Posted on: آوریل 22, 2020 Posted by: admixxxdkn Comments: 0

[ad_1]

به طور کلی گفته ها و نقل قول فراگیر در جامعه تناسب اندام. برخی از انجام یک کار بزرگ از دادن عمومی برخی از راهنمایی در حالی که برخی از در نظر فروتن من منجر به سردرگمی بیشتر. من آدرس یکی از این سخنان در این مقاله آن است که با تغذیه بودن کلید موفقیت تناسب اندام برای همه.

پاسخ واقعی این است که irk برخی از.

آن بستگی دارد…

بدون شک برای برخی از مردم خوردن یک رژیم غذایی که شامل مقدار زیادی از سبزیجات تازه و میوه ها کاهش لاغر گوشت و مرغ و چربی های سالم از روغن و حبوبات و آجیل. اما برای دیگران مصرف یک رژیم غذایی است که کمتر “سالم” توسط تغذیه ای استاندارد اما ورزش 5 تا 7 روز در هفته و تولید نتایج دقیق آنها خواهید برای رسیدن به.

نکته این است که هر یک از ما باید به غذا خوردن به عنوان یک رژیم غذایی سالم به عنوان ما می تواند برای سلامت عمومی به تلاش برای دفع هر گونه بیماری و برای عملکرد مطلوب. درجه که رژیم غذایی و یا ورزش می شود تمرکز اولیه از یک فرد طرح است که واقعا یک ماده از آزمایش برای پیدا کردن تعادل مناسب بین این دو در دراز مدت.

مهم این است که در دراز مدت.

گوش دادن آن را دشوار است به غذا خوردن دقت 100 ٪ از آن زمان برای بسیاری از مردم است. سلامت طولانی مدت است که در مورد ورزش در مقابل تغذیه آن را در مورد ساخت سازگار گزینه های که ترویج رفاه و عملکرد مطلوب. کار در حال رفتن به در راه گاهی اوقات. مدرسه را در راه دریافت کنید. بچه ها ممکن است در راه است. وجود دارد بسیاری از عوامل است که خواهد آمد تا که پتانسیل را دارند که به شما بد گویی کردن تعادل در مناسبت. هدف این است که هر چند به سعی کنید مطمئن شوید که 90 درصد از وعده های غذایی خود را شامل مواد غذایی ما در مورد صحبت بالا و آن را بر خود آسان هنگامی که شما را به خوردن یک وعده غذایی است که نه کاملا خیلی مغذی است.

اگر شما تمرکز بر این نیست که آیا ورزش یا تغذیه باید مصرف انرژی و تمرکز شما به طور کلی دستیابی به هر یک از اهداف شما ممکن است و زندگی یک شیوه زندگی سالم است.شروع به گرفتن مقدار زیادی از سبزیجات با هر وعده غذایی. رنگ مهم نیست! بنابراین سعی کنید در تمام رنگ های رنگین کمان شاید نه هر روز اما قطعا در هر هفته. رنگ های میوه ها و سبزیجات از خاص فیتوکمیکال ها و غذاهای گیاهی که نه تنها به غذا رنگ آن, اما همچنین ما با مواد مغذی و واسطه ها به عنوان کاتالیست برای بسیاری از عملکردهای بدن.

این که آیا شما یک وگان یا نه یک موضوع شخصی فرم انتخاب اکثر مردم است. وجود دارد می تواند آلرژی غذایی و عدم تحمل به هر دو گوشت و برخی سبزیجات و دانه ها و آجیل. شما اگر می خواهید مطمئن شوید که شما در حال گرفتن به اندازه کافی پروتئین در طول روز به شما را برآورده منحصر به فرد نیازهای بدن در درجه اول از تمام غذاهای تازه و در درجه دوم از مکمل های پروتئین اگر شما قادر به آنها را از طریق تمام منابع تازه.

همچنین در افراد سالم مقدار کمی چربی های سالم و نوشیدن مقدار زیادی آب و غیر نوشیدنی های شیرین و شما به خوبی انجام.

اگر شما در حال انجام همه این و از دست دادن وزن است که هنوز هم یک مشکل بیشتر حفر به مقادیر مناسب از مواد غذایی که مصرف می شود و احتمالا هورمون اختلال ممکن است نیاز به بررسی است.

آزمایش و پیدا کردن تعادل مناسب برای شما.

[ad_2]

Leave a Comment