کاهش قابل ملاحظه ای خطر خود را از مسئولیت. در نظر با استفاده از تجربه حمل و نقل عامل کار برای تاسیس کارگزاری حمل و نقل و یا 3PL آن کمک می کند تا یک معامله بزرگ از خود شرکت منابع و مهمتر از همه کمک به شما برای جلوگیری از بسیار پر هزینه دادخواهی در این رویداد یک حادثه فاجعه بار ناشی از حامل های انتخاب شده توسط شما بدون انجام مناسب علت سعی و کوشش از قبل.

[ad_2]

Leave a Comment