Posted on: ژانویه 21, 2022 Posted by: admixxxdkn Comments: 0

به بیراهه میخوره ، چون ستاپ نمودن سوخت برای کار نمودن تو بوست اونقدرا هم به همین آسونی نمیباشد . ناچیز نمودن حجمی یه عمل بی موردیه هنگامی میخواهید 5-6 psi بوست بدین تو موتور ، اصلآ اندک کردن چگالی ضروری نداره ، شما زمانی جرم رو اندک میکنی که بخواهی بوست متعددی از موتور بگیری . همین چدنها مثل چدن بی آلایش شکنده نمی باشند و میتوان انها را خم کرد فارغ از اینکه پیستون تبریز موتور بشکنند. با افتخار اعلام میکنم که امروز پیستونهایی را تولید می کنیم که تا سال های سال حتی به فکر صاحبان و مشتریان این محصولات نمیرسید که میشود این را در داخل مرزو بوم ایجاد کرد و به شکل به طور کامل روتین به جهت اینها سفارش خرید کردن خارجی قرار دیتا می شد و از خارج وارد میشد، امروز بحمدلله حاذق هستیم هر گونه پیستونی را در همین میهن که نیاز صنعت داخلی باشد، در هر صنعتی که باشد، تولید کنیم و فعالیت را نیز کردیم و نمونههایش به مشتریهایمان تحویل داده شده است. اصلی آنکه ظواهر کلی این ماشین دارای 405 عادی دارای مشترکات زیادی بود و در واقعیت یک Mi16 2در بود، ولی تغییرات زیادی که در کابین و جزئیات خاص بدنه آن تماشا میشد، مضاعف مورد استقبال قرار گرفت. لیست ارزش خرید کردن این محصولات اهمیت حذف واسطه های فروش دوچندان مطلوب و اقتصادی خواهد بود. در ساخت گونه های پیستون های الدورا از آلیاژ زیاد مرغوبی استعمال می شود و همینطور مقاومت و تحمل بالا و سازش مهربانی مهم اشکال سیلندر ها دارد. پیستون کشورایران امروز 74 نوع فرآورده تولید می نماید که از این 74 دسته فرآورده در صورتی که بخواهم نام ببرم، هیچ خودروی سواری در مرز و بوم ما نمی باشد که ما پیستونش را تولید نکنیم، به همین معنا که از پراید، تیبا، گونه های پیستون اتومبیل های 206 که میدانید دو تیپ است؛ 206 تیپ 2 و 206 تیپ 5 ایجاد میشود، پیستون موتور EF7 اولین بار در کشور به وسیله شرکت پیستون سرزمین کشور ایران توسعه و گسترش شده که بسیار پیستون پیچیدهای هست و بر بر روی آن کتینگهای خاصی صورت می گیرد که به جهت اولی بار توانمندیاش در کمپانی پیستون کشورایران انجام شده، پیستون خودروی پژو 405 و پیستون آرم گر و پیستون مزدا؛ مزدای سواری، مزدای نیسان، مزدای باری، پیستون خود خودروی نیسان و خود پیستون نیسان نیز بنزینی می باشد و هم دیزلی که پیستون دیزل خودش یک تکنولوژی بالایی دارااست و به نوعی در دستهبندیها جزو پیستونهای دیزلی است. پیستون جمهوری اسلامی ایران در سال 1352 در وقتی که او‌لین جرقههای قطعه سازی در مرزو بوم شکل گرفت، اهمیت سرمایهگذاری مشترک یک مجموعه ایرانی مهم شرکت ماهله آلمان (Mahle) تاسیس شد و ایجاد خودش را در زمینه ایجاد اشکال پیستونهای خودروهای دیزلی و بنزینی شروع کرد. شما وقتی میخواهی یک ماشین منحصربفرد داشته باشی، می بایست یک‌سری تا خصوصیت باشند که طرح خرید همین اتومبیل و به کارگیری از همین اتومبیل را توجیه کند. در حالا حاضر جعبهدنده تارا دندهای از مدل 5 سرعته دستی است ولی احتمالاً به زودی شاهد عرضه این کالا اصلی گیربکس 6 سرعته نو ایرانخودرو خوا‌هیم بود که در کشش، شتاب و مصرف سوخت ماشین تاثیر مثبتی میگذارد. ولی بایستی در لحاظ داشته باشید که به کار گیری از رینگ پیستون و یاتاقانهای اثبات و متحرک کالا منحصر به فرد به منظور تحمل دور، دما و تنشهای ارتقاء یافته ممکن هست لازم باشد. میل لنگ، نیروی ساخت شده پیستون اتومبیل را که کلیدی انفجار در گوشه و کنار احتراق واقعه می افتد، انتقال می دهد؛ به این رخ که نیروی پیستون حیاتی داشتن حالتی خطی و رفت و برگشتی به میل لنگ می برسد و میل لنگ، همین نیرو را به جهت به حرکت درآوردن ماشین به صورت چرخشی و دایره ای شکل در می آورد. همانطورکه گفته شد محل قرارگیری حلقه پیستون فی مابین سیلندر و پیستون هست و بایستی ضخامت آن بطوری باشد که به راحتی در شیار پیستون قرار گیرد و در غیر همین صورت اقدام به ساییدن آن با به کار گیری از سوهان نمایید تا دیگر وظایف خویش را من جمله پرهیز از انتقال گرمای پیستون به سیلندر، عدم ورود روغن از سیلندر به پیستون و کاهش اصطکاک سیلندر و پیستون و فرسایش کمتر همین دو را به بهترین نحو ممکن انجام دهد. پیشرانه TU5 نسبت به دیگر پیشرانههای خانواده PSA گرم کارتر است. پیستون بیضی صورت زمانی گرم شودبه شرایط دایره ای تام درمی آید.برای سهولت حرکت پیستون درسیلندروجلوگیری ازگیرکردن آن دراثرانبساط درسیلندر،لازم هست لقی پاره ای در فی مابین پیستون وسیلندر پیشبینی شود.دراین فاصله کم،قشرنازکی ازروغن قرارمیگیرد وفاصله راپرمیکند.ضمن آنکه اصطکاک ایجادشده راتقلیل میدهد،ازسایشسریع آن دونیز می کاهدو موجب تبادل حرارت میگردد.مقدارلقی پیستون درحالت سردبودن موتور،زیادتراست،ولی باگرم شدن موتور پیستون سریعتر انبساط پیداکرده،لقی آن باسیلندر کمترمیشود.علت انبساط بیشترپیستون دوعامل است:یکی گرمای بیشتری که به پیستون تاثیرمیکندودیگری ضریب انبساط زیادترپیستون آلومینیمی نسبت به سیلندر چدنی.پیستونهای بیضی رخ که به جهت پرهیز ازچسبیدن پیستون به سیلندر(گریپاژ)ساخته میشودبا آنگاه ها خاصی طرح میگرددبطوری که قطرپیستون که درمحور تکیه گاه گژن پین قرارداردبه ترازو 0/15 میلیمتر ازقطردیگرکوچکتراست وقطرپیستون درروی محور45 درجه ای نسبت به محور0/075 میلیمتر،کوچکترازبزرگترین قطرپیستون است. اگر شما هر جور سوالی در ارتباط حیاتی چه جایی و روش به کار گیری از قیمت پیستون موتور tu5 دارید، می توانید اهمیت ما در کاغذ وب تماس بگیرید.

Leave a Comment