Posted on: دسامبر 2, 2021 Posted by: admixxxdkn Comments: 0

این موضوع بهخصوص برای افرادی که مشکل زانو یا باسن دارند خیلی مهم است. در آخر هم دوچرخه اسپین است که در اغلب باشگاهها برای دوچرخهسواری بهطور گروهی وجود دارد. همچنین کفشهای خاص وجود دارند که مستقیم به این پدالها متصل میشوند. نباید فرمان در جایی باشد که مجبور شوید خود را خیلی خم به جلو یا عقب کنید. یک راهنمای دیگر برای ارتفاع زین دوچرخه این است که هنگام پا زدن مفاصل لگن نباید به به عقب و جلو ضربه بزند. همچنین می توان براساس کاربرد نیز دوچرخه های ثابت را به دو دسته دوچرخه های ثابت خانگی و دوچرخه های ثابت باشگاهی تقسیم بندی کرد. این دوچرخه ها به تقویت ماهیچه ها کمک می کنند تا آمادگی بدن کاهش پیدا نکند. به دلیل سبک زندگیهای امروزی بیشتر افراد به دنبال کاهش وزن هستند و این وسیله میتواند در کمترین زمان و در کنار ورزش منظم، شما را به وزن ایدهآل تان برساند. به همین دلیل این وسیله برای افراد مسن و ورزشکارانی که به دلیل کهولت سن یا آسیب دیدگی، قادر به انجام ورزش های با فشار زیاد نیستند، مناسب است.

این وسیله به شما کمک کند تا بدون نگرانی از آسیب به زانوها ورزش کنید. دوچرخه ثابت نشسته اغلب برای افرادی که مشکلات حرکتی دارند و از زانو درد و کمردرد رنج می برند بسیار مناسب بوده و به راحتی افرادی که بیمارهایی مانند؛ ام اس و ضعف های حرکتی رنج می برند می توانند از آنها استفاده کنند.این نوع دوچرخه ثابت ها نسبت به سایر دوچرخه های ثابت بیشتر به تقویت عضلات کمک خواهند کرد و بیشتر جنبه پزشکی دارند و کاربر با استفاد مداوم و پیروی از یک برنامه اصولی می تواند به کاهش وزن و لاغری نیز دست پیدا کند. گاهیاوقات افزایش قدرت عضلاتِ دربرگیرنده زانو، جلوی درد آن را نیز میگیرند. اگر بهصورت مرتب احساس درد دارید، نشانهی این است که مقاومت آن برای سطح تناسب اندام شما خیلی بالاست. شما میتوانید این میزان مقاومت را بر اساس سطح تناسب اندام و هدف خود تنظیم کنید. راحتی و ایمنی: شما میتوانید درون خانه بدون توجه به شرایط آبوهوایی و ترافیک تمرین کنید. بعضیها به زینهای سفت و باریک و بعضی دیگر به زینهای پهن و نرمتر علاقه دارند. این دستگاه، نسبت به دیگر دستگاه های خانگی آسیب و عوارض کمتری به همراه دارد. اگر به تازگی کار بادوچرخه ثابت را شروع کرده اید توصیه می شود با شدت رکاب نزنید و مدت زمان زیادی روی آن ننشینید.

ولی در نوع دوچرخه های ثابت ایستاده، حتما باید به صورت ایستاده شروع به رکاب زدن کرد. البته با این تفاوت که در زمان تمرین با دوچرخههای ثابت، در یک مکان رکاب میزنید و در یک مکان ثابت باقی میمانید. این نوع تمرین باعث بهبود مقاومت قلبی و عروقی شما میشود و چربی و کالری میسوزانید. تمرین با دوچرخه ثابت خانگی و حس خوب شادی و رضایتی که در نتیجه آن در هر شخصی به وجود میآید، ترشح هورمونهای اندروفین و آدرنالین را در بدن او بیشتر میکند و درنتیجه حس شادی و سرزندگی و انرژی و رضایت از زندگی را در بدن شخص به جریان میاندازد. نداشتن این سیستم در دستگاه شما منجر به بالا رفتن احتمال مصدومیت خواهد شد. تمرینات متقابل: دوچرخهسواری با ترکیب دویدن و راه رفتن باعث تقویت عضلات پایینتنه میشود. چرخ جلوی این دوچرخه مقاومت ایجاد میکند و باعث میشود حس کنید در حال پدال زدن در یک خرید دوچرخه ثابت تن ارا جاده هستید. اتصال مستقیم، یک چرخ و یک یا دو چرخدنده دارد که با رکابزدن شما میچرخند. دوچرخه ثابت ایستاده: این نوع دوچرخه دارای یک زین یا صندلی قابل تنظیم است. هدف گذاری: نخستین گام این است که هدف خود را از خرید این وسیلهی هوازی خانگی تعیین نمایید، قصد بهرهبرداری معمولی دارید یا حرفهای، قرار است تنها خودتان از آن استفاده نمایید یا همچنین دوستان و اعضای خانواده، خرید شما باید پاسخگوی این سئولات باشد.

از آنجایی که تردمیل دستگاه پیچیده ای میباشد، هیچگاه نمیتوان با شنیدن مشکلات دستگاه از زبان شما مشتریان ایراد آن را به طور دقیق تشخیص داد ! فرمان دوچرخه باید طوری باشد که به پشت شما اجازه بدهد راست و راحت قرار بگیرد. یک دوچرخه خوابیده به شما اجازه میدهد که روی صندلی آن دراز بکشید. کمک به عضلات زانو: دوچرخهسواری حکم روغنکاری مفاصل را دارد و همینطور باعث بهبود سلامت عضلات چهار سر ران میشود. این برنامهی تمرینی بهمرور سختتر میشود. همچنین علاوه بر افزایش قابلیتهای هوازی، باعث بهبود عضلات ناحیه ران و باسن هم میشود. این دستگاه ورزشی قطعات زیادی ندارد و علاوه بر بدنه، دارای پایهای است که دوچرخه را روی زمین ثابت نگه میدارد. راندن دوچرخه اسپین مثل راندن دوچرخه کوهستان است که نیاز نیست به بیرون از خانه بروید. همچنین برای هر بار پدالزدن نیازی نیست تا باسنتان را خم کنید. شما میخواهید یک جلسه تمرینی خوب داشته باشید، پس نیازی نیست که به خودتان آسیب وارد کنید. دوچرخهسواری با سرعت ثابت: در حین دوچرخهسواری (بهمدت ۱۵-۶۰ دقیقه) به موسیقی گوش بدهید یا برنامه تلویزیونی محبوب خود را تماشا کنید.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از خرید زین دوچرخه ثابت دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Leave a Comment